Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2004-10-25 23:23:16 ... raczej nie ...... pewnie ktoś jakiegos syfu wlał ...... raczej powinien być czerwony ...... może spróbuj wymienić ...... w którym miejscu Ci cieknie ...... |
![]() Robert48 MkVII Zetec + LPG Kraków | 2004-10-26 12:50:31 Witam
Co do koloru to jest chyba związane z czasem eksploatacji i może jakąś nieszczelnością układu zabrudzenie płynu- tak myślę), a co do środków to możesz o nich poczytać TU. Nie wiem jaka jest ich skuteczność ale możesz poczytac TU Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: Robert48 dnia 2004-10-26 12:51:48 ] |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2004-10-26 13:37:55 łeee
kurcze to to jest powszechna ogolnie spotykana wada essinek??? ![]() Czyli w ciemno mnie tez spotkala ![]() Ale po kolei. Kupujac moja "maszyne" zauwazylem ze nie ma wspomagania, jak sie okazalo przewod zostal przeciety przez pasek PK bo z tamtej strony zostal "musniety" i kilka rzeczy bylo nie do konca dobrze poukladanych w stosunku do oryginalu. Ale kolesie naprawili (nie wiem tak do konca czy wyminili czy tylko poskladali ![]() ![]() ![]() ![]() Wymienialismy pasek rozrzadu i PK i po rozebraniu wszystko wskazywalo na to ze to co mialo byc wyciekajacych plynem z ukl. wspom. moze byc nieszczelnoscia silnika i wizja rozbierania silnika i echa w portfelu, jednak na szczescie po jakims dluzszym (moze pol godzinnym stresie okazalo sie ze to jednak ten plyn tylko ze byl wszedzie i nadal w niektorych miejscach byl swiezy. dodam ze poziom plynu w zbiorniczku jest raczej staly. Narazie jest to poskaldane i nie cieknie, ale skoro to powszechna usterka bede musial to wszystko w takim razie wypucowac i sprawdzic czy jest OK. Teraz pytanie co do samego plynu 1. bo jest koloru powiedzmy rudego, czy taki moze/ma byc czy to jest jakis niewiadomego pochodzenia wynalazek 2. Ile tego plynu wchodzi do ukladu i jaki jest koszt dobrego jakosciowo litra. 3. Jak sie ten plyn wymienia/wylewa i czy uklad nalezy potem jakos odpowietrzyc czy wogole dac sobie z tym spokoj czy zlecic to fachowcom? kolejna sprawa jest dzialanie samego wspomagania czy normalne jest przy skreconych max kolach "mruczenie" dosc glosne wydobywajace sie spod maski? ![]() ![]() pozdrawiam BUGZ |
![]() liked AR 156 SW Chorzów | 2004-10-26 14:03:19
![]() |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2004-10-26 14:44:50 Roberto
toś mnie pocieszyl ![]() |
![]() mss Sympatyk FEFK Augustów | 2004-10-26 16:50:04
Nie kupuj żadnego uszczelniacza, ja kuopiłem wlałem i dopiero wtedy zaczęło mi cieknąć wspomaganie, a wcześniej miałem taki malutki przeciek ![]() ![]()
w układzie wspomagania jest czujnik ciśnienia, jeżeli wykryje wysokie ciśnienie w układzie, daje sygnał do kompa i wtedy kompa zwiększa dawkę paliwa tak, aby silnik nie zgasł ![]() |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2004-10-26 16:53:53
Aaaa. To po to on jest |
![]() mss Sympatyk FEFK Augustów | 2004-10-26 17:06:35
niop. Chociaż ja po wymiane przekładni go wywaliłem, bo przewody nie pasowały ![]() |
![]() Coffe XR3i Łódź | 2004-10-26 17:43:32
![]() |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2004-10-27 08:52:07 wiec juz wiem ![]() co do wycieku to jest nadal tylko ze z samego pojemniczka a nie z rurko-węża ![]() tak to mniej wiecej wyglada i czy to jest to miejsce "standardowe" z ktorego cieknie? ![]() pozdrawiam BUGZ [ wiadomość edytowana przez: BUGZ dnia 2004-10-27 08:56:20 ] |
![]() Pokakulka Toyota Avensis 2.0 TD Siedlce | 2004-10-27 17:15:54 A propos rysunku to przedstawia on płyn cieknący ze zgrzewu zbiorniczka. Mi też sie wydawało, że u mnie cieknie ze zgrzewu. Nic bardziej mylnego. Mi płyn dawał z rurki doprowadzającej płyn do zbiorniczka a ten po malutku spływał do przodu zbiorniczka (ponieważ jest delikatnie przechylony do przodu) i tam się zbierał. Wyglądało to podobnie jak na rysunku. Założyłem nową obejmę ale za bardzo nie pomogło bo wężyk w tym miejscu jest po prostu stwardniały. Odciągnąłem go więc deczko do tyłu tak że zaklinował się mocniej na rurce od zbiorniniczka i dopiero założyłem obejmę. Narazie jest ok. Zobaczymy po paru dniach. |
![]() tomolupus Escort Kombi Lpg Żory | 2004-10-28 10:58:44 Ja też miałem wyciek. Tyle, że z simmeringa przy wejściu wałka kierownicy. Kiedy w sklepie zapytałem u uszczelkę facet mnie zabił - można kupić tylko komplet za 350zł. Można też oddać do regeneracji - zadzwoniłem koszt - 680zł. Regeneruję też wałek.
Trochę się załamałem, ale nie poddałem. Rozebrałem to. Wyjęcie przekładni z tego autka to masakra. "Na szczęście" musiałem też wymienić tarczę sprzęgła więc wyciągnąłem przekładnię biegów i dostęp do kierowniczej był łatwiejszy. Rzeczywiście simmer nie trzymał. Kupiłem w sklepie taki, który pasował do wewnętrznej średnicy wałka 20mm i był trochę za mały na zewnątrz. Następnie pomierzyłem i tokarz dorobił pierścień z zakładką, która trzyma nowy mniejszy simmer. Tyle, że po tygodniu, czyli wczoraj znów zauważyłem wyciek. Tym razem chodzi chyba o niedokręcony przewód - mam nadzieję! |
BUGZ VW Golf Variant GT S ... Leszno | 2004-10-29 09:38:33 nadal walcze z nieszczelnoscia... ![]() teraz poziom powoli dochodzi do minimum i dzisiaj rano jakos tak dziwnie glosno mruczal, wrecz WaRCzec ![]() ![]() w razie jakby co ile kosztuje pompa wspomagania tak na gieldzie okolo? ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: BUGZ dnia 2004-10-29 09:39:01 ] |
![]() qyawiak Ford Escort Kozienice | 2004-10-29 12:10:26 u mnie też jest wyciek, po dokładnych oględzinach stwierdzam, że to z rurki odprowadzającej (ale mogę się mylić). Tak samo przy skręcie maksymalnym kierownicy, słyszę buczenie. Czy jak uszczelnię ten wyciek to powinienem wymienić ten płyn. I odpowietrzyć układ ? |
![]() SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2004-10-29 23:28:50
.... zawsze przy max skręcie słychać buczenie ...... należy tego unikać ..... masz wtedy najwieksze ciśnienie i moze Ci wywalić uszczelke i będziesz miał po przekładni ..... |