Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2004-11-13 20:36:52
Sprawdz czy kola masz dobrze dokrecone |
marusia sieradz | 2004-11-13 20:46:21 Od tego to ja zaczołem. Zresztą to się dzieje nawet wtedy, kiedy się jedzie prosto a wystarczą małe koleiny żeby autem prowadzało. |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2004-11-13 20:55:53
luzy na maglownicy moze ![]() |
![]() Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2004-11-13 23:31:52 a ja mam najprostsza z mozliwych porzyczyn. U mnie bylo takie samo zachowanie samochodu a przyczyna byly zuzyte amortyzatory. |
![]() GreenAtu Renault Laguna kombi Częstochowa | 2004-11-14 09:56:07
Maglownica w polonezie? ![]() ![]() Dla wyjaśnienia: maglownica to potoczna nazwa przekładni kierowniczej typu zębatkowego. W polonezach i DF-ach stosowane są przekładnie ślimakowe ![]() |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2004-11-14 10:57:55
Potocznie mowilo sie na to tez maglownica, ale jesli mamy byc technicznie poprawni to niech bedzie przekladnia kierownicza !!! |
![]() rdt cinquecento nieruchome Radom | 2004-11-14 12:13:51 a ja powiem - sprawdz mocowanie drazkow z przodu a poza tym to najpredzej masz zwyklego bąbla na oponce - pekł korund byc moze i dlatego - lekkie szarpanie to w lewo to w prawo zwlaszcza w pewnym zakresie predkosci jezeli tak to stawiam na opony |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-11-14 12:36:35 piszesz,że nie masz żadnych luzów ale sprawdź może sworznie wachaczy-miałem identyczne zachowanie auta i to było przyczyną |
PAGAN Wwa | 2004-11-14 13:24:34 powody sa trzy. pierwszy, najbardziej prawdopodobny to obecnosc poltergeistow w twoim samochodzie. drugi, to taki, ze za czesto ogladasz sie za pannami na ulicy i nie uwazasz na drodze. trzeci powod, jak jedziesz- nie pij. |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-11-14 14:08:29 Podnieś cały przód do góry i skeć koła na maksa w lewo, badź w prawo w zalezności które koło sprawdzasz, a następnie chwyć koło i zacznij nim ruszać tak jakbyś chciał przekrecić kierownice w drugą strone i spowrotem zaraz. Jeżeli wyczujesz mocny luz tzn, ze prawdopodobnie dolne sworznie są wybąbane, bądź też górne, ale dolne siadają szybciej. Jesli się pochylisz spoglądajac na sworzęń to zobaczysz jak sie rusza. Sprawdzanie na prostych kołach daje marny efekt, a to dlatego ze wszystko zapiera się o drązek kierowniczy i gówno widać a nie luzy, kolejna sprawa czy nie stało ci się to właśnie po ustawieniu zbieżności, bo wujas miał podobny problem w 1.4 i właśnie wszystko się zaczęło od ustawienia zbierzności, bo przed ustawieniem wszystko było naprężone i był brak luzów, po ustawieniu zbierzności porobiły się takie luzy na śworzniach ze strach było wsiadac do auta. |
szymtro Polonez Caro 1.6 GLI Warszawa | 2004-11-15 13:00:48 Niestety mam podobny problem.
Moja historia jest nieco inna: Przed jakimi kolwiek naprawami było wsystko w porządku(lekki luz na przekładni kierowniczej ale nic sie nie działo) Potem przyszła kolej na wymianę końcówek drążków kierowniczych (wszystkie nowe fabryczne). Potym zabiegu pojechałem na ustawienie zbiezności (skasowali 70 zł) i wszystko było jak w nowym - żadnego ściągania ani nic takiego. Potem nadeszła pora na wymianę sforzni (wszystkie nowe fabryczne(delphi)) i znowu na regulację zbieżności (skasowali 35zł - inny zakład) i tu dopiero sie zaczyna. Mam problemy takie same jak autorka postu - Po prostej nic sie nie dzieje ale niedaj boze jakieś nierówności i zaczyna sie "dziwnie jechać". Zastanawiam się czy to aby na tej ostatniej zbieżności czegoś nie zepsuli - niby mieli kompa ale ... |
marusia sieradz | 2004-11-15 15:35:31 Panowie.....
Dzisiaj jechałem po nowiuteńkiej nawierzchni, równej jak stół.Kiedy mijałem się z tirami pęd powietrza powodował zmianę(delikatną ale jednak) toru jazdy chociaż kiere trzymałem w miejscu.Wieczorkiem wjade na kanał to sobie popatrze tu i tam.Dzięki za wszystkie odpowiedzi ![]() |