| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mantee78 szkoda, że nie Omega ... Nottingham, UK | 2004-11-11 23:38:47 Witam!
Musiałem szybko (a tak jest zawsze najgorzej) kupić samochód , no i kupiłem Omegę A 2,0i z silnikiem C20NE. Samochód kiedyś ściągnięty z Holandii. Info od sprzedawcy: "Instalacja gazowa założona w Holandii, silnik przystosowany do zasilania gazem, dlatego w polsce nigdy nie jeździł na benzynie... Instalacja nie spełniała jakichś Polskich wymogów, więc została wymieniona." Jako, że jestem w sprawach LPG laik, no to uwierzyłem facetowi. Z moich obserwacji wynika: 1. Z holenderskiej instalacji nie zostało chyba nic. 2. Zainstalowany parownik Lovato. 3. Brak (nigdzie nie znalazłem) filterka gazu. 4. Brak komputerka, emulatora wtrysków. 5. Ręczne przełączanie zasilania paliwem. 6. Przełączenie na LPG nie rozłącza pompy paliwa. 7. Po odkręceniu koreczka na dole parownika znajduje się tam gęsty olej. 8. W filtrze powietrza olej... Proszę o pomoc fachowców w tej dziedzinie: 1. Co jest nie tak? 2. Co powinienem sprawdzić czy zmienić? 3. Co mogę zrobić we własnym zakresie, żeby poprawić swoją sytuację (chodzi oczywiście o moją instalkę)? |
mantee78 szkoda, że nie Omega ... Nottingham, UK | 2004-11-12 18:48:23 Chodzi o to, że ja ten samochód w takim stanie kupiłem i nawet nie wiem, kto tą instalację wymieniał.