MotoNews.pl
  

Mondeo 96 r. Brc 2.5 V6 HoRROR

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
instalacja kosztowal mnie 2500 zl zalozylem ja w salonie fiata samochod powyzej 4000 obr.min zamula sie na biegu jalowym przy wylaczonej klimatyzacji obroty sa okej ale gdy sie ja wlaczy wynosza okola 500 i przyspiesza wtedy gorzej niz maluch chcialem wyczyscic filtr to ponoc go nie ma zadna regulacja nie pomaga silnik zaczal golsniej chodzic i dziwnie tyka i te tykanie rosnie z czesttliwoscia podnoszenia obrotow silnika wymienilem juz osttnio katalizator i lozysko przy silniku nie wiem czy to nie przez ta instalcje mam na niej przejechane okolo 30 000 km
  
 
Instalacja z kompem? Bo coś mi tu nie pasi. Żeby tak się dławił na wolnych...
  
 
Cytat:
2004-07-01 21:45:41, dawid1 pisze:
instalacja kosztowal mnie 2500 zl zalozylem ja w salonie fiata samochod powyzej 4000 obr.min zamula sie na biegu jalowym przy wylaczonej klimatyzacji obroty sa okej ale gdy sie ja wlaczy wynosza okola 500 i przyspiesza wtedy gorzej niz maluch chcialem wyczyscic filtr to ponoc go nie ma zadna regulacja nie pomaga silnik zaczal golsniej chodzic i dziwnie tyka i te tykanie rosnie z czesttliwoscia podnoszenia obrotow silnika wymienilem juz osttnio katalizator i lozysko przy silniku nie wiem czy to nie przez ta instalcje mam na niej przejechane okolo 30 000 km

instalacja posiada komputer a reduktor na 100 kw silnik ma 125 kw moze to jest przyczyna?
  
 
To może komputer LPG niewłaściwie podłączony? Czy to zjawisko pojawiło się niedawno. Bo nic o tym nie napisałeś. Było dobrze i się popsuło, czy masz tak od początku?
  
 
Za 2500 nie założysz instalacji sekwencyjnej do dześciu garów.
Ja za 4700 założyłem sekwencje OMVL-a do Omegi A z roku 1992 z motorem rzędowym sześcio garowym 2.6 12V i jeszcze tylko kwestia regulacji i auto będzie chodzic jak na bęzynie.

Co do tykania w silniku to kiedyś czytałem gdzieś ( możliwe że na forum Mondeo Klub Polska), że w kilku Fordach Mondeo z LPG wyklepały się zawory i nie można było luzu juz wyregulować trzeba było wynieniać gniazda zaworowe i pewnie zawory.

Też jeszcze mam Mondeo Kombi 1.6 16V 1997 tyle, że stoi w komisie i oczekuje na kupca. Przy pracy silnika też słychać tykanie, najprawdopodobniej jest to dźwięk otwierających się wtrysków paliwa. Taki sam dźwięk jest w tej instalacji sekwencyjnej OMVL. Sprawdź czy to nie spalanie stukowe u mnie też się o to obawiałem, ale to był piszczący pasek od alternatora.
Też chciałem założyc sekwencje do Mondeo za 4000 zł ale do silnika 1.6 to sięnie kalkuluje. 90 KM osłabiać to nie ma sensu.