Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fanatyk-torun Ford Escort Toruń | 2004-10-13 20:43:37 to jest urok starych autek!
pozdrawiam! |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2004-10-13 20:48:36 Jakich zaś starych? Silnik jest z 1994 roku!! |
fanatyk-torun Ford Escort Toruń | 2004-10-13 20:51:01 a to zapytam przy okazji czy duzo trzeba przeróbek zeby wstawic silniczek z 94r do mk3???? |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-10-13 21:08:58 A jak u Ciebie sie maja swiece zarowe, bo to podstawa |
Tsport Honda Civic Warszawa | 2004-10-13 21:22:03 Ja też zacząłbym od swiec żarowych. |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2004-10-14 11:07:01 I możliwe, żeby świece były w takim stanie że nie jest w stanie odpalić po 2 godzinach stania? |
Klamer NIssan Patrol Warszawa | 2004-10-14 11:17:50 Test swiec jest podstawa, wystarczy, ze 4 sa slabe, albo dwie padly calkowicie i po zawodach, sprawdz swiece.
Jesli swiece beda ok to szukamy dalej np.: braku kompresji Jjak juz uruchomisz sprawdz kolor dymu lecacego z tylu - jak nieduzy to luzik, jak wiekszy to: koloru bialego - sprawdz zbiornik wyrownawczy plynu chlodzacego - zauwazysz bable = masz problem z uszczelka pod glowica koloru czarnego - lejace koncowki wtryskow W moim mniemaniu na 90% swiece Inne pytanie do DieselManow: Znajomy ma Oriona rocznik ok 1993 1,8 D. Swiece sprawdzone i sprawne, nie dymi przy starcie, kreci rozruchem jak zloto a jak jest ponizej -3C musi w nocy wychodzic aby odpalic bo inaczej jedynie hol zostaje - czlowiek probuje od zeszlego roku, a jedna z metod odpalenia to wrzatek na pompe paliwowa. Co to moze byc, bo ja chyba za glupi jestem - myslalem o pompie paliwa albo o filtrze, ale metoda na wrzatek dziala takze to odpada |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2004-10-14 11:22:38 No to jadę zmienic swiece. dzieki , zobaczymy co z tego bedzie
|
Klamer NIssan Patrol Warszawa | 2004-10-14 13:01:32
Jemy tez nalezy sie Jest wiele sposobow na odpalenie wolnossacego w zimie - na szczescie od paru ladnych lat jest samostart i te tematy wychodza do lamusa ale np.: "Kopec" najczesciej stosowany w Starach - miales dlugi drut na koncu obwiniety szmatami, wkladales cos takiego do zbiornika, moczyles w ropie, podpalales i ogrzewales miske olejowa ( i nie tylko) od dolu otwartym plomieniem. Osobiscie posiadajac wczesniej Transita w ktorym (tak jak w obencym) nie bylo swiec zarowych caly rok startowalem z samostartem poniewaz podgrzewacz w kolektorze byl zabity drewnianym kolkiem. Wyobrazcie sobie co przezylem w maju, po zimie, jak na stacjach skonczyl sie samostart (rok 1993) - zjezdzilem ogromna ilosc stacji w calej Warszawie aby zrobic zapas - koniec koncow kupilem ostatnie 3 i do czerwca, kiedy to sprzedalem ten pojazd wystarczylo |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2004-10-14 18:06:40 Wymiana świec na nowe nic nie dała. Cały czas jest to samo. Dodam jeszcze że przy próbie odpalania dymi na normalny kolor, tak na biało. |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2004-10-14 18:08:25 W zbiorniczku wyrównawczym nie ma bąbli, też sprawdzilem, a wtryski były robione 10 000 km temu |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2004-10-14 18:29:13 To ,ze byly robione to nie znaczy ,ze sa dobrze zrobione.Kumpel mial w mondeo tak samo i wkoncu trafil do dobrego fachowca - regulacja zaplonu i po klopocie |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2004-10-14 18:33:18 a jak to sie reguluje, na czym ile to trwa, ile kosztuje i cz trzeba specjalne narzędzia, uff
|
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2004-10-14 18:40:53 Regulacja zaplonu, czyli kata wtrysku. Regulujesz pompa, niestety trzeba do tego fachowca, no chyba ze sam potrafisz. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2004-10-14 19:44:28
Jak juz napisalem trzeba fachowca i to dobrego... |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2004-10-26 23:21:26 I wszystko jasne Okazało się po prostu, że do świec nie dochodził prąd - przekaźnik do wymiany 40 zł na szrocie, i pali juz w miare dobrze. Dzieki za pomoc |
diesel_power Ford Escort MkV Szczytno | 2004-10-27 21:17:42 Czyli generalnie sprawdza się pomysł, aby świece sprawdzić patrząc na nie przez otwory po wtryskiwaczach. Ja byłem najpierw u fachowca, który wykręcił świece, podłączył do akumulatora i stwierdził, że wszystkie są ok (chociaż 3 były czarne od sadzy, a jedna czysta, bo akurat ta się żarzyła i oczyszczała). Kazał wymieniać przekaźnik, a winna akurat była zaśniedziała linka łącząca świece. |