Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kielkac | 2005-10-12 17:08:00
litości... ![]() |
![]() kufcio Omega C 2,2 DTI --- | 2005-10-12 19:00:11 sorki ale po przeczytaniu posta nie rozumiem o co pytasz..? o remont silnika?
pozdr |
![]() chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2005-10-15 22:51:14 Mialem identyczny problem. Na zimnym zapalal od razu a na cieplym to i po 3 razy musialem krecic po 8 - 10 sekund kazdy... "fachowiec" podejrzewal ze to najpierw jedna, potem druga pompa, pozniej jeszcze cos innego, az w koncu wyszlo szydlo z worka: okazalo sie ze kompresja zamiast 28 czy ilus tam atmosfer byla na wszystkich tlokach rzedu 18 - 20... (a moze jeszcze mniej?). Wszystko zakonczylo sie czyms co sie zwalo "remont silnika" bo i okazalo sie ze glowica byla popekana a i jeszcze kilka innych czesci tez przydaloby sie wymienic. Na same czesci i uslugi (typu spawanie itd) poszlo ponad 4000 (bez robocizny). Teraz na gorocym zapala max po jakis 3 sekundach, ale najczesciej jest to okolo 1 - 1,5 sekundy.
Powiem ogolnie ze problem masz dosc "gruby" (kasiasto) bo na samym uszczelnieniu chyba nie watro poprzestawac, ale i zobaczyc co przy okazji warto zrobic (koniecznie sprawdz glowice czy nie jest popekana od przegrzania) [ wiadomość edytowana przez: chemik333 dnia 2005-10-15 22:55:04 ] |
jerry-1 DEADSOUL opel omega X25TD1996 ... Lubin | 2005-10-20 15:42:47 koledze hemikowi dziekuje a pozostłym nie mam za co (nie o blendy pytałem)Poprostu na kompie pisze slabo i tak jak sie wymawia) a skonczyłem POLITOLOGIE ![]() |