MotoNews.pl
  

AutoMoto Pażdziernik 2004 [FOTO Duże]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zobaczcie jaki "fajny" artykul znalazlem dzis w automoto.



Najbardziej podoba mi sie fragment o zrobieniu biznes center ... co za gwiazdkowiec to pisal

pozdr
  
 
Krzyżyk panie
  
 
BTW

Ten DF w atykule jakos znajomo wyglada hmm ...

Pozatym nie wiedzialem ze takie byly seryjne ... przez 25 lat haha

pozdr

p.s. juz poprawiam fotke




[ wiadomość edytowana przez: thaniel dnia 2004-10-20 10:59:21 ]
  
 
ale się koleś rozpisał, a w dodatku bardzo mądrze . Niech sie zajmie pisaniem o kopalniach i skupach interwencyjnych płodów rolnych, tam przecież państwo nie dopłaca ani złotówki
  
 
Ta gazeta od zawsze jest anty FSO.Kiedys ukazał sie w tej gazecie artykuł o Polonezie Kombi,zaraz jak wszedł do produkcji,nie zostawili suchej nitki na tym naprawde funkcjonalnym Kombiaku.
  
 
Teg specjalista chyba nigdy w życiu nie widział Forda A.
A swoją drogą, to tzw. dziennikarze pieprzą jak potłuczeni.
Wczoraj w TVN TURBO jeden taki (chyba młody Mikiciuk - ale pewny nie jestem) powiedział, że pokazywany akurat model Horcha jest nietypowo malowany na biało, bo został wyprodukowany zimą i był przeznaczony na front wschodni.
Lubię, jak głupki mają mnie za głupka.
  
 
jak szesc gwiazdek pisze na podstawie newsweeka to musza to byc brednie. kolejny dziennikarz, ktory w dupie byl i gowno widzial. przykro mi to stwierdzic, ale tak glupiej nacji nie ma na tym kontynencie. ekspert w dupe jego mac!
  
 
No tak patrzac na jego zrodla mozemy sie spodziewac ze za pare dni bedzie w Fakcie a pozniej w Uwadze na TVNie haha

pozdr
  
 
Co on a za brednie wypisuje??!!
jeszcze (chyba to miało to oznaczać) za źródło podaje puls biznesu!!
akurat to gazete to ja czytuje (na studiach mam za darmo), i tam akurat nic złego nie piszą o FSO wręcz przeciwnie - wiedzą że farbyka jest częscią historii, a teraz zaczyna być łakomym kąskiem ze względu na umiejscowienie i inżynierów nie tylko dla ZAZa (który de facto nie chce wchodzić, a chce utrzymać produkcję LAnosa), a wejść to chce konsracjum (jeżeli można to tak nazwać) - ROVER - SAIC (szanghai automotive industry corporation czy jakoś tak) - największy chinski producent.
Ponadto dzisija na polsacie oglądałem autoświat TV gdzie było o powrocie FSO do starej nazwy - wypowaiadali się dziennikarze, i różni ofecjele - że FSO musi istniejć i musi produkować Polskie auta, ale też musi mieć inwestora który na ich produkcję wyłoży hajs, ponadto życzyliu szczęści FSO
a ten kolo który to napisał to musi być sk@#$%”ński sprzedawczyk, dupoliz zachodu!!
  
 
Też czytuję Puls Biznesu i nigdy nie słyszałem złego zdania na temat FSO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Jaki jest adres emaliowy do tego "automoto"? Mam ochotę przesłać im trochę gwiazdek.
  
 
poj*%^&y redaktor szkoda gadać
  
 
Cytat:
2004-10-20 18:41:45, Grzech pisze:
Jaki jest adres emaliowy do tego "automoto"? Mam ochotę przesłać im trochę gwiazdek.

redaktor naczelny: Robert.mularczyk@bauer.pl
redaktor prowadzący: adam.szczepaniak@bauer.pl

więcej nie chce mi sie pisac,
  
 
Auto Moto się znacznie pogorszyło.
Kiedyś kupowałem.
  
 
Ten redaktor to sie zna na rzeczy, lepiej zamknąc FSO postawić biurowce a ludzi wysłać do kolejki w pośredniaku Jakby pacan miał coś pod czaszką to by takich bzdur nie pisał. A poza tym to nie tylko pracownicy FSO ale dziesiątki współpracujących firm.
Ale nie nazwe typa k***ą, pomimo że oboje handlują d**ą, ale pani do towarzystwa przykłada sie do pracy a nie pisze co popadnie i umywa ręce powołując się na inne żródła.
  
 
Ja mu dam byznes-park zamiast FSO! Burak jakiś niedojrzały, pięć gwiazdek jego w cztery gwiazdki dwanaście gwiazdek mać!
  
 
Ten gościu kompletnie nie zna sie na historii. Syrena produkowana w 1956!!!!!- bzdura. Jeszcze ten komentarz o Pobiedzie i o Fordzie.
Niestety w dzisiejszych czasach mamy dziennikarzy, ktorzy pisza na zamowienie. Dostaja nakaz od naczelnego i pisza (brednie). Tym bardziej jezeli opieraja sie na newsweek-u, ktory nie ma nic wspolnego z motoryzacja. Brak słów.
  
 
newsweek to wieksze dno niz metropol. napiszcie temu frajerowi pare gwiazdek. cztery gwiazdki jeden.
  
 
A mnie to juz slow brakuje Z jednej strony racja - związki zawodowe nie dały nic zrobic z Fabryką (pamiętam rok 1993 i nieco późniejsze). Ja rozumiem, że zwalnianie ludzi to zło (bo niby gdzie pójdą i co będą dalej robić), ale z drugiego punktu widzenia to było zło konieczne, jeśli zwolnienie 10 tys osób miałoby dać możliwość przetrwania a może i rozwoju (przy dobrym zarządzaniu) firmie i pozostałym 15 tys pracowników. W efekcie wcześniejszego uporu związków aktualne zatrudnienie z tego co wiem jest na poziomie 3-4 tys osób w FSO, a firma upada... Czyli ludzi zwolniono a nadal jest źle i brak za bardzo perspektyw.
Z drugiej jednak strony jak czytam, żeby miejsce po FSO właściwie zaorać i zrobić zamiast Fabryki jakiś park rozrywki lub inne bzdety to krew mi się gotuje. Jak ktoś już słusznie zauważył, widocznie lepiej jest gdy dopłaca się do węgla eksportowanego do krajów sąsiedzkich, lepiej jest płacić na pijaków co siedzą na rentach na koszt państwa i drwią sobie ze wszystkich. Zatem wniosek z tego że jednym się dopłata po prostu należy, a innym nie. Jak zwykle w naszym Państwie mamy kolejny przykład na "równość" wszystkich obywateli i podmiotów.
Obawiam się jednak, że nie znajdzie się osoba na tyle władna i kompetentna żeby sprawę FSO załatwić raz i zrobić to dobrze. Że nie znajdzie sie człowiek który mając wpływy będzie jednocześnie orędownikiem całej sprawy związanej z FSO, który by czuł głębszy sens w zapewnieniu przetrwania Fabryce. Przetrwania ale takiego co pomogłoby im złapać głębszy oddech i zacząć na siebie zarabiać poprzez modernizację produktów, poprzez politykę kadrową i ekonomiczną, dbałość o klienta w trakcie zakupu i eksploatacji samochodu (np. kompetentne serwisy). Bo nie sztuka jest stale ładować kasę i żeby nic z tego nie było. Sztuka raz pomóc i potem sie tylko przyglądać czy sprawy idą w dobrym kierunku i w razie potrzeby tylko korygować. To chyba tyle co chciałem powiedzieć w tej bądź co bądź smutnej dla mnie sprawie.
  
 
tak sobie mysle, kiedy juz ochlonelem z tych totalnych bzdur ostatnio czytanych w prasie i podawanych w telewizji, ze mozna do nich napisac przytaczajac bledy, ale bez czterech gwiazdek. mozna natomiast zaproponowac osobom udajacym zawod dziennikarza, ze w sprawach historii fso, modeli, danych, klubu niech sie skontaktuja z naszym klubem, zamiescic mejle osob, ktore cos wiecej wiedza jak adamus, sa bardziej wygadani jak venus czy kto tam sie zobowiaze. prasa jest jaka jest i w sumie nie ma co im cechauji slac, bo byc moze w przyszlosci przydadza sie do jakiejs akcji.