Obroty pływają OMEGA 2.0 8V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z wolnymi obrotami w mojej omedze 2.0 8v ,tzn. gdy na gazie silnik spadnie z obrotów , obroty zaczynają pływać a nawet czasami silnik gaśnie,CZY KTOŚ MÓGŁBY MI DORADZIĆ CO ROBIĆ??????? Próbowałem wielu rzeczy. Mam nowe kable i świece ,filter, odwrucony dolot powietrza.... Instalacja BEDINI ( TAKA JUŻ W NIM BYŁA GDY KUPIŁEM) z komputerkiem i silniczkiem krokowym.PROSZĘ O POMOC .Krzysztof z Rybnika
  
 
spróbuj wyczyścić regulator biegu jałowego,,,,,,,spróbuj przedłużyć dolot, u mnie gaziarz to zrobił a jak ja chciałem bez tej przedłużki to właśnie te falujjjjjące obroty.--sprawa podciśnienia

i jeszcze
wyszyść ten regulator, silniczek korkowy,spuść olej z parownika,poprostu takie rzeczy które ni ekosztują a można trafić,trza meć wszystko wyeliminowane i wtedy na regulacje do mechaniora

pozdr

[ wiadomość edytowana przez: omegafan dnia 2004-10-22 21:50:06 ]
  
 
a to wszystko żem znalazł w ARCHIWUM!!!!!!
  
 
OK dzięki sprubuję wyczyścić te rzeczy, zobaczę i odpiszę , a propo który to regulator biegu jałowego, mam omegę "b"
Proszę się nie śmiać mam prawo nie wiedzieć.Pozdro.
  
 
w A to bedzie metalowa puszczeka do której dochodzą 2 węże a z tyłu idą kabelki..pisze bosch na niej, napewno kojarzysz

pozdr
  
 
Witam ponownie. Wyczyściłem to co mi polecono lecz w moim parowniku nie ma śruby spustowej oleju, ale zauważyłem że ten parownik trochę się "poci" tłustą mazią (chyba olejem), a jeśli chodzi o obroty trochę lepiej po przełczeniu na gaz trochę pofalują i ustabilizują się .Ale największym problemem jest to że jak wrzucę na luz silnik gaśnie po jakimś czasie, na postoju tego nie robi. wyraźnie gdy dostanie większą dawkę powietrza to się "zadusi" zgaśnie. Jak myślicie co z tym zrobić, może kupić matę która zasłania silnik od dołu, czy coś to da???
  
 
Problem istnieje dalej silnik gasnie nieda się ustawić wolnych obrotów , opadają mi ręce, niewiem co robić dalej . Mam jeszcze jedno pytanie, pewien "Gaziarz" podsuną mi inny pomysł ,wymienić parownik twierdzi że po 50tyś km. mam do wymiany membranę. Teraz niewiem czy chce mnie naciągnąć czy jest to możliwe. CZY KTOŚ MIAŁ DO CZYNIENIA Z INSTALACJĄ "BEDINI"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
witam.
mam pytanie czy ten objaw z chociaż lekkim falowaniem obrotów nie występuje na benzynie. potrzebne to jest do ustalenia przyczyny falowania .
fakt ,że reduktory bedini i elektronika padają po50 tyś bo jako jedyny na śląsku potrafię je obsługiwać i zęby na nich zjadłem.
a może to tylko kwestia właściwej regulacji.
  
 
Nie tylko na gazie ,gdy przegazuję go na gazie obroty spadną i zacynają falować a nawet zgasnie silnik,jeśli nie zgaśnieto po jakimś czasie ustabilizują się, co jeszcze zauważyłem, gdy stoję pod górkę samochód jest przełączony na gaz silnikchodzi , następnie powoli ruszam ( puszczam ręczny ham.)i zaraz jak samochód ruszy silnik poprostu się zadusi, tak jakby dostał za dużo powietrza. CROMA czy ty masz morze warsztat warsztat ? Mógłbym do ciebie przyjechać, jestem z rybnika.
  
 
najpierw musisz problem wyeliminować n abenzynie a dopiero później brać sie za gaz-------na gazie miałeś strzały-jak były one u ciebie to na 99,9% uszkodzony ten regulator biegu jałowego........przed dowiedzeniem sie o jego cenie weź coś na uspokojenie,kilka głębszych oddechów

pozdr
  
 
Cytat:
2004-10-30 11:47:50, omegafan pisze:
najpierw musisz problem wyeliminować n abenzynie a dopiero później brać sie za gaz-------na gazie miałeś strzały-jak były one u ciebie to na 99,9% uszkodzony ten regulator biegu jałowego........przed dowiedzeniem sie o jego cenie weź coś na uspokojenie,kilka głębszych oddechów pozdr




strzaly raczej nie powinny zabic regulatora ( ew. koszt to 50-100 na gieldzie)
  
 
"""""Ludzie usunąłem awarię""""
Nie macie pojęcia problem tkwił w parowniku, wystarczyło go porządnie przeczyścić, jedna z dzwigienek chodziła ciężko bo była zasyfiona. Po wyczyszczeniu tego jeba...o parownika samochód ożył, obroty normalne i nie gaśnie .A ja głupi tak bałem się rozebrac ten parownik, a to żadna filozofia, kilka śrubek i dwie dzwigienki i dwie membrany. Cieszę się jak dziecko Teraz tylko do gaziarza wyregulować w/g analizy spalin i powinno być OK .Membrana ta od strony wody trochę pomarszczona niewiem czy to normalne, ale i tak będę dążył do wymiany membran .
---CZY KTOŚ WIE GDZIE MOŻNA DOSTAĆ ZESTAW NAPRAWCZY DO SYSTEMU "BEDINI"---
!!!!!!!!!Przed rozbiórką nie zapomnijcie o wodzie i o zakręceniu glównego zaworu od gazu!!!!!!!!!!
OMEGAFAN, dobrze że jesteś złym prorokiem.Ale dzięki za porady.
  
 
Cytat:
2004-10-31 17:53:31, 20omega pisze:
"""""Ludzie usunąłem awarię"""" Nie macie pojęcia problem tkwił w parowniku, wystarczyło go porządnie przeczyścić, jedna z dzwigienek chodziła ciężko bo była zasyfiona. Po wyczyszczeniu tego jeba...o parownika samochód ożył, obroty normalne i nie gaśnie .A ja głupi tak bałem się rozebrac ten parownik, a to żadna filozofia, kilka śrubek i dwie dzwigienki i dwie membrany. Cieszę się jak dziecko Teraz tylko do gaziarza wyregulować w/g analizy spalin i powinno być OK .Membrana ta od strony wody trochę pomarszczona niewiem czy to normalne, ale i tak będę dążył do wymiany membran . ---CZY KTOŚ WIE GDZIE MOŻNA DOSTAĆ ZESTAW NAPRAWCZY DO SYSTEMU "BEDINI"--- !!!!!!!!!Przed rozbiórką nie zapomnijcie o wodzie i o zakręceniu glównego zaworu od gazu!!!!!!!!!! OMEGAFAN, dobrze że jesteś złym prorokiem.Ale dzięki za porady.



po świętach sprawdzę czy mam na stanie a jeśli nie to mogę sprowadzić. do jastrzębia masz 30 kilosów.
  
 
OK Croma podaj też cenę jeśli możesz.Pozdro.
  
 
to ups.sie zapędziłem.........najpierw na pocżątku sie wszystko czyści..... ale dobra juz hui z tym

ta membrana duża to jest pomarszczona ale jeszcze chyba dobra(ja też ją taką mam i mówili mi, że dobra)a ta mała to jest twarda i też ma taka być.ja tak mam i podobno gites i ty też tak masz
ok
pozdr
  
 
witam .
niestety nie mam na stanie tych membran. można zamówić . alemuszę mieć pewność,że je weźmiesz bo coraz mniej autek z tymi instalacjami.
  
 
Croma masz warsztat w jastrzębiu, można do ciebie przyjechać,pogadać?
  
 
croma- a ile by kosztował na zamówienie zestaw naprawczy do AG..ni ma tego u mnie........pytam sietylko o cene

pozdr
  
 
Cytat:
2004-11-03 12:18:17, 20omega pisze:
Croma masz warsztat w jastrzębiu, można do ciebie przyjechać,pogadać?



witam.

zapraszam.
  
 
Cytat:
2004-11-03 19:15:15, omegafan pisze:
croma- a ile by kosztował na zamówienie zestaw naprawczy do AG..ni ma tego u mnie........pytam sietylko o cene pozdr



witam.

100 zł.