MotoNews.pl
12Nie będzie U95?! (70390/27) - PT
  

Nie będzie U95?!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
I co Wy na to??

Onet.pl

[ wiadomość edytowana przez: Malfunction dnia 2004-11-15 21:47:12 ]
  
 
Witam Wszystkich!!!!! co o tym myślicie???????I co teraz bedzie z naszymi biednymi autkami??????Oto linkTU
  
 
Hmmm mnie to zasadniczo zwisa i dynda Benzyne tankuję niezmiernie rzadko,a U-95 wcale...
Ale dla niektórych to faktycznie nieciekawa sprawa...
Najlepsze jest to:
Cytat:
[...] środek zalecany przez jej firmę będzie można stosować tylko do benzyn wyprodukowach w Płocku[...]


  
 
Silnik od PB nie padnie, testowane na 2 starych maluchach i DF'ie...

No ale faktycznie zagranie trochę nie fair... Jakbym miał zadbanego klasyka, pewnie bym się pienił....
  
 
Kolejny przykład na to,że polak wszystko kupi...Najpierw podwyżki cen gazu, ropy benzyny a teraz jeszcze zabierają u95 i dają jakiś "rozpuszczalniczek potasowy".Tak wszystko ładfnie pięknie tylko nie widze nigdzie podanej CENY tego dodatku o którym się mówi.Marudzę????
  
 
To skandal!!!
pewnie zrobia taki manewr,jak z biopaliwami.....czyli wliczone w cene,a nikt tego jeszcze nie robi........
A dodatek bedzie pewnie za jedyne 25 PLN na jedno tankowanie...........jakbym chcial jezdzic na mieszance tobym kupil sobie motorynke!!!!!!
  
 
Zagranie poniżej pasa
  
 
Cytat:
Hmmm mnie to zasadniczo zwisa i dynda Benzyne tankuję niezmiernie rzadko,a U-95 wcale...
Ale dla niektórych to faktycznie nieciekawa sprawa...



no mnie wlaśnie to nie za bardzo dynda...ja pierdole, to co ja mam teraz lać Borewiczowi???
Da się jakoś przyzwyczaić silnik do bezołowiowej?
  
 
to moaj syrenka na czym bedzie jezdzic bede mogl to czyms zastąpic??!!
  
 
ja już teraz mam problemy z tankowaniem, wczoraj dopiero na 5-tej stacji zatankowalem Warszawkę
  
 
Cytat:
2004-11-15 22:11:06, cendra pisze:
to moaj syrenka na czym bedzie jezdzic bede mogl to czyms zastąpic??!!



dwusuw akceptuje PB
  
 
to luzik
  
 
Maluch też, a jakiego kopa dostaje, tak wiec sądze ze nie będzie problemu z laniem PB do auta, i nawet nie trzeba bedzie nic zmieniac chyba w silniku, a jaka była różnica między silinikem przystosowanym do PB a do non PB, czy to miało coś wspólnego z gniazdami zaworowymi czy tylko mi się przyśniło to.
  
 
Cytat:
2004-11-15 22:46:37, Mebig pisze:
Maluch też, a jakiego kopa dostaje, tak wiec sądze ze nie będzie problemu z laniem PB do auta, i nawet nie trzeba bedzie nic zmieniac chyba w silniku, a jaka była różnica między silinikem przystosowanym do PB a do non PB, czy to miało coś wspólnego z gniazdami zaworowymi czy tylko mi się przyśniło to.



Kopa dostaje bo wreszcie lejesz mu normalne paliwo a nie mocz pawiana jakim jest najczęściej U95, a co do tych gniazd zaworowych masz rację. To o nie chodzi.

Czyli w najgorszym wypadku zmiana głowicy się szykuje....

W przypadku maluchów, df'ów i borewików, aż tak bardzo bym się nie przejmował, ale z taką Warszawką, to fakt - może być problem...

Cóż... jazda klasykiem będzie kosztować... W sumie to i tak kosztuje dużo (utrzymanie głównie)...
  
 
Cytat:
2004-11-15 22:14:12, daniel pisze:
dwusuw akceptuje PB



Nie ma zaworów to nie ma problemu..
  
 
Cytat:
2004-11-15 23:06:41, zenolop pisze:
Nie ma zaworów to nie ma problemu..


Ram,tam,tam,tam,tam... rim tim tim

Eh... zaczynałem od 353... Ten ryk i mielenie oponami w miejcu... Życzliwe miny osób oczekujących za mną na stacji paliwowej
  
 
Nie dosc ze skorumpowany ten orlen caly..to jeszze im sie w glowach przewraca i to rowno !!!!
  
 
Proszę nie desperować. Na Shellu od dawna można kupić dodatek potasowy, którego dodaje się jakies mililitry i z benzyny PB robi się U bezpieczna dla gniazd zaworowych. No chyba, że te dodatki też znikną...
  
 
Cytat:
2004-11-15 23:10:42, Makaveli pisze:
Ram,tam,tam,tam,tam... rim tim tim Eh... zaczynałem od 353... Ten ryk i mielenie oponami w miejcu... Życzliwe miny osób oczekujących za mną na stacji paliwowej



Swoją drogą nie widziałem jeszcze czegoś takiego jak np: 2suw 2.5-3 litra 6 cyl, a chetnie zobaczyłbym.
Ta chmurka niebieskiego dymu nie koniecznie musi być aż tak śmierdząca czy widoczna, bo są oleje lepsze niż mixol na rynku, to nie PRL. Silnik 2 suwowy jest silnikiem nowocześniejszym od 4 suwowego (tak tak wynaleziony znacznie później niż 4-ro suw) swego czasu chwalony za wiele zalet: łatwiejszy rozruch, większa moc z tej samej pojemności, nieprawdopodobna prostota - co za tym idzie większa niezawodność, itp
  
 
Ja bym najchetniej tym wszystkim bucom w krawacikach z orlenu..kazal na taczkach zapierniczac a nie lanciami czy bmw!!