| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
LeszekTe Polonez Kombi 1,6 GSi Sosnowiec | 2004-10-20 20:55:52 Czy to będzie nowy produkt FSO? Buda Lanosa,silnik Tavrii
DAEWOO SENS [ wiadomość edytowana przez: leszekte dnia 2004-10-20 20:58:55 ] |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2004-10-20 20:59:41
|
Wilu | 2004-10-20 21:12:27 Ukraińcom gratulujemy Tavrii |
LORD_VADER Lamboronez 1.5LE radom | 2004-10-20 21:12:48 raczej nie bo to stara wiadomosc.
podobno maja robic nastepce lanosa. ale w motorze pisali ze beda robic ssangyong'i i jeden z modeli rover'a. |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-10-20 21:22:07 Dokładnie 1/2 tego co ja mam pod maską jak chodzi o moc maksymalną. A marzy mi się drugie tyle. Aha i masa 1100KB u mnie. Odrazu zastrzeżenie bardziej merytoryczne. Mniejsza moc to mniejsze bezpieczeństwo na drogach (dużo dłuższy manewr wyprzedzania) [ wiadomość edytowana przez: zenolop dnia 2004-10-20 21:34:18 ] |
Wilu | 2004-10-20 21:29:47 cholernie ciężkie u nich te Lanosy, z czego oni je lepią ? |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2004-10-20 21:30:38 Blacha ze starych T55. |
LeszekTe Polonez Kombi 1,6 GSi Sosnowiec | 2004-10-20 21:39:00 Za pulsem biznesu :artykuł
"statnio zarówno Jacek Piechota, który zajmuje się wprowadzaniem inwestora do FSO oraz prezes FSO Janusz Woźniak powiedzieli, że AwtoZAZ to dobry inwestor dla FSO. Kilka dni temu prezes Janusz Woźniak w rozmowie z agencją ISB powiedział, że ukraińska spółka może być dobrym partnerem dla żerańskiej fabryki, gdyż FSO sprzedaje za jego pośrednictwem ok. 90% swojej produkcji." |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-10-20 21:42:16
To dane na rok 2002 ! *niedoczytałem* [ wiadomość edytowana przez: zenolop dnia 2004-10-21 16:06:28 ] |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-10-20 21:50:17 Powracam do postulatu ze doraźnie powinno się fabrykę znacjonalizować na czas bessy, produkować trucki modele koreańskie dopóki jest na nie licencja i wznowić produkcję Polonezów, od angoli brać silniki (nie wskrzeszać już nieboszczyka na 3 podporach). Zarządzać zakładem państwowym (doraźnie znacjonalizowanym) na podobieństwo chinoli którzy mają gospodarkę kapitalistyczną nadzorowaną przez rząd komunistyczny. Tylko najpierw trzeba wykopać "niemców" od władzy... Fabryka samochodów może być podciągnieta np pod nowoczesną sztukę użytkowową Jak sprzedaje poprzez ZAZ 90% produkcji (to z artykułu który przytacza kolega) to w czym problem ? Już słyszałem skądinąd że Ukraińcy kupują produkty Daewoo-FSO jak najęci. Nie sprzedaje się kury znoszącej złote jajka. Hausner zwolni 15tyś robotników i zatrudni 45tyś urzedników z pensjami 10x takimi. Awto Zaz przywiezie swoich robotników - tańszych no i przedewszystkim swoich, którym Kuczma w przeciwieństwie do naszego prezydenta pozwala mieć pracę zarabiać i płacić podatki (w rosądnych stawkach). Hmmm... P.S. Właściwie to fabryka jest częsciowo znacjonalizowana bo wsród akcjonariuszy jest miasto stołeczne W-wa. [ wiadomość edytowana przez: zenolop dnia 2004-10-20 23:01:43 ] |
LeszekTe Polonez Kombi 1,6 GSi Sosnowiec | 2004-11-06 19:54:06 A jednak zły sen sie spełnia :
Dzisiaj ONET pisze: "Piechota: AvtoZAZ jedynym zainteresowanym FSO (IAR, pr/06.11.2004, godz. 14:25) Zdaniem wiceministra gospodarki Jacka Piechoty, wszystko wskazuje na to, że ukraińska firma AvtoZAZ kupi akcje warszawskich zakładów samochodowych FSO. Jacek Piechota powiedział Informacyjnej Agencji Radiowej, że w najbliższy wtorek, na swoim posiedzeniu rząd ma upoważnić ministra skarbu do rozpoczęcia rozmów z Ukraińcami. Wiceminister gospodarki podkreślił, że rozmowy z przedstawicielami AvtoZAZ mają być prowadzone pod pewnymi warunkami. "Te warunki to przede wszystkim takie zobowiązania przyszłego inwestora, które zagwarantują fabryce przyszłość" - tłumaczył. Jacek Piechota dodał, że na dziś jedynym zainteresowanym FSO jest AvtoZAZ, który przedłożył bardzo szczegółową ofertę zaangażowania kapitałowego i inwestycyjnego na Żeraniu. Rozmówca IAR przypomniał, że brytyjska firma Rover i chiński koncern SAIC, które też chciały kupić FSO, przysłały tylko list intencyjny, a nie oferty. Wiceminister podkreślił że FSO jest w takiej sytuacji, że nie może czekać. "Co prawda udała się cała restrukturyzacja finansowa, są przedłużone prawa do produkcji i sprzedaży, ale nie małej kropki nad i, tej docelowej decyzji o wejściu inwestora" - powiedział. Wiceminister Piechota dobrze ocenia ukraińską firmę AvtoZAZ, która chce zainwestować w FSO. "AvtoZAZ pokazał, że posiada środki, kończy negocjacje ze wszystkimi bankami-wierzycielami odkupując długi FSO" - mówił. Podkreślił, że AvtoZAZ w 90% jest odbiorcą produkcji Żerania. "Tak naprawdę utrzymuje fabrykę, już dzisiaj przy życiu, więc wszystko wskazuje na to, że jest solidnym, dobrym inwestorem dla Żerania" - wyjaśnił Piechota. Gdyby doszło do przejęcia przez AvtoZAZ warszawskiego zakładu, to byłaby to jedna z największych ukraińskich inwestycji w Unii Europejskiej." |
![]() Kolber Katowice | 2004-11-07 00:34:52
w sumie tak naprawdęniewiadomo co będzie na żeraniu zależy kto da większą łapówe........... ale jeśli tam mam być tavria produkowana to ja się wyprowadzam z tego kraju |