MotoNews.pl
7 [126p] Nie chce zapalic - padła swieca? (72080/0) - PT
  

[126p] Nie chce zapalic - padła swieca?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie. Mam problem i prosilbym o rade. Z góry przepraszam jezeli robie cos nie tak, ale pisze z kawiarenki i wogole sie na tym nie znam. Otóż pewnego dnia maluszek zapalil tylko na jeden gar - wymienilem swiece i wszystko dzialalo..... ale tylko przez tydzien. W tej chwili znowu pali tylko na jeden (nie wiem czy ten sam wtedy o tym nie myslalem). Czy ktos wie co moze byc tego powodem?? Nie chce kupowac kolejnych swiec bo zbankrutuje.

Ps: Swiece to ISKRA

Z góry dziekuje i pozdrawiam, licze na szybka odpowiedz bo zaplace fortune za kawiarenke.
  
 
U mnie kiedyś po kilku dniach padła nawiutka świeca ISKRY.

Sprawdź przewody WN.
  
 
Zapal silniczek, niech pochodzi pare dobrych sekund na tym jednym garku. Wylacz i idz sprawdz, przykladajac reke do rur wydechowych, ktora jest ciepla - latwo w ten sposob namierzysz nie zapalony gar. Wykrec wiec ta swiece, zapodaj nowa i powinno byc ok.

U mnie tez sie raz posypala po jakims tygodniu.
  
 
Wykręć świece wyczyść szmatką(nie drucianką bo przebicia porobisz) Załóż i powinno być ok!
  
 
Hmm może się myle ale jezeli świeca jest czarna od nagaru czy czegoś podobnego (czyli nasza bryka nie pali zbyt równo) to sama szmatka nie pomoże raczej ...
  
 
Dziekuje bardzo za odpowiedz...zamontowalem jedna ze starch swiec (tą która wyglądała lepiej) i wszystko jest ok. Gorzej bedzie jezeli to sie znowu powtórzy.

Pozdr. i dziekuje.
  
 
Ja szczerze powiedziawszy jak mam zabrudzone świece tym syfem traktuje je własnie drucianka i ewentualnie potem szmatka i doczyszczam i jakoś nie mam problemy z przebiciami więc chyba możesz zaryzykowac
  
 
Być może masz przebicie na kablach WN. Padniętą świecę możesz tez łatwo rozpoznać odłączając jeden z kabli WN.
  
 
dołączam sie do pytania. po założeniu nowej pzrerobionej głowicy +gaźnika samochodzik nie kce odpalać, 126p oczyiscie, moge krecic rozrusznikiem i krecic i nic :/ Z pychu pojdzie i odpali, jezeli go zgasze i na rozgrzanym bede odpalał to spoko, zakręci i odpali ale inaczej nie ma bata :/ Jak jest zimnyto nie ma siły zeby odpalił "normalnie". Czym to moze byc spowodowane?? oba gary chodzą, świece sa chyba ok, była tylko zmieniona głowica i gaźnik, no i koło zamachowe. Ma ktusik jakis pomysł od czego zaczać sprawdzanie i ustawianie??
  
 
zle ustawione zawory...
  
 
heh... na to albo na zapłon obstawiałem Wczoraj pierwszy raz je ustawiałem wiec wiecie.... ustawiłem wydechowe (zewnetrzne) na 0,25 mm i ssące czyli te wenetrzne na 0,20.... bleh... wiec nie wiem
  
 
jak masz głowice dłubniętą to zapłon w tył daj ( z 10 na 13) bo za duze sprężanie i nie ma siły przekęcić -miałem tak samo
  
 
kręcic kręci ale nie odpala. zapłonu narazie wogóle nie ruszałem, wałek tez mam seria. Zaworki jutro sprawdze i poprawie jezeli trzeba bedzie. mówisz ze 3 stopnie do tyłu tak? no spróbuje....mam nadzieje ze zacznie odpalać :/
  
 
Cytat:
2004-11-28 21:22:07, Bukowina_Driver pisze:
jak masz głowice dłubniętą to zapłon w tył daj ( z 10 na 13) bo za duze sprężanie i nie ma siły przekęcić -miałem tak samo



Moze sie myle ale wydaje mi se ze to nie ma nic do tego!!!

Ja stawiąłbym na zawory, ustaw jeszcze raz
  
 
nom jutro pierwsze co to wymienic simering od strony rozrzadu pozniej sprawdzam i ustawiam zawory, pozniej przerwa na swiecy, pozniej zapłon. Co jeszcze?
  
 
Siema

Ja mam podobny problem tylko u nie jest to jak mam silnik rozgrzany. na zimnym odpala od kopa a na goracym zaczynaja sie jaja
  
 
huHu,i rozumiem ze tesh nie wiesz o co loko?? Kumpel mi mói ze zapłon wiec jutro bede usatwiał.
  
 
Ja bym bardzej stawial na zawory przynajmniej u mnie bede sie tym jakos bawil. A co do ciebie ustaw sobie zaplon na 11-12 stopni i zobaczysz.


I jeszcze jedna rzecz iel masz splanowana glowice do tego twojego seryjnego walka bo ja mam 1,5 mm i chcialem cosi wiecej tylko niewiem ile moge zyby nie bylo stukowego

[ wiadomość edytowana przez: HuHu dnia 2004-11-28 22:48:18 ]
  
 
ja tak czy srak leje 98 stukowego wczesniej nie bylo, teraz po 20km przejechanych tez nie widze chociaz nowa glowica jeździ na 95. zawory tez sprawdze. Musze looknac jak ten zapłon ustawiac bo w tym tez dziewica jestem ja mam splanowana3mm na zwykłej uszczelce.
  
 
Cytat:
2004-11-28 22:30:05, HuHu pisze:
Siema Ja mam podobny problem tylko u nie jest to jak mam silnik rozgrzany. na zimnym odpala od kopa a na goracym zaczynaja sie jaja



Ustaw zawory