Wałek rozrzadu-asymetryczny[126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem w stanie kupic wałek asymetryczny(uzywany),zrobiony przez Pana Henericha.Kreci sie podobno od 2,5-7 tys.
Mam prosbe:
-moze mi ktos wyjasnic,czym rozni sie ten wałek od zwykłego wałka??(mniemam ze symetrycznego ),
-jakie sa zalety i wady tego wałka??
-moze ktos na taki jezdzi??
-nadaje sie od "miejskiej jazdy"-poprostu zeby moment był jak najnizej-a nie krecenie do 5-6 tys
Powoli przygotowuje sie do robienie silnika,ale stoje w miesjcu-bo nie mam wałka jako takiego.Jest ten-a cena dosc przystepna.Mam fotki,jesli ktos by potrzebował.Powiedział mi co z tego wałak da sie zrobic bo chce silnik typowo na miasto
  
 
to ja na miasto proponuje 114 silnik jest bardzo elastyczny wtedy
  
 
nie jest to z pewością wałek do codziennej eksploatacji, są problemy z wolnymi obrotami i regulacją zaworów, bo dolna część krzywki może być nierówna - do Hardcorowej jazdy jak najbardziej
  
 
Cytat:
2004-11-21 15:05:30, kisiel_kubol pisze:
to ja na miasto proponuje 114 silnik jest bardzo elastyczny wtedy



jezeli mozna mowic o tym ze 650ka w ogole kiedykolwiek jest elastyczna
  
 
Zolatr powiem ci ze mozna stwierdzic ze jest elastyczna....jak sie w lato na trasie zagrzeje to bywa wraznie ze sie roztopi za chwile.