| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
boombel F&F Sympatyk Asterix Kombix Dębica | 2004-11-07 16:44:49 witam odrazu mowie ze szukalem w wyszukiwarce ale jakos sobie nie znalazlem , a wiec chodzi mi o koszty swapa nie liczac silnika...zalozmy ze to bedzie silnik bez elektroniki czyli 900 od 127
[ wiadomość edytowana przez: boombel dnia 2004-11-07 16:53:52 ] [ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2004-11-08 16:38:17 ] [ powód edycji: Podajemy w temacie jakiego modelu dotyczy wątek!!! ] |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-11-07 17:19:47 i tu wbrew pozorom wiekszosc z Was mija sie z celem, byle taniej byle taniej, kupicie sobie zajezdzonego klamota za 300zl ktory sie rozleci w remont zeby to jezdzilo nastepne 1000zl. a za tyle mozna miec 900ke na wtrysku z kompletnym osprzetem z przebiegiem poniezej 50 tys. km. a jak sie dobrze poszuka to i 1108 SPI.
co do montazu moze w osobnym poscie bo zaraz sie znajda tacy co zeswapuja eleganta z bilsteinem, alufelami, megawypasem i bog wie czym jeszcze za 1000zl |
RUFF 126p i.e Poznań | 2004-11-07 17:35:14 Zależy czy robisz samemu czy chcesz to komuś zlecić. Silnik hm myśle że na dobrą 900 600 ci wystarczy, flansza 100-200, belka 100, elektryk jeśli sie nieznasz 100, chłodnica + wentylator rurki i węze ze 200, rozszeżony przegląd 174, ktoś kto ci to ładnie pospawa chodzi o belke i wydech oraz dodatkowe mocowania 100, + ze 200 na różne drobiazgi które wychodzą w trakcie prac. Niemówiąc już o przygotowaniu pod to samochodu czyli zawias hamulce itp. Wiec wychodzi średnio 1600 zeta za zamontowanie 900 bez wtrysku, Co prawda ja sie zmieściłem z silnikiem w kwocie 900 ale to już inna historia sam szukałem części i do spawania wiozłem już uszykowane i pomieżone przez siebie krztałtowniki flansze też w sumie sam zrobiłem wiec koszty wyszły takie a nie inne. |
boombel F&F Sympatyk Asterix Kombix Dębica | 2004-11-07 18:24:06 kapuje czyli to min 1000zl trzeba miec, powiem ze pewnie najdrozej by mnie kosztowala flansza i belka, choc belke bym sam sobie wykroil (chyba), chlodnica plus weze to pewnie w 50zl bym sie zmiesil bo mam zlom pod nosem co gosc skupuje auta i tam rozne rzeczy sie przewijaja, elektryka hmm mam brata co sie w tym lubi bawic wiec tez nie problem i wlasnie podstawa do tego wszystkiego gleba i hamulec zeby sie to trzymalo drogi i hamowalo
P.S. dlatego sie pytam zeby wiedziec orientacyjnie bo kazdy wiadomo za rozna cene moze kupic czesci aha jeszcze jedno jak wam sie chce to wspomnijcie cos jakie mieliscie wrazenia po zmianie silnika , z gory dzieki |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-11-07 18:32:46 Jeżeli wszystko będzie działało , silnik będzie naprawde sprawny i zmieścisz się w 1500 zł to będziesz dobry |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-11-07 20:38:28 najwazniejsze chyba zeby silnik nie byl zajezdzony bo reszta to raczej pikuś... pakowac sie w robienie swapa z zajezdzonego silnika to bezsensowna sztuka dla sztuki.
jedyne na czym (wydaje sie) mozna zaoszczedzic to robocizna jesli sami robimy |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-11-07 20:50:47
Tylko chyba... Jesli nie masz odpowiednich urzadzen to raczej sam tego nei wykroisz. Chyba ze odlew, a to juz inna bajka.
Chcesz zrobic swapa czy drutowac zlomem? DObra ch,lodnica z ktora nei bedzies zmial problemu to 200zl, weze odpowiednie (chyba ze robisz na rurach aluminiowych lub miedzianych) to wydatek okolo 150zl. Lub tak jak mowisz - zlom i wtedy modlic sie czy guma nie sparciala i wytrzyma temperature, czy chlodnica nie puszcza, czy bedzie odpowiednio chlodzila.. A sporo osob zmienilo juz chlodnice z takiej jaka mieli na taka od trucka (nie mowie ze wszyscy, ale czesc owszem).
To ile ty kasy chcesz wydac na bile?????? Bo rozumiem, ze hamulce tarczowe znajdziesz na zlomie, a tarcze kotwiczne jakos sobie dorobisz...
Tak jak powiedzial Art - jak zmiescisz sie ze wszystkich w 1500zl to bedziesz dobry. Osmiele sie nawet pwoiedziec, ze jak zmeiscisz sie ze wszystkimi planami w 2000zl to bedziesz dobry... Zabawa w swapa wcale do tanich nei nalezy. I tak jak napisalem u siebie na stronie - jak juz wszystko sobie skalkulujesz, poszukasz czesci, bedziesz wiedzial ile kasy na wszystkie rzeczy bedzies zmusial wydac - material na belke, spawanie, flansze, tarcze kotwiczne do hamulcow, bilsteiny, chlodnica, rury do ukladu chlodzenia (min 7 metrow), kolanka, zlaczki, opaski, sraski, poduszki pod silnik, itede, itepe, to pomnoz to sobie na koncu razy polotra i bedziesz mial mniej wiecej przyblizony koszt swapa. Innym wyjsciem jest kupienie gotowego silnika przystosowanego do zastosowania w malcu - tak jak sprzwedal np Strongi - razem z belka, rurami, chodnica, flansza - total wszystko - wystarczylo wymienic i jezdzic. |
BLUE_650 BMW 320 Piaseczno(Warszawa) | 2004-11-07 21:49:42 kurcze mam zamiar robić swapa , ale koszta mnie przerażają |
boombel F&F Sympatyk Asterix Kombix Dębica | 2004-11-07 21:55:07 zuraw wykroic cos to znaczylo ze sam chcialem zrobic, tak samo zlom to nie chodzi o totalny zlom o tylko rzeczy ktore sa sprawne jeszcze chlodnice moge miec jesli tylko bedzie za 40zl z jakiego auta jakie bedzie stalo np audi czy bmw, teraz tarcze,tarcze jak to tarcze pewnie od 125p, jesli chodzi zeby kupic caly zestaw wymontowany juz z inneg swapa to raczej trudno znalezc cos takiego...bo wiadomo lepiej przelozyc i jezdzic... i tak jak mowisz zuraw to nie tania zabawa i teraz wnioskuje ze trzeba miec chyba 1500 zeby sie brac za to, ale jak sie chce miec dobrze zrobione wiadomo trzeba zainwestowac.... ale jak narazie to pozostaje w marzeniach...
blue masz racje koszta przerazaja na poczatek [ wiadomość edytowana przez: boombel dnia 2004-11-07 22:34:25 ] |
Lo3eK F&F Sympatyk Był Stalowa Wola | 2004-11-08 19:43:57 Ze SWAP'em jest jak z Maybachem Jesli pytasz ile kosztuje tzn ze cie na niego nie stac Wiem z wlasnego doswiadczenia Pytalem i.... Oczywiscie żartuje sobie [ wiadomość edytowana przez: lo3ek dnia 2004-11-08 20:02:16 ] |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-11-08 19:48:23 Ma ktos schemat flanszy.
Szukam w archiwum i lipa. Moge sobie wykroic laserkiem to wykroje pro forma 3 sztuki.... Jakby ktos mial namairy na silnik 900 na wtrysku / gaznik udajcie znac...... |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-11-08 19:51:31 Schematu nei posiadam - jedynie gotowy odlew... |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-11-08 19:53:51 Wiem ze masz tylko gotowy odlew.
Za 250 złotych. Tyle ze mam płyte stalową jak i alu 3 oraz 4 cm i wykrawarke laserowa za freebie zip zero nada........... |
BLUE_650 BMW 320 Piaseczno(Warszawa) | 2004-11-08 21:31:41 Czuczu podobno kiedyś ktoś na forum miał schemat flanszy , lecz pytałem i nie ma To powiadasz ze ciecie masz za free.... |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-11-08 21:46:29
|
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2004-11-08 22:48:32 potwierdzam co pisze fulda.stoii czeka na nowego właściciela...co do kosztów.....popieram tych co mówia ze tocalkeim drogi biznes...ja narazie robie (ja w sumie płace zaczęści i sie ucze przy naprawie a robi kolega ...) do porzadku silnik tojuz koszt ponad 1000zl....co dalej...narazie wiem ze belka juz czeka w garazu .....udalo sie okazyjnie wymienic,chlodnice na razie Nowka z Wartburga napatencie Artiego z Tychów (jeżdzi takjuz BartusE i nieprzegrzewa mu sie nic...wrecz niedogrzewa;])....flansza bedzie na wymiane tez za pare części...luźno kalkujujac na aktualnym etapie JUZ powinienem wylozyc około 1500zl.....a silnik dalej na stole, trzeba pozniej go wsadzic...zalac uklad chlodzenia woda...pozniej plynem...dwarazy swiezy olej po 4 litry....eh.....jak mi ktos powie ze sie do 1500 zmiesci...to tez mu gratuluje....;] |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-11-08 23:38:52
|
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-11-09 08:42:44 ja mam schemat flanszy |