| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Aristo Miłośnik FSO Polonez Caro Ruda Śląska | 2004-07-16 11:02:58 Ile powinien wynosić luz pomiedzy tłokiem a cylindrem ??
W morawskim pisze jak mierzyć luz szczelinomierzem , natomiast nie pisze, ile powinien on wynosić ?? I i w jakiej sutuacji slink kfalifikuje sie do remontu. Wiem że próba z pomiarem komprsji jest najlepsza ...ale nie stwierdza co wymieniać; wszystko czy tylko pierścienie. U mnie sytuacja jest taka że ranta na gładzi nie ma ... ale kompresja nie jest zbyt dobra i najchetniej wymieniłbym tylko pierścienie. Może ktoś z szanownych klubowiczów posiada takie informacje |
nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2004-07-16 11:49:14 a moze masz glowice do dupy? |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2004-07-16 11:51:41 .. a zrobiles probe olejowa?
|
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2004-07-16 13:35:07
Właśnie. Zrób próbę olejową będziesz wiedział czy pierścienie czy głowica |
Aristo Miłośnik FSO Polonez Caro Ruda Śląska | 2004-07-16 14:15:17
Robilem probe olejowa, ale niestety nie dala ona 100% pedwnosci co jest skopane .... moja proba olejowa wiec dlatego zastanawiam sie nad innymi metodami stwierdzenia jak moge sprawdzić co skopane i co wymieniać. [ wiadomość edytowana przez: Aristo dnia 2004-07-16 15:21:03 ] |
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2004-07-16 14:47:09 Jakie były różnice w pomiarach? Jak masz zdjętą głowicę to idź do jakiegoś zakładu gdzie robią szlify i niech sprawdzą ci szczelność zaworów. Zrobią to za piwko albo nawet za friko.
Co do próby olejowej to w którymś poście było tak napisane: Próba olejowa polega na wlaniu 5 - 15 cm3 oleju i ponownym pomiarze. Przyrost ciśnienia o: - 20 - 70 kPa - zużycie przylgni lub gniazd zaworowych - 70 - 120 kPa - nieszczelność pierścieni tłokowych - 120 - 200 kPa - znaczne zużycie gładzi cylindra oraz pierścieni tłokowych i tłoka. Owocnej walki życzę |