Testy kanta - kolejna odsłona...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i przetestowałem co to z mojego remontu wyszło...

Jedno napewno nie rozleciał się

Ale czas jaki osiągnął na dystansie 1/4 mili (mierzone na oficjalnych zawodach sprzętem z dokładnością do 1/1000s) nie powalił mnie z nóg a wręcz przekonał że muszę jeszcze dużo przy nim zrobić. Czas to 17.709s. Dodam że w aucie znajdował się jedynie fotel z kierowcą
  
 
Widzialem jak smigasz Syrenke GSi lekko wzioles. Niestety reszty nie widzialem. Ale porownujac z czasami beemek ktore sie scigaly to wiekszosc bys objechal
  
 
Marko77 - wrzuć jakieś aktualne zdjećia swojego fiata i napisz, co masz przy nim podłubane.

Czas miałeś całkiem niezły
  
 
może inaczej ...

... czas był całkiem do dupy.


Przed remontem auto ciągło o wiele mocniej, ale fakt że aktualnie mam ustawione wszystko na słuch muszę jechać i zrobić konkretną diagnostykę, a na następnych pomiarach powinienem zejść do niskich szesnastek

Taki przykład:
Przed remontem na autostradzie przy obrotach 5500 miałem jakieś 190km/h, dziś przy tych samych obrotach miałem niecałe 170km/h

Także czeka mnie jeszcze żmudne szukanie najlepszych ustawień, na szczęście koledzy mają G-Techa który się do tego bardzo przyda.

Co do syrenki, to nie było GSi tylko zwykła 8v -115KM, no i kancik był całkowicie odciążony (tylko fotel i ja ) i choć to kolega z klubu to nie miałem skrupułów i dostał o ok 1s na dystansie (ach ta przewaga tylniego napędu )
  
 
Przewaga tylnego z gubieniem mocy na wale
  
 
Oj cienko, cienko... normalnie 1.5 SLE z magnetyzerem i sportową nakładką na wlew paliwa objechałoby kolegę aż miło
  
 
Cytat:
2004-08-29 20:57:56, marko77 pisze:
...Przed remontem na autostradzie przy obrotach 5500 miałem jakieś 190km/h, dziś przy tych samych obrotach miałem niecałe 170km/h ....


Nie kumam to zmieniałeś skrzynię albo most?
  
 
Cytat:
2004-08-29 21:32:09, karlo pisze:
Przewaga tylnego z gubieniem mocy na wale




tak oczywiście ...
  
 
Cytat:
2004-08-29 21:58:02, Qba6tak pisze:
Cytat:
2004-08-29 20:57:56, marko77 pisze:
...Przed remontem na autostradzie przy obrotach 5500 miałem jakieś 190km/h, dziś przy tych samych obrotach miałem niecałe 170km/h ....


Nie kumam to zmieniałeś skrzynię albo most?



nieprzejmuj sie ja też ;D
nic nie zmieniałem ... ale mój licznik lubi pokazywać bzdety
  
 
jak kanty nie gubia mocy na tym wale co idzie do mostu to niech tak zostanie .
  
 
Cytat:
2004-08-29 21:59:32, marko77 pisze:
Cytat:
2004-08-29 21:32:09, karlo pisze:
Przewaga tylnego z gubieniem mocy na wale




tak oczywiście ...



Marko widziałem - gratulacje. Ale coś szybki serwis miałeś na dojeździe
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-19 09:19:02 ]
  
 
Wilku nie miałem żadnego serwisu (nic mi się tym razem nie wysypało )

Sprzęgło się nie ślizga tego jestem pewny, za to licznika wcale
  
 
A ten bagażniczek otwarty i to oglądanie tylnej osi... Mam to na fotce, nie wyprzesz się
  
 
coś mi zaczeło strasznie na tych płytach tarabanić z tyłu, przyczyna okazała się prozaiczna .... wymieniałem uszczelkę od bagażnika i ta co mam teraz jest niższa i klapa mi się tłukła
  
 
No i niech to będzie oficjalna wersja
  
 
i tak właśnie zostaje
przeszło 4 tygodnie grzebania na warsztacie przyniosło efekty nic się nie zepsuło
Teraz czeka mnie jeszcze przeszczep mostu i nowa skrzynia (wszystko leży i czeka na montaż) no i konkretne wystrojenie silnika Potem licze conajmniej na niskie szesnastki No a przynajmniej tą 17kę chcę przeskoczyć (tak na dobry początek )
  
 
Ktoś prosił o nowe fotki kanta ... proszę bardzo:

  
 
Fajnie... też bym chciał np. niskie czternastki Ale biednemu wiatr w oczy
  
 
spokojnie nie powiedziałem że osiągnę to za miesiąc czy choćby za 6 miesięcy, ale jedno jest pewne, ten fiacik będzie osiągał to czego od niego oczekuję
Jak to się mówi ... nie od razu Kraków zbudowano ...