| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2004-08-13 22:26:58 Podobny problem mam w carinie II gdzie obroty zawieszaly sie na 2.5tys.i dopiero lekkie depniecie na gaz albo odpiecie zasilania wolnych obrotow dawaly skutek.Mam teraz odlaczone na stale regulacje wolnych i mam spokoj bo na gazie sa dosyc stabilne obroty.Nie potrafie jednak fachowo wytlumaczyc powstawania tego zjawiska. |
phoenix VW Golf II 1.8GT Kudowa Zdrój | 2004-08-13 22:40:45 A że tak lamersko spytam co to jest ten piggyback ? Czy ten element w ogóle występuje w instalacjach 1 generacji ? |
tomk Opel Senator B 3,0 12V Szczecin | 2004-09-02 21:58:19 prwdopodobnie to parownik, jak sie nie da wyregulowac to prawie na 100%
tomek |
phoenix VW Golf II 1.8GT Kudowa Zdrój | 2004-09-03 00:57:03 Ale ten stabilizator to chyba nie jest częścią instalacji LPG ? |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2004-09-03 21:07:41 oczywiście to nie jest element instalacji gazowej |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2004-09-03 21:33:10 czyli diagnoza była prawidłowa |
art-e szczecin | 2004-11-09 09:24:19 Witam
Miałem identyczne objawy w swojej hondzi civic. Wolne obroty miałem rzędu 2000. Nieraz spadały po silnym depnięciu gazu, ale to dawało efekty na krótką mete.
Podobnie było, po długiej jeździe w trasie wszystko było ok, ale problem wrócił gdy znów zacząłem jeździć w mieście. Pojechałem go gazownika. Wyregulował tą śrubą na parowniku (ona jest od wolnych obrotów) tak że teraz mam non stop obroty 1000. Także panowie moja propozycja: wyregulować. Ja już sam sobie reguluje bo troche wkurza mnie ignorancja pana od instalacji (gdy ma sie duzo klientów, to ma sie w dupie potrzeby tych co mają już gaz) Pozdrawiam art-e |
mille LPG User Honda Accord Aerodec ... Poznań | 2004-11-09 14:02:51 Moj problem jest podobny, nie wyłącza sie ssanie.. Odpalam, lekko depne w gaz, odpali na okolo 1200 obr.. W momencie gdy tylko rusze obroty nie schodzą poniżej 2000 i nie wyłączają sie nawet gdy silnik ma juz 90st. Dopiero przy tej temperaturze chwiolwa jazda na granicy 4500 - 5000 obr wyłacza ssanie i spadaja do 1000.. do szłu doprowadza mnie gdy stoje w korku silnik mam gorący a ssanie ciagle pracuje bo nie moge w takich warunkach dojsc do 5000 obr. Co to moze być.. Slinki na gaźniku z automatycznym ssaniem. Zero elektroniki. |
![]() majoras VW Golf III Warszawa Tarchomin | 2004-11-15 15:30:10
A mi zawsze sie wydawalo ze ta sruba to jest wlasnie od wysokich obrotow :/ - to chyba przez moje male zainteresowanie szczegolami
IMO to u Ciebie to byla inna sprawa art. Bo z tego co pisze phoenix to obroty spadaja pozniej do takich jakie powinny byc - za duze sa tylko przez jakis czas. U mnie jest tak samo, a auto bylo juz dwa razy regulowane, tylko ze u mnie to sie dzieje na rozgrzanym silniku tylko. |