Czy emulator/centralka gazu ma wpływ na prace na benzynie ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie.


Po wymianie rozrządu świetnie chodzi na gazie, natomiast po odpaleniu benzyny chodzi na 2 gary ?

Podobno może to być efekt zwalonej centralki/emulatora

  
 
Witajcie, tez bardzo prosze o informację....
  
 
może być też problem masy na którymś z komputerów (gaz/benz)
  
 
Mi nie chodzi w Lanosie na 2 i 3 cylinder.

Na gazie wszystko jest ok
  
 
zoltar ma wplyw, pamietasz jak ci pisalem ze mi sie check engine zaswieca i jalowe obroty wtedy mam 1500 obr, na pb dodatkowo przerywal jak ze 2 gary sie na sekunde odlaczaly, szarpal niemilosiernie, check wyrzucal blad TPS a okazalo sie ze centralke mam lekko uszkodzona lutownica i troche kombinowania dalo rade i zdrutowalem dziada
  
 
Chcesz porutować ?

Szwagier dobrze płaci
  
 
O ile wsszystko jest dobrze podpięte centralka sterująca od Lambdy nie powinna mieć wpływu na pracę układu przy zasilaniu benzyną, gdyż wówczas emulator winien być po prostu odłączony.

Inna sprawa, że ciężko zdiagnozować taką usterkę na odległość.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
speedr ja diagnozowalem swoja usterke tak:
Wlaczylem silnik, chodzil ok, check sie nie swiecil, pod maska zaczalem kazdego kabelka, kazda zlaczke macac pukac itp. w koncu jak zaczalem pukac w plastikowa obudowe centralki LPG to wzrosly obroty i zaswiecil sie check, jak popukalem znow to wszystko wrocilo do normy i tak w kolko okazali sie ze mam obudowe peknieta i jeden kabelek z wiazki ktora tam wchodzi nie stykal po naprawie jak reka odjal
  
 
Cytat:
2007-01-12 16:31:48, Outcast pisze:
speedr ja diagnozowalem swoja usterke tak: Wlaczylem silnik, chodzil ok, check sie nie swiecil, pod maska zaczalem kazdego kabelka, kazda zlaczke macac pukac itp. w koncu jak zaczalem pukac w plastikowa obudowe centralki LPG to wzrosly obroty i zaswiecil sie check, jak popukalem znow to wszystko wrocilo do normy i tak w kolko okazali sie ze mam obudowe peknieta i jeden kabelek z wiazki ktora tam wchodzi nie stykal po naprawie jak reka odjal



Ok, ale rozumiem że silnik wówczas pracował na zasilniu LPG ???

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
tak, pracowal na lpg.
  
 
Sprawdż dokładność ustawienia rozrządu -na gazie ustawienie nie ma tak dużego wpływu na prace silnika-na benz.przestawienia o 1 ząbek to efekt, tak jakby silnik pracował na 2 garach szczególnie po nagrzaniu -jak pracą silnika steruje kątem zapłonu -komputer.Na zimnym będzie chodził poprawnie bo silnik pracuje na tzw.ssaniu-ma to ustawione w komp.Powodzenia.
  
 
A co mu to za roznice robi czy na gazie czy na pb pracuje ? ja bym obejrzal czy poprostu mechanior nie wypial kostek z wtryskow przez przypadek. rozumiem ze lpg z mieszalnikiem ?
  
 
bo na lpg pracuje jako silnik wolnossący-ustawienie zapłonu nie ma tak dużego wpływu na patrametry silnika
  
 
Dobre, a na LPG to mu sie turbina doklada
  
 
Kabel był pęknięty w środku.

Stąd te problemy.
  
 
Cytat:
2007-01-25 00:10:01, maskekk pisze:
Dobre, a na pb to mu sie turbina doklada

  
 
Cytat:
2007-01-25 03:35:59, Zoltar pisze:
Kabel był pęknięty w środku. Stąd te problemy.



A możesz napisać jaki to kabelek, bo mam podobny problem.
  
 
hmm a zes kotleta odgrzebał

Napisz co sie dzieje u ciebi a pomozemy