FIAT 2000 TURBO-proba budowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
Tak naprawde to ja zamierzam zbudowac Fiata 125p 2000 turbo ale to przeciez to samo. Chodzi mi konkretnie z jakiego samochodu został tam zastosowany silnik i skrzyna bieków a właściwie cały układ przeniesienia napedu. Sam chciałęm cos teoretycznie kombinować i najorsadniejszym rozwiazaniem było by według mnie zastosowanie silnika z Fiata Cromy ktory to seryjnie był juz uturbiony tylko nie jestem pewien czy dało by rade spiąć go ze skrzycia z tylnionepedowę Argenty (Fiatem 132) bo jesli tak to nie widze juz zadnego problemu. Poprostu chciałem wiedziec czy w Polonezach 2000 Turbo stosowane były odprężone silniki Argenty czy Cromy turbo bo z tego co mi wiadomo roznia sie tylko tym ze wałki w głowicach sa na odwót.



dostalem takiego maila skeiroawlem czlowieka tutaj ale nic nie napisal chyba wiec ja pisze.
czlowiek prosi o pomoc
Pomozecie??
  
 
Cytat:
2005-02-11 11:02:02, krzysiek-stratos pisze:
......Pomozecie??


jeszcze się pytasz?
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 14:26:12 ]
  
 
Dobrze, że Ty napisałeś a nie on, bo tylko by poczytał zaraz o odpowietrzaniu lusterek.
  
 
panowie...no to mu pomórzcie...
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 14:25:33 ]
  
 
niech walezego się zapyta
  
 
rozbieralem ostatnio silnik od cromy turbo - ale chujnia...

powodzenia zycze
  
 
i ty sie takimi pierdolami zajmujsz, krzysztofie stratosie?
  
 
ja sie tym nie zajmuje
poprostu napisal do mnie czlowiek z pytaniem (prosba o pomoc)
co jest w polonezach 2000 turbo jaki silnik bo chce zrobic FIATA 2000 turbo a reszte macie w cytacie
  
 
ten kto sie zna na mechanice i przerobkach to takich pytan nie zadaje.
  
 
Cytat:
ten kto sie zna na mechanice i przerobkach to takich pytan nie zadaje.


ja sie nie znam i on tez chyab sie nie zna wiec o co chodzi sie pytamy razem
  
 
turbo 1
turbo2
turbo 3
turbo 4

  
 
Czytając ten wątek (ze wszystkimi odnośnikami) należy zauważyć że konkretnych informacji to jest Tu jak na lekarstwo

Pytanie padło o wersje Poloneza 2000 Turbo
(w nadwoziu Coupe bo tylko taka istaniała - chyba )

a dyskusja znowu sporadziła się do tego kto i ile zna wersji silnka "duemilla" w wersji doładowanej...

Prawie każdy chce montować silnik 2.0 Turbo...

A Ci co go już "wrzucili" starają się jeździć na półgwizdka bo podłużnice i inne el. ukł. przeniesienia napędu nie wytrzmują...
Ciągle pojawiają się nowe (a w zasadzie stare) pomysły żeby jednak i u siebie zamontować ten silnik - a może u mnie to jednak wytrzyma...

Przecież tak drastyczne zmiany osiągów wymagaja niemal budowy samochodu od początku nakładem bardzo wysokich kosztów...
bo z tym ta "dziedzina sportu" jest bardzo powiązana
  
 
I chyba dlatego tylko w FSO zbudowano taki egzemplarz
Tak jak napisał Marcin1608 takie coś musi kosztować, a buda musi być jak nówka, wyspawana, wzmocniona etc inaczej to nie będzie miało sensu. Nie mówię, już o przeniesieniu napędu i zawieszeniu, bo to się rozumie samo przez się.
Jeśli jednak jest ktoś kogo taka zabawa interesuje to powiem, że kilka lat temu pewien posiadacz łady wsadził do niej uturbioną włoską dwójkę Nawet mam gdzieś artykuł o tym samochodzie.
  
 
Miesiąc temu była mowa o 2.o coswortha 220 km i facet tez budował polonka od podstaw....
  
 
Koleś wrzucił do ładzianki 2107 silnik z Lancii Themy Turbo
  
 
tak sie skłąda że mam ten artykuł warto przeczytać to może zapały trochę opadną
Lada1
Lada2
Lada3

[ wiadomość edytowana przez: barakuda dnia 2005-02-11 21:31:47 ]
  
 
Cytat:
2005-02-11 21:29:28, barakuda pisze:
tak sie skłąda że mam ten artykuł warto przeczytać to może zapały trochę opadną Lada1 Lada2 Lada3 [ wiadomość edytowana przez: barakuda dnia 2005-02-11 21:31:47 ]



tak sobie to wyszło...
  
 
rzeźba niesamowita,ciekawe jak to faktycznie się spisuje