Olej z wlewu oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam takie pytanie jestem posiadaczem bmw 318tds, mam taki problem po odkreceniu korka wlewu oleju w czasie gdy silnik pracuje nastepuje wyrazny rozbryzg oleju, nie wiem czy to nadcisnienie wywolane spalinami w komorze czy moze tylko zbyt duze cisnienie oleju, czy to normalne w tdsach ???? auto nie jest jeszcze dobite ma 160tys km wiec nie wiem co to jest nie mialem wczesniej bmk-i
za podpowiedz z gory dziekuje walles
  
 
Jeśli w czasie pracy odkręcisz korek oleju to pojedyńcze kropelki mogą wylatywać ,ale naprawde nie duże i bardzo znikomo, wywołane pracą wałków , ale jeśli zaczyna mocno dość "tryskać" to nie jest za dobrze. Sprawny silnik powienien zasysać , jeśli odkręcisz korek i leciutko go uniesiesz powienieś czuć jak silnik chce go wciągąć spwrotem ,a jak puścisz to ewiedentnei do wsysa, jak odkurzacz. Jeśli przy odkręceniu korka oleju silnik zaczyna trochę nie równo pracować (jak by przygasać) to normalne , ale nie powienien wyrzucać oleju.
  
 
a moze ktos wie gdzie w tds-ach znajduje sie odma ??, no ale tak wogle to uwazam ze silnik jest juz chyba nie za ciekawy bo bierze olej wiec pewnie pierscienie sa juz do d...py, moze ktos zna mecjhanika z trojmista od diesli a najlepiej jeszcze bmw???
  
 
jesteś pewien tego przebiegu przyciśnij guzik w liczniku i włącz zapłon a oryginalny przebieg pojawi ci się na pierwszej pozycji.
U nas w kraju każda bejca bez względu na wiek ma taki przebieg.
A jeżeli chodzi o silnik to opal zimny wyciągnij miarkę od oleju i popatrz czy dymi jak tak i to przez dłużczy okres to silnik nie jest za zdrowy
  
 
ty kaszlak nie pisz bzdur o tym przbiegu, moze u ciebie w mlauchu jak przekrecisz stacyjke to sie pojawaia prawdziwy przebieg hahah w bmw sie wyswietlaja numery a nie przebieg zreszta jest na forum o tym temat ,
  
 
no to tolo sie mylisz. osobiście przedwczoraj sprawdziłem to w e-36 kolegi. po naciśnięciu przycisku zerowania licznika i przekręceniu kluczyka do pozycji I i przytrzymaniu go około 10 sekund, zaczęły wyświetlać się przebiegi. było ich kilka. niestety nie zwróciłem na to zbytniej uwagi bo czegoś innego oczekiwałem. po zakończeniu pokazywania przebiegów, rozpoczął sie test zegarów, ale tylko obrotomierza i prędkościomierza. wskazówki wychyliły sie do samego końca i wróciły na zero. wspomniane e-36 to 318i z 93 roku, dopiero co sprowadzone z niemiec. jak teraz spotkam się z kolegą to dokładnie spiszę wszystkie komunikaty jakie sie pokazują po wciśnięciu wspomnianej kombinacji klawisza i kluczyka.
pozdrawiam
  
 
jesli tylko predkosciomierz i obrotomierz sie jemu testowal to cos jest nie tak bo u mnie wskaznik temperatury, ilosci benzyny i chwilowgo spalania tez sie wychylal, do tego jeszcze jakies kontorlki i caly wyswietlacz licznika (km, miles,oilservice itp)
  
 
Co do tych informacji o tym przebiegu to posiadam te informacje z forum o interfejsach diagnostycznych (OBD2) i kręceniu kiczników.
Także co do prawdziwości tych informacji nie jestem pewien na 100%. I rzeczywiście podejżane jest to że wszystkim wyświetla się liczba w granicach 350 tys.




[ wiadomość edytowana przez: kaszlak dnia 2004-10-27 21:55:59 ]
  
 
tolo sprawdzałem w dwóch e-36 i tylko wychylały sie prędkościomierz i obrotomierz i oczywiście wszystkie kontrolki też się zapalały.
pozdrawiam
  
 
no ja dla pewnosci jeszcze raz sprawdzilem i u mnie wszystkie wskazniki sie testuja... zreszta mniejsza z tym testem, jak dzialaja podczas jazdy to najwazniejsze.