Co sie dowiem o silnikach mając ich numery?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chodzi o silniki o numerach:
1: Numer wybity 132 32.000 0817306
Numer odlewu 132 DB 2A 0 4356114
To jest silnik 2.0 i pewnie ma 112km.
2: Numer wybity 132B1000 0530578 i to ma być 1.6 (właściciel tak mówi).
Pierwszy silnik już mam i w planach włożenie do DF jak szklanki wstawie w blok.
Najbardziej chodzi mi o drugi silnik, który kumpel chce kupić i chciał by wiedzieć ile ma koni? Właściciel mówi że to jest 1600 ale nie wie jaką ma moc.
Potrafi ktoś po numerach silnika odpowiedzieć na to pytanie?

[ wiadomość edytowana przez: Mikso dnia 2004-10-22 21:06:18 ]
  
 
132B1000= 1756ccm 107/111KM (prod. '75-'78 )


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Cytat:
2004-10-22 21:05:29, Mikso pisze:
Potrafi ktoś po numerach silnika odpowiedzieć na to pytanie?


Musisz poczekać na wypowiedź Adamusa który aktualnie jest poza dostępem do netu, ale cierpliwości on wie wszystko o numerkach
  
 
Oj wiele się dowiedzieć możesz...


Cytat:
2004-10-22 22:51:55, GDA pisze:
Musisz poczekać na wypowiedź Adamusa (...)


Na nic nie musi czekać, jeszcze ja tu jestem .

Według moich danych jest tak:
132 B1.000 to 1.8, ale z lat 04.1972-1976, 82kW/111KM, 8,9:1, denko tłoka wypukłe na 1,6mm (czyli prawie płaskie )
132 DB 2A O (u mnie to nie jest zero) to 2.0 (1995ccm) z przedziału 03.1976-05.1981, 83kW/112KM, 9:1

Tyle ode mnie, jak coś jeszcze znajdę to dorzucę. Tymczasem robie porządek w materiałach o DOHC na HDD .
  
 
Wielkie dzięki. Czyli prawdopodobnie kumpel kupi ten silnik, bo cena jest 150zł, tyle tyko że nie ma na 100% koła zamachowego a reszta z osprzętu ma sie znaleść (te koła do paska i rozrusznik, alternator itp są gdzieś u właściciela w piwnicy i nie wie gdzie )
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
  
 
Za 150 z osprzętem to bym brał bez pytania nawet w worku .
A wracając jeszcze do oznaczeń...
z 132 32.000 to się jeszcze nie spotkałem - zna ktoś taki bajer??
  
 
Chyba 132c2.000
  
 
Race nie sugeruj się nadlewem DB2A0 bo to jest tylko rodzaj bloku a nie typ silnika, ten rodzaj bloku występował w 2.0 gaźnikowych i szprycach w 132 i agentach (ja mam takie cóś na wtrysku z końca 83 roku więc lata 78 -81 odpadają)
  
 
Szczegoly zostaly juz tu podane.
Dodam, ze silnik 132B1.000 byl stosowany w legendarnym juz 125p Acropolis

Pozdrawiam
Adamus