Szukam info o silniczku Lady Oki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszytskich !!

czy ktoś z Was może ma jakieś informacje dotyczące silniczka, który jest w Ladzie Oce (chyba błędu nie robię ). Z tego co się dowiedziałem - to to że w Oce są dwa silniczki jeden o pojemności 650 ccm a drugi 750 ccm.

Chcę się dowiedzieć - o kierunek obrotu wału korbowego - w którą stronę się kręci jeden i drugi silniczek. Jeśli będziecie podawać kierunek obrotów to napiszcie np. od strony koła zamachowego silnik kręci się w lewo czyli tak samo jak we Fiaciku 126p.

Jaką moc mają, ile Nm i jeśli wiecie więcej to też napiszcie.
Chyba że ktoś z Was ma skany silniczków. Było

Podrówka dla Wszytskich i 3majcie się

  
 
Cytat:
2004-10-15 14:06:28, Yerrusek pisze:
Witam wszytskich !! czy ktoś z Was może ma jakieś informacje dotyczące silniczka, który jest w Ladzie Oce (chyba błędu nie robię ). Z tego co się dowiedziałem - to to że w Oce są dwa silniczki jeden o pojemności 650 ccm a drugi 750 ccm.


Od jakiegoś czasu jest też jeszcze 1100 od ZAZ Tavrii. Generalnie co do Oki, to ogólny cyfrowy symbol tego modelu to 1111 (vaz oprócz nazwy słownej oznacza też cyframi, tak jak np. 2107).
Co do parametrów:
- 650 (oznaczenie tej modyfikacji to 11110): 30 KM przy 5400 ob min, 48 Nm przy 3000 ob/min, maksymalna prędkość 120 km/h, do setki w 30 s, średnie spalanie 3,7 l/100
- 750 (oznaczenie tej modyfikacji to 11113): 35 KM przy 5600 ob/min, 52 Nm przy 3200 ob/min, vmax - 130 km/h, przyspieszenie w 24 s, średnie zużycie paliwa 5,2
- 1100 (oznaczenie tej modyfikacji to 11111) - 50 KM, więcej na ten temat nie wiem.
Pozdrawiam: Miły
  
 
Silnik z Oki, to jak polowka silnika z samary.
  
 
Czyzby kolega planowal jakies przerobki PF 126p typu wrzucenie do niego silnika Oki ? Ciekawa rzecz by to byla szczerze mowiac tylko czy taki silnik jest gdzies do dostania ?
  
 
hehe, pewnie jest. Januszewski ma całą okę do sprzedania, ale może być kłopot z rejestracją, bo auto nie spełnia euro2.
  
 
Hm a nasze Łady spelniaja ?
  
 
W ogole na czym ta norma szczegolowo polega ? Slyszalem o tym, ale jakos nigdy blizej sie nie interesowalem, ale przy okazji chetnie sie dowiem
  
 
Cytat:
2004-10-16 22:55:05, Góral pisze:
hehe, pewnie jest. Januszewski ma całą okę do sprzedania, ale może być kłopot z rejestracją, bo auto nie spełnia euro2.


Czyli tzn. że nigdy wcześniej w Polsce nie była nigdy zarejerstrowana?
  
 
nie była. po prostu stoi na placu.
  
 
to lepiej probowac spasować silniczek od Fiata 127 albo Zastawki 1100 albo 750.
Któryś z silników Zastawy pasował,bo widziałem kiedys kaszalota z takim motorkiem.40 koników
  
 
Witam :d

dzięki za informacje - ale nie wiem nadal w którą stronę kręci się wał korbowy w silniczkach od OKI


Cytat:
adam2106 Wysłany: 2004-10-17 14:46:16

to lepiej probowac spasować silniczek od Fiata 127 albo Zastawki 1100 albo 750.
Któryś z silników Zastawy pasował,bo widziałem kiedys kaszalota z takim motorkiem.40 koników




jeżeli chodzi o silniczej od Fiata 127 - to wiem, że można włożyć
ale jest to silnik czterocylindrowy - a ja mam w planach włożyć dwucylindrowy chłodzony cieczą - ala tka jak mówiłem - to są na razie plany i robię rozeznanie. Tylko teraz takie pytanie jak wygląda wał korobowy w silniku od OKI - czy jest taki sam - z wyglądu jak maluchowski ?? - czy tłoki chodzą razem czy na przemian - do czego zmierzam - otóż odgłos silnika jest bardzo różny w którym tłoki poruszają się razem jak w Maluszku a od silnika co tłoki chodzą na przemian.

Moim priorytetowym planem jest właśnie - włożenie silnika dwucylindrowego chłodzonego cieczą.

Ale jeśli nic z tych poszukiwań nie wujdzie - to trudno się mówi - zostanę przy chłodzonym powietrzem silniczkiem.

Podrówka dla wszytskich
  
 
U mnie kręci się zgodnie z ruchem wskazówek(patrząc od przodu samochodu) więc w oce pewnie też.
  
 
Jak którys z kolegow napisal silnik OKI to polowa silnika Samary.Wiec co do kierunku obrotow musialby wypowiedziec sie jakis wlasciciel Samary.