Takie Ot .......

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jest prawie 2 godzina .......
Za 3,5 godz wstaje i wloke sie do budy ......
Dlaczego nie poszedłem spac o 9 ???? Proste bo od 16 zap... przy zlocie .....
Najpierw robiłem plan Centrum....
Potem wpadł Vili i ustalalismy wszystko ...........
Przez ostanie 7 godzin spełniałem kaprysy Pinga co do plakatu który jest robiony w ostaniej chwili.

Nie jestem grafikiem wiec plakat nie wyszedł ekstra... Ale jest i to sie liczy - pozatym trzeba było umiescici Loga 16 sponsorów a to psuje efekt plakatu bardzo .......
Jutro jak sie wyspie to dam wam Wzór.....
Mam dosc wstałem 20 godzin temu na kacu ......
Cos jest wtym zlocie ...... Dobranoc - Ps. Thx Geo i Rapcio za fotki ....

Mniej pij %

Tak to jest jak się angażujesz w klub, masa pracy, a czasami nawet dziękuje nie usłyszysz, ważne że są tacy którzy to robią i dzieki nim bedziemy miec niezłą impreze 24

Czekamy na plakat

No to ja wstalem o 7 poszedlem do szly, wrocilem o 10 i od 10 siedzie przy komputerze i epilepsi dostaje a spac polozylem sie z godzine po czuczu

czuczu dzięki tobie inni moga spać ...dzięki czuczu za twoje zaangażowanie dzięki tobie zlot napewno będzie jeszcze lepszy

Wielki+ dla villego...facet zapierda...przy zlocie i nikt mu nie każe ...nawet do roboty nie chodzi żeby wszystko było na zlocie dopięte na ostatni guzik...to się nazywa prawdziwy klubowicz...i tak trzymać pozdro dla "klubowiczów"

tez sie dopisuje do podziekówek
naprawde to wszystko dzieki wam sie kreci i sa organizowane zloty spodkania i to juz od reszty "klubowiczów"
podobno jakies zmiany zostały przeprowadzone ????
tak słyszłaem

Jest do tego Topic tylko dla klubowiczów..

[ wiadomość edytowana przez: CZUCZU dnia 2004-10-19 16:32:23 ]

a Czuczu napisz kto wylecjał !!

Jest Topic tylko dla klubowiczów....
Nomen omen 1/2 tez tam ma wstep .
Polecam poczytac....