Paliwo w oleju! 1,4 i 89

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawiam sie czy mozna jeszcze cos zrobic z tym silnikiem nie duzym nakładem finansowym czy to juz jego koniec. Oleju bierze w granicach 1 litra na 10 000 km ale ostatnio olej zaczyna smierdziec paliwem. Wymiana silnika raczej sie nie oplaca biorac pod uwage ceny aut z Niemiec.
  
 
a jak by mu pierscionki zmienic i uszczelniacze?? nie wiem nie znam sie

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
POSZLA CI MEMBRANA W POMPIE PALIWOWEJ JESLI MASZ JA NA GLOWICY ZALOZANA. NO CHYBA ZE MASZ WYPALONE GNIAZDA ZAWOROWE (SSACE) I PRZEDMUCH WYWALA PALIWO PROWADNICA W GORE GLOWICY(MALO REALNE) CO DO PIERSCIENI... HMM.... PALIWO ZDAZYLO BY SIE SPALIC ZANIM PRZECIEKLOBY DO KORBOWODU. DZIWNA SPRAWA.
  
 
Cytat:
2004-11-23 18:50:00, liked pisze:
POSZLA CI MEMBRANA W POMPIE PALIWOWEJ JESLI MASZ JA NA GLOWICY ZALOZANA. NO CHYBA ZE MASZ WYPALONE GNIAZDA ZAWOROWE (SSACE) I PRZEDMUCH WYWALA PALIWO PROWADNICA W GORE GLOWICY(MALO REALNE) CO DO PIERSCIENI... HMM.... PALIWO ZDAZYLO BY SIE SPALIC ZANIM PRZECIEKLOBY DO KORBOWODU. DZIWNA SPRAWA.


pierdzielony jaki obcykany, ja tysz chce tyle wiedziec czemu tyle nie wiem

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Hmm pompa elektryczna... Czyli slaba kompresja na cylindrze zaraz przy w lewie oleju moze byc wina przypalonych zaworów a pierscienie sa ok? Bo ktos mi mowil ze moze tak walsnie byc. pod pokrywa zaworów dosc mocno dmucha... A zawory mogły nie zniesc krecenia go do odciecia.

[ wiadomość edytowana przez: EZG-62GP dnia 2004-11-23 19:14:24 ]
  
 
jedyne co mi sie wydaje realne choc malo, to ze gniazda zaworow ssacych przepuszczaja... ale czy to sluszny tok myslenia ziele nie przesadzaj... bo ja sam nic nie wiem tak naprawde
  
 
hej!

ja mam podobny problem bo ostatnio troche przybylo mi oleju i doszlem metoda dedukcji ze z pompy paliwa spieprza paliwko do silnika. silnik tez byl troche mokry z tylu (olej ciekl lekko z tego co wg schematu powinno byc pompa paliwa). pytalem na forum czy silniki z wtryskiem moga miec pompe mechaniczna przy silniku ale sie nie dowiedzialem. bo chcialbym wkoncu wiedziec czy moj essie ma ten wtrysk czy nie?

`92 1,4 3d
  
 
jak masz wtrysk to masz pompe elektryczna przy baku. tylko pompy przy glowicy (mechaniczne) moga przepuszczac paliwo do oleju bo ich popychacz jest smarowany olejem. sa one montowane po prawej stronie od tylu glowicy- patrzac od przodu auta.
  
 
to tak by sie zgadzalo zgodnie ze schematem to przypomina pompe i nawet ma taka sama uszczelke. czyzbym nie mial wtrysku? hmm
  
 
jesli wchodzi do tego i wychodzi waz z paliwem, to jest to pompa.
  
 
A może inaczej... motorek chodzi na 3 cylindrach i z tego 4 bez zapłonu paliwko przecieka na dół przez pierścienie do oleju .....
Tak sobię końbinuję bo sam to miałem... przerywał 4 cylinder i się paliwko zbierało...
  
 
Cos w tym jest. Czasem na bardzo zimnym silniku zdarza mu się załapac na 3 cylindry. Zauwazylem tez ze ze co jakis czas na któryms cylindrze przepuszcza. Ale próbowalem kiedys sprawdzic na ktorym przerywa odpalajac po kolei na kazdym z dylindrow i na kazdym chodzil rowno. narazie chyba zmienie olej bo niby juz 7 kkm wiec nie zaszkodzi mu. I zobacze co bedzie sie działo.