MotoNews.pl
7 Silnik X 2.5 Td (118545/0) - PT
  

Silnik X 2.5 Td

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zaczełem szukać przyczyny słabego odpalania naq ciepłym silniku i tak,zgodnie z tym co jest na forum byłem przekonany że to głowiczka pompy.Pojechałem na kompa i wyskoczył błond na czujniku przepływu powietrza który znajduje się w pompie a najprawdopodobniej w głowiczce pompy(ponoc koszt wymiany 150 zet)Ale lecimy dalej, pojechałem do pompiarza celem tej wymiany ale dodatkowo chciałew sprawdzic cisnienie,wtryskiwacze itp.Okazało sie że na 4 cylindrach jest spadek cisnienia i to jest przyczyna że na ciepłym słabo pali(pompiarz wyjął mi jakis czujnik i teraz pali i na ciepło bo świece tez za każdym razem grzejąByłem tez u mechaników dowiedziec sie jaki koszt wymiany pierscieni ? i czy tylko pierscieni (gdy tylko pierscienie,panewki -koszt około1600-1800 zet(robocizna 600-800)Tera znie wiem co robić bo jak sie cos ruszy to beda zaraz dalsze problemy.Może ktos przechodził juz takie usterki.Pzdr
  
 
Cytat:
2005-10-12 15:57:01, jerry-1 pisze:
wyskoczył błond


litości...
  
 
sorki ale po przeczytaniu posta nie rozumiem o co pytasz..? o remont silnika?
pozdr
  
 
Jeśli mnie pamięć nie myli to w TISie była mowa o takich problemach . Jutro poszukam dam znać.

Kielak, zrozum, chłopak ma dyslekcję, to choroba, a w zasadzie wada tylko nieuleczalna
  
 
Cytat:
2005-10-12 22:45:32, Arthuros pisze:
Kielak, zrozum, chłopak ma dyslekcję, to choroba, a w zasadzie wada tylko nieuleczalna


wiem, wiem... od kilku, kilkunastu lat panuje w polsce epidemia
  
 
Mialem identyczny problem. Na zimnym zapalal od razu a na cieplym to i po 3 razy musialem krecic po 8 - 10 sekund kazdy... "fachowiec" podejrzewal ze to najpierw jedna, potem druga pompa, pozniej jeszcze cos innego, az w koncu wyszlo szydlo z worka: okazalo sie ze kompresja zamiast 28 czy ilus tam atmosfer byla na wszystkich tlokach rzedu 18 - 20... (a moze jeszcze mniej?). Wszystko zakonczylo sie czyms co sie zwalo "remont silnika" bo i okazalo sie ze glowica byla popekana a i jeszcze kilka innych czesci tez przydaloby sie wymienic. Na same czesci i uslugi (typu spawanie itd) poszlo ponad 4000 (bez robocizny). Teraz na gorocym zapala max po jakis 3 sekundach, ale najczesciej jest to okolo 1 - 1,5 sekundy.
Powiem ogolnie ze problem masz dosc "gruby" (kasiasto) bo na samym uszczelnieniu chyba nie watro poprzestawac, ale i zobaczyc co przy okazji warto zrobic (koniecznie sprawdz glowice czy nie jest popekana od przegrzania)

[ wiadomość edytowana przez: chemik333 dnia 2005-10-15 22:55:04 ]
  
 
koledze hemikowi dziekuje a pozostłym nie mam za co (nie o blendy pytałem)Poprostu na kompie pisze slabo i tak jak sie wymawia) a skonczyłem POLITOLOGIE