Maglownica 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam prośbe .Potrzebuje namiar na sklep w warszawie gdzie dostanę części do maglownicy a dokładnie wałek na którym chodzi łożysko.Bądz sklepy regenerujące je.Z góry dzięki
  
 
Jeżeli chodzi o wałek zębaty to z góry ostrzegam że nie figuruje to(chyba że u was jest inne zaopatrzenie...) jako część zamienna podobnie jak listwa zębata, więc jedynie regeneracja albo nowa maglownica(180 zł).
  
 
Dzisiaj dowiadywałem sie o cene nowych maglownic. 330zł nowa .Gdzie można kupić za 180?
  
 
Na Stalmacha w sklepie w Skoczowie.
  
 
ja widziałem pod krakowem za 150 bodajże
  
 
Już zrobiłem , dzięki za pomoc.Straszne różnice w cenach.Ostatnio wogóle był szczyt zapłaciłem za uszczelke na dekiel zaworów 9 zł
  
 
Witam odświerzam wątek
Potrzebuje namiary na sklep gdzie mozna tanio kupic maglownice moja szlak trafiłi do niczego sei już nie nadaje 3 razy była już regenerowana i przyszedł zgon. Najbardziej odpowiadały by mi sklepy kraków kielce ??Bo we fiacie pewnie droga bedzie
  
 
Cytat:
2004-09-10 21:08:07, Krzemowy pisze:
Na Stalmacha w sklepie w Skoczowie.


W Euro Moto Fanie mają w Krakowie, ale nie wiem jakie i po ile.

PS. Jakiego typu była Twoja stara? Z pokrywą wałka przykręcaną dwoma śrubkami czy całą wkręcaną?


[ wiadomość edytowana przez: krzemowy dnia 2004-10-02 23:12:06 ]
  
 
Cytat:
2004-10-02 23:05:42, BareK126 pisze:
Witam odświerzam wątek Potrzebuje namiary na sklep gdzie mozna tanio kupic maglownice moja szlak trafiłi do niczego sei już nie nadaje 3 razy była już regenerowana i przyszedł zgon. Najbardziej odpowiadały by mi sklepy kraków kielce ??Bo we fiacie pewnie droga bedzie



A jesli mozna wiedziec to co pada w maglownicach?
  
 
Cytat:
W Euro Moto Fanie mają w Krakowie, ale nie wiem jakie i po ile.

PS. Jakiego typu była Twoja stara? Z pokrywą wałka przykręcaną dwoma śrubkami czy całą wkręcaną?


Przykrecana na dwie szóstki !!
Padło w niej łozysko kulkowe na górze wałka i igiełkowe na dole z kulkowym nie problem ale z igiełkowym gorzej bo nie da sie go wyciągnąć już wszystkiego próbowałem a zresztą zabardzo jest już wałek zjedzony i gniazdo z orane
  
 
ta o której ja pisałem (ok 150 zł ) była w sklepie w Staniątkach k. Krakowa
  
 
Słuchajcie nie chcę zaśmiecać wątku, ale ostatnio przy hamowaniu mam takie lekkie stuknięcie, które występuje również przy solidniejszym skręceniu kół. Odgłos dobiega z przodu autka...
Tak mi się coś widzi, że to coś z przekładnią... Chociaż... czemu przy hamowaniu też to występuje...?

Wiem że to trudne do określenia, ale co tam może być nie tak?
Resor miałem świeżo wymieniany, zwrotnice też. Co poza przekładnią jeszcze zostaje?
  
 
Cytat:
2004-10-02 23:23:58, BareK126 pisze:
Przykrecana na dwie szóstki !! Padło w niej łozysko kulkowe na górze wałka i igiełkowe na dole z kulkowym nie problem ale z igiełkowym gorzej bo nie da sie go wyciągnąć już wszystkiego próbowałem a zresztą zabardzo jest już wałek zjedzony i gniazdo z orane



A mozesz opisac objawy?
  
 
Cytat:

A mozesz opisac objawy?



wszystko chodziło w miare dobrze tylko był zaj.... luz na tym wałku co wychodzi z przekładni i idzie na kierownice on latał na boki jak chciał i było to wyczuwalne na kierownicy, to są jedyne objawy jakie mi sie zdazały w tej przekładni i to juz moja druga przekładnia która była już 3 razy robiona
  
 
Cytat:
2004-10-03 01:19:02, Makaveli pisze:
Słuchajcie nie chcę zaśmiecać wątku, ale ostatnio przy hamowaniu mam takie lekkie stuknięcie, które występuje również przy solidniejszym skręceniu kół. Odgłos dobiega z przodu autka... Tak mi się coś widzi, że to coś z przekładnią... Chociaż... czemu przy hamowaniu też to występuje...? Wiem że to trudne do określenia, ale co tam może być nie tak? Resor miałem świeżo wymieniany, zwrotnice też. Co poza przekładnią jeszcze zostaje?

a szpilki od resora masz w całości??
  
 
Cytat:
2004-10-03 12:18:53, widynek pisze:
a szpilki od resora masz w całości??


Powinny być OK.
Myślę że bez porządnego przeglądu przedniej części autka się nie obejdzie... ehhh... jak ja to lubię
  
 
Cytat:
2004-10-03 13:39:49, Makaveli pisze:
Powinny być OK. Myślę że bez porządnego przeglądu przedniej części autka się nie obejdzie... ehhh... jak ja to lubię



Jak rozwiążesz problem to sie podziel uwagami. Mam to samo przy hamowaniu, zmienie kierunku z hamowaniem i przy max skręcaniu. Dostaję obłędu bo sprawdziłerm już prawie wszystko, wytrzęsarka na stacji nic nie wykazała. Jutro jade na kanał się poznęcac trochę nad nim.

A skoro już jestesmy pod autem z przodu to czy to normalne że przy każdym delikatnym ugięciu pióra ocierając o siebie piszczą ? Przy mocowaniu resora jak psikne WD40 mam spokój na 2 tygodnie a potem znowy koncert. To jakiś obłęd.
  
 
W książce nt. Zastavy(i chyba 127 też) jest na to prosta i morderczo skuteczna recepta: resor rozebrać i nasmarować smarem grafitowym. Poza tym skoro piszczy to pewnie zeżarło już te plastikowe przekładki.
  
 
Jak robilem resor u kowala to on te plastikowe przekladki posmarowal zwyklym smarem aby lepiej pracowal pod naciskiem. Mozna jeszcze, aby tego smaru nie wyplukalo owinac go bandazem elastycznym
  
 
Cytat:
2004-10-03 01:19:02, Makaveli pisze:
Słuchajcie nie chcę zaśmiecać wątku, ale ostatnio przy hamowaniu mam takie lekkie stuknięcie, które występuje również przy solidniejszym skręceniu kół. Odgłos dobiega z przodu autka... Tak mi się coś widzi, że to coś z przekładnią... Chociaż... czemu przy hamowaniu też to występuje...? Wiem że to trudne do określenia, ale co tam może być nie tak? Resor miałem świeżo wymieniany, zwrotnice też. Co poza przekładnią jeszcze zostaje?



ja stawiam na wyrwane szpilki resora, na 100% dales nowy resor i nie wytrzymal.