Czy przyspieszac zaplon??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problemik ze moj essi zamula na niskich obrotach. Budzi sie dopiero tak przy 3800. Do tego nie pali zawsze z pierwszego zabka. Po wymianie sa kable, swiece, filtr, cewka, czujnik halla a silnik 20000tys po malym kapitalnym. No i nie ma kata WLasnie mi przyszlo do glowy ze problem moze lezec w zaplonie. Prosilbym o pomoc. Dzieki
  
 
moim zdaniem pomoze.U siebie tesh wlasnie przyspiesylem.Moj tesh sie dopiero budzil 3000 -3500 jak zdeczka pprzyspieszylem to na 1ce to odrazu sie wkreca.Pali tesh lepiej choc nie najlepiej.Jeszcze zdeczka go przyspiesze

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
a przyspiesz sie zgodnie z ruchem wskazowek czy nie?? Stojac twarza do zaplony, czyli po prawej stronie awt.
  
 
patrzac na aparat, zgodnie z ruchem wskazowek zegara.... powinno pomoc, ale uwazaj zeby nie strzelal....
pozdr.
  
 
liked dobrze mowi mi tesh strzelal to jeszcze przed remonetem i mi wystrzelal cisnienie na cylindrze

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
spox.jutro tzn dzisiaj go bujne do przodu.
  
 
wow!! nie wiedzialem ze to az tyle da Inny samochodzik!!
  
 
w koncu odczegos zaplon jest
  
 
no w sumie. Poprstu zapomnialem ze czujnik halla wymienialem i potem chiba nie regulowalem. Myslalem ze cosik silniczek niedomaga ale teraz to zletka!!
  
 
ja sie zastanawiam czy jeszcze troche nie bojnac.Jaki tydz przyspieszylem ale moze jeszcze troszke jak na razie nic nie strzela. Mnie tylko martwi ze mula lapie od.Tak do 115 idzie na 3 pod wiaduk jak chce ale jak zapne 4 to buuuuuuuuu tylko takie cos slychac a o 5ce to jush nie wspomne.Ogolnie na prostej tesh 4 i 5tk to u mnie takie muly
ale przyspiesze dopiero jak bedzie sucho bo to ni ma sensu. Bo ze skrzyzowania nie rusze ja mu tera wciskam gaz a ten mi buksluje kiedys tego nie bylo przed przyspieeszeniem zaplonu


-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2004-12-27 18:15:27 ]
  
 
co do 5 to ona generalnie jest bardzo nadbiegiem w essim chyba. U mnie przy 160km/h mam 4tys czyli teoretycznie niewiele ponad poczatek dobrego kopyta. Coby naprawde dobrze szedl to trzeba 3 140km/h, 4 170km/h no i 5 ale wtedy to i tak juz nie wiele wiecej sie dzieje Takze ziele nie pekaj, 5 to zaden wyznacznik
  
 
Pytanko:
w jaki sposob dokladnie to zrobiliscie (przyspieszenie zaplonu) i o ile? no i jak to wyplywa na silnik (osiagi i eksplaoatacje),
dzieki,
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-12-27 19:11:30, Barti16v pisze:
Pytanko: w jaki sposob dokladnie to zrobiliscie (przyspieszenie zaplonu) i o ile? no i jak to wyplywa na silnik (osiagi i eksplaoatacje), dzieki, pozdrawiam


nie wiem jaka masz essinke e w CVH jest sobie aparacik bierzesz kluczyk dysze luzujesz 2 srubki przekrecasz go do gory z 5mm(jak zegarek kierunek) i autko szybciej ma kopa.Nie wiem jak jest w EFI,ZETECah i DOHC

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Cytat:
2004-12-27 20:33:06, ZieleTDH pisze:
nie wiem jaka masz essinke e w CVH jest sobie aparacik bierzesz kluczyk dysze luzujesz 2 srubki przekrecasz go do gory z 5mm(jak zegarek kierunek) i autko szybciej ma kopa.Nie wiem jak jest w EFI,ZETECah i DOHC


yyyyyy bez zamętu proszę ja mam CVH i mam cewkę i EDIS, a nie rozdzielacz
  
 
Cytat:
2004-12-27 20:40:37, chasmo pisze:
yyyyyy bez zamętu proszę ja mam CVH i mam cewkę i EDIS, a nie rozdzielacz


MAsz EFI??? sory ja sie nie znam :p ale o tym kazdy na forum wie

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
wiesz ale to raczej nie jest zabieg tuningowy a poprostu regulacyjny wiec jak masz wszystko w porzadku to chyba lepiej nie tykac U mnie zanim wymienilem czujnik halla to silniczek inaczej sie zachowywal ale dopiero niedawno wpadlem na regulacje zaplonu
  
 
Teoretycznie silnik wychodzacy z fabrki jest nastawiony na jak najnizsza emisje spalin - cofniety zaplon i zmniejszona moc. Wiec przyspieszenie zaplonu w granicach rozsadku moze przyniesc efekty. Tylko, zebyscie nie uslyszeli kiedys pieknego spalania stukowego (jak przesadzicie).

Barti16v - sadzac po Twoim nicku, masz Zeteca - mona lekko przyspieszyc zaplon, ale tylko w essinkach do 95 roku. Pozniej zlacze korektora oktanowego usunieto. Co do tego, jak przestawic zaplon za pomoca korektora - jest na serwerze, tylko trzeba znac haslo
  
 
toradek WAS IS DAS ten EDIS?? i jak ja przyspieszylem zaplon i bede ekonomicznie jezdzil to tak samo bedzie malo palil jak na wolniejszym zaplonie??

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
własnie co to ten EDIS ??????
  
 
Jest to moduł zapłonowy (jest on umieszczony przed nadkolem i odchodzi od niego spora wiązka przewodów)
tak to wygląda w MkV i MkVI

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting