| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2004-10-30 19:19:19 Odpowiadając po kolei na twoje pytania:
1. Mam '93 i płytka była 10,5st - może już ktoś grzebał przy tym aparacie? 2. 9st oznacza, że zapłon jest przyspieszany o 18st. Analogicznie 10,5st => 21st. 3. Jedne sprężynki były w wersji 18st, a drugie w 21st. Niestety nie jestem pewien które gdzie - podjedź do motoryzacyjnego i obejrzyj aparat zapłonowy. 4. To nie ciężarki decydują o stopniu wyprzedzenia zapłony tylko płytka regulatora w której masz odpowiednio mniejsze lub większe otwory. Ciężarki pewno różnią się masą co będzie powodować, że maksymalny kąt wyprzedzenia zapłony zostanie osiągnięty wcześniej lub później - odsyłam do książki. 5. Z tego co słyszałem to raczej lepiej jak jest mniejszy kąt wyprzedzenia zapłonu bo statycznie można wtedy ustawić większy. |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-10-30 20:39:07 byly dwa glowne rodzaje do ekonomow i do standardow w ekonomach byle te ktore mniej wyprzedzaja i maja one grubsze sprezynki a wszystko dlatego ze ekonomy miale wieksze sprez i zrobili to zeby motory nie mialy stukowego co do reszty to tak jak pisze dommel |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2004-10-30 21:19:34
W wersji E masz większe wyprzedzenie - 21st! |
kisiel_kubol 126p Poznań | 2004-10-30 21:34:12 no to powiedzcie mi czemu mam napisane 9st zaznaczam ze aparat jest oryginalny od silniczka |