Dual Ram i LPG w Omega 2.6i

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy,

pozdrowienia dla pomyslodawcy tego forum i wszystkich uczestnikow.

Czy ktos moglby udzielic fachowej odpowiedzi na pytanie zawarte w tym watku:

Dalej o Dual Ram i LPG w 2.6i

Podpowiedzi mile widziane na tutejszym (LPG) forum.

pzdr.
  
 
Silnik musiał stracić moc, każde przewężenie w dolocie powoduje osłabienie napełniania. A dlaczego je zainstalowano? Może zespół reduktor-mikser nie jest do tej pojemności silnika (to bardzo istotne), albo też pracuje ów zespól na granicznych wartościach wypływu. Dlatego jak sądzę przewężono dolot, żeby uzyskać właściwy skład mieszanki prz LPG. Moim skromnym zdaniem, przy tej pojemności i sposobie skonstruowania dolotu powinno sie stosować wtrysk SGI.
  
 
Warto zobaczyc jaka jest srednica palnika w mixerze bo moze jest troche za mala a z drugiej strony redukror nie pozwala na pobranie odpowiedniej dawki gazu.Zwezka musi byc zalozona ale moze faktycznie ktos przesadzil ze srednica.Przy malych srednicach uklad jest bardzo stabilny i latwy do regulacji dlatego wiekszosc gazownikow zaklada male srednice dla unikniecia problemow z praca silnika.
  
 
JA do tego silnika założyłem instalację sekwencyjną OMVL i gubi zapłon na wolnych obrotach, moc spadła i też nie jest za wesoło.
  
 
Cytat:
2004-10-21 23:52:46, DJCHUCKY pisze:
JA do tego silnika założyłem instalację sekwencyjną OMVL i gubi zapłon na wolnych obrotach, moc spadła i też nie jest za wesoło.



wymien rozrząd , masz też pewnie nieszczelność w układzie kolektor ssący-wtryskiwacze paliwa (pada uszczelka pod kolektorem ssącym, zdarzają się nieszczelności wtryskiwaczy w kolektorze ssącym)

acha i wywal tę IV gen i załóż LPG III gen




[ wiadomość edytowana przez: mega_3 dnia 2004-10-22 20:53:36 ]