Nie spadają obroty

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

Jakiś czas temu pisałem o problemach z instalką gazową w moim Golfiaczu III.

Już jest OK - auto śmiga na gazie niczym na benzynce :] a wszystko bylo spowodowane niewłaściwą mieszanką na gazie.

Pojawił się za to kolejny kaszan, a nawet dwa :/
1. Rozgrzany silnik pracujący na gazie po puszczeniu gazu kręci się dalej na 2000 obr/min., spada dopiero po kilkunastu sekundach, a czasem wcale. Coś takiego nie dzieje się na benzynie.
2. Na gazie silnik drży i uspokaja się dopiero jak się rozgrzeje - wtedy dopiero pracuje równo, tak jak powinien. Drgania są mocno wyczuwalne.
2a. Było to na forum, ale dużo różnych opinii i nie wiem która jest prawdziwa. Po przełączeniu GAZ --> etylina rozgrzany silnik zaczyna bardzo nierówno pracować i po dodaniu gazu traci moc i się dusi. Jeśli silnik jest niedogrzany to wszystko jest OK. To pewnie brak emulatora(ów) / komputerka do instalacji - nie znam się na tym więc pytam.

Dodam, że w moim VW jest zainstalowana instalacja BRC i nie ma komputera.

Napiszcie jeśli wiecie co może być przyczyną, a najlepiej jak napiszecie jak to naprawić

Dzięki, pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: majoras dnia 2004-11-08 17:21:16 ]

Stary
Zależy ile masz przejechane jeśli więcej niż 40000 to musiz przyjzeć sie parownikowi, miałem podobne objawy i to on okazał sie winny po wymianie membran i jego wyczyszczeniu (160zł) wszystko śmiga oki.

Stary
Zależy ile masz przejechane jeśli więcej niż 40000 to musiz przyjzeć sie parownikowi, miałem podobne objawy i to on okazał sie winny po wymianie membran i jego wyczyszczeniu (160zł) wszystko śmiga oki.

Gaz mam od okolo roku. Moj Golf przejechal na gazie moze 20k km, moze 30 - na pewno nie wiecej.

Teraz doszla jeszcze jedna sprawa: