127 dohc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak jak obiecalem daje fotke
127 dohc
  
 
mirrorek z szybkiego serwa

  
 
dziex nie mialem gdzie tego zrzucic
  
 
Mam pytanie jaki to ma silnik - pojemnosciowo i jaka moc ???

I czy to twój bo jest drugi temat twój ale tam transfer przekroczony.
  
 
Normalnie szok szkoda,ze tylko jedna fotka. Przydala by sie kompletna dokumentacja. Az sie nie chce wierzyc. Ciekawe jak poradzili sobie z skrzynia biegów.
No i jak wyglada zawiesznie bo nie sadze,zeby to zostalo na seryjnych wahaczach, bo przy moim silniku z Zoski wahacze trzeba co 5 tys wymieniac bo nie daja sobie rady z obciazeniem.


Bynajmniej RESPECT dla SWAPera
  
 
To ja trzymam kciuki za Cichego i jego białego goblina
  
 
Cichego goblin bedzie lepszy z dwoch powodow popierwsze to bylo moje auto a po drugie to jest mk1 a na fotce mk2 lub3
satiz no jak ze skrzynia? no przeciez tak jak u mnie mialo byc... ciach podluznica, pyk ja do gory i skrzynia wchodzi


edit:

o tak


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-11-05 22:24:46 ]
  
 
własnie cichego bedzie lepszy moze cichy da sie przejechac bo mieszka blisko
  
 
Jak cichemu uda sie zalocy 2.0 DOHC to ja kurde normalnie jakies V6 se zapodam

Bart a wziales pod uwage,ze jak za bardzo wyjedziesz ze skrzynia to Ci braknie miejca na kolo przy skrecie w prawo?

po za tym nie mozesze za daleko jej wysunac bo sie okaze,ze poloska bedzie za krotka.

No ale zycze powodzenia.

A moze ZoLt4R Ty zrobisz 127 z silnikiem umieszczonym centralnie
  
 
mysle ze miejsca na kolo nie braknie, zato podejrzewam ze musieli przerobic{dorobic} stabilizator, ogladalem na kanale i pod maska silnik 1600 dohc w 128 3p i tam byly drazki dorabiane bo wlasnie stuk stukaly oryginalne o skrzynie a 127 jest przeciez wezszy....

poloske sie pewnie da dopasowac przerobic... a najwyzej bedzie wypadac na kazdym kreciolku tak jak u mnie bylo ehehe... a tak serio to wlasnie poloski sa moim zdaniem najwiekszym wyzwaniem w takim swapie w 127...
  
 
A ja bede miał w swojej MK1 1.3 75 hp i mi wystarczy
A tak na serio to bardzo miło jak takie DOHC siedzi pod maską niewinnie wyglądającej siudemeczki
Pozdrawiam
  
 
Ale jakby siedzial cetralnie jakis V6 V8 to dopiero by byla jazda a no i naped by byl sluszny bo tylny
  
 
no wiec narazie kupilem jako dawce Lancie Delte 1,6 DOHC i narazie pospawam sobie miejsce na taki silnik a jak znajdzie sie godne uwagi 2,0 to zastapi to moje 1,6 (ten 1,6 ma 105Km na jedno pkt wtrysku i jest po remoncie) skrzynia tez bedzie z Lanci jak i cala instalacja elektryczna

a co do tego czy sie zmiesci - jezli wiara czyni cuda musisz wierzyc ze sie uda
a wachacze obspawa sie i zmocni
  
 
z silnikiem lanci to nic z tego bo nagrzewnice będziesz musiał wyrzucić a zima idzie !!!!!!!!!!! ma odwrotnie głowice nie tak jak w ritmo!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2004-11-05 22:57:57, Bart128 pisze:
a tak serio to wlasnie poloski sa moim zdaniem najwiekszym wyzwaniem w takim swapie w 127...


I słusznie kumie prawicie , bo poza długością półosiek różnią się także średnicą , ilością wypustów na wieloklinach i w związku z tym są inne przeguby w piastach i inne od strony skrzyni !
A i ze zmieszczeniem koła i nagrzewnicy pojawi się problem - bo głowica dwuwałkowca jest TRZY RAZY szersza od jednowałkowej !
  
 
x2

[ wiadomość edytowana przez: schab dnia 2004-11-06 20:24:27 ]
  
 
no comentsssssssssssssssssssssssss
ciekawe czy to auto jest ju ukonczone
  
 
jednak powalcze zreszta jak dobrze pojdzie bedzie jeszcze silnik z ritmo 105 TC - ale to znow 1,6

  
 
to zaloz glowice z ritmo 105 tc
a blok z lanci 2.0
  
 
ale z lanci tez mam 1.6
tych 1,6 to mi sie nas.... a 2,0 jakos tak okazyjnie nie idzie kupic