| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CarvMachine FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2005-01-16 11:47:00 Od pewnego czasu horuje na 127 Mk 1. Mam do Was kilka pytań.
1. Jamie są koszty utzrymania tego samochodziku?? Czy warto zakładać gaz?? 2. Czy trudno dostać egzemplaż w dobrym stanie, jakie sa koszty zakupu 127ki?? ewent. doprowadzenia słabszego (nie szrotowego) egzempala do stanu bardzo dobrego?? 3. Ile i jakie byly wersje 127ek Mk1 w jakich latach byly produkowane, jakie zmiany w nich przeprowadzano?? 4. jak sie sprawdza silnik 903?? z racji oc i kosztów eksploatacji raczej ten mnie interesuje?? Dziekuje z odpowiedzi i linki. Pozdrawiam. |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-01-16 14:24:58 Zależy do jak idealnego stanu chcesz doprowadzić i jakie elementy musisz zrobić...
Jak wiesz, ja moją składam z dwóch. Jeśli chodzi o 900 to bardzo przyjemny silniczek, mało pali i całkiem dobrze się zbiera
Ceny...zależy od sprzedającego...ale od 500 do nieskończoności
Myśle ze powinieneś wziąć tą co tam na szrocie stoi i kupić drugą, jakiegoś szrota nawet na numery i papier. Jeśli chodzi o wersje, to było sporo różniących się głównie detalami, ale podstawowe to zwykła, special i special z klapą z tyłu otwieraną razem z szybą. Specjale różniły się listewkami chromowanymi dookoła auta. Silniki w jedynkach były tylko 900
Pozdrawiam ![]() |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-01-18 13:28:13 Z tyłu generalnie jest tyle miejsca co w kancie...bagażnik też faktycznie porządny...POLECAM |
CarvMachine FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2005-01-19 15:02:46 Dzieki z Odpowiedzi.
Pozdrawiam. Carv. |