Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Malfunction 125p Warszawa | 2004-11-15 21:46:38 |
![]() Red_Baron Miłośnik FSO polonez Olkusz | 2004-11-15 21:52:23 Witam Wszystkich!!!!! co o tym myślicie???????I co teraz bedzie z naszymi biednymi autkami??????Oto linkTU |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-11-15 21:57:13 Hmmm mnie to zasadniczo zwisa i dynda ![]() Ale dla niektórych to faktycznie nieciekawa sprawa... Najlepsze jest to:
![]() |
![]() vistula Miłośnik FSO Polonez Caro 95' Przystajń | 2004-11-15 22:06:36 Kolejny przykład na to,że polak wszystko kupi...Najpierw podwyżki cen gazu, ropy benzyny a teraz jeszcze zabierają u95 i dają jakiś "rozpuszczalniczek potasowy".Tak wszystko ładfnie pięknie tylko nie widze nigdzie podanej CENY tego dodatku o którym się mówi.Marudzę???? |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-11-15 22:08:08 Zagranie poniżej pasa |
![]() cendra Miłośnik FSO Volvo, 125p, Syrena Ciechanów/W-wa | 2004-11-15 22:11:06 to moaj syrenka na czym bedzie jezdzic ![]() |
![]() Robi200 Miłośnik FSO Warszawa 200 Warszawa | 2004-11-15 22:12:05 ja już teraz mam problemy z tankowaniem, wczoraj dopiero na 5-tej stacji zatankowalem Warszawkę |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-11-15 22:14:12
dwusuw akceptuje PB ![]() |
![]() cendra Miłośnik FSO Volvo, 125p, Syrena Ciechanów/W-wa | 2004-11-15 22:15:09 to luzik ![]() |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-11-15 22:46:37 Maluch też, a jakiego kopa dostaje, tak wiec sądze ze nie będzie problemu z laniem PB do auta, i nawet nie trzeba bedzie nic zmieniac chyba w silniku, a jaka była różnica między silinikem przystosowanym do PB a do non PB, czy to miało coś wspólnego z gniazdami zaworowymi czy tylko mi się przyśniło to. |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2004-11-15 23:01:29
Kopa dostaje bo wreszcie lejesz mu normalne paliwo a nie mocz pawiana jakim jest najczęściej U95, a co do tych gniazd zaworowych masz rację. To o nie chodzi. Czyli w najgorszym wypadku zmiana głowicy się szykuje.... W przypadku maluchów, df'ów i borewików, aż tak bardzo bym się nie przejmował, ale z taką Warszawką, to fakt - może być problem... Cóż... jazda klasykiem będzie kosztować... W sumie to i tak kosztuje dużo (utrzymanie głównie)... |
![]() zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-11-15 23:06:41
Nie ma zaworów to nie ma problemu.. |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2004-11-15 23:10:42
Ram,tam,tam,tam,tam... rim tim tim ![]() ![]() Eh... zaczynałem od 353... Ten ryk i mielenie oponami w miejcu... Życzliwe miny osób oczekujących za mną na stacji paliwowej ![]() ![]() ![]() |
![]() M-U-S-T-A-N-G Miłośnik FSO BMW E32 Kraków | 2004-11-16 00:31:44 Nie dosc ze skorumpowany ten orlen caly..to jeszze im sie w glowach przewraca i to rowno !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2004-11-16 00:45:53 Proszę nie desperować. Na Shellu od dawna można kupić dodatek potasowy, którego dodaje się jakies mililitry i z benzyny PB robi się U bezpieczna dla gniazd zaworowych. No chyba, że te dodatki też znikną... |
![]() zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-11-16 00:46:51
Swoją drogą nie widziałem jeszcze czegoś takiego jak np: 2suw 2.5-3 litra 6 cyl, a chetnie zobaczyłbym. Ta chmurka niebieskiego dymu nie koniecznie musi być aż tak śmierdząca czy widoczna, bo są oleje lepsze niż mixol na rynku, to nie PRL. Silnik 2 suwowy jest silnikiem nowocześniejszym od 4 suwowego (tak tak wynaleziony znacznie później niż 4-ro suw) swego czasu chwalony za wiele zalet: łatwiejszy rozruch, większa moc z tej samej pojemności, nieprawdopodobna prostota - co za tym idzie większa niezawodność, itp |
![]() M-U-S-T-A-N-G Miłośnik FSO BMW E32 Kraków | 2004-11-16 00:48:30 Ja bym najchetniej tym wszystkim bucom w krawacikach z orlenu..kazal na taczkach zapierniczac a nie lanciami czy bmw!! |