Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Duck Volvo Legnica | 2004-11-22 13:41:19 Hmmm
A to sie dzieje na ciepłym czy zimnym silniku? |
![]() Dahoo GOLF 3 TDI Zielona Góra | 2004-11-22 14:16:05 W takim razie ja obstawiam na 80% że cos jest nie tak z cewką. |
artex elbląg | 2004-11-22 14:24:35 W takim razie wezmę się za tą cewkę.Jak ją sprawdzić?Jechać do komputerowca,zwykłego warsztatu czy od razu wymieniać? |
racy Wrocław | 2004-11-24 12:33:41 Ja mam podobne objawy i wszyscy obstawiają cewkę. Jeszcze nie zrobiłem bo chwilowo splacam mandaty. |
![]() chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2004-11-24 14:37:30 Sprawdź na początku ECT - czujnik temo silnika.
Ja go chyba mam ciachniętego. Robiłem latem pomiary, niby ? ok, ale powiedzmy przy 20st pokazywał jak przy 0, dopiero po jakimś czasie ok - jakby duża bezwładność (tak sobie tłumaczę, że może jakiś kanalik doprowadzający płyn w okolice tego czujnika zapchany..... bo on mierzy nie blok silnika tylko płyn). W każdym razie objawy takie, że ja mu gaz, a on muli ... a czasem żabką. natomiast na LPG jest ok więc nie wiem czy to to samo co u Ciebie. Wprawdzić warto pozdr |
![]() zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2004-11-24 21:53:46 ja mam tak samo brak mocy w pewnym zakresie obrotow i nie da sie nawet kapcia spalic obstawiam u mnie czujnik polozenia przepustnicy boloczka escortow 1.4i |
![]() chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2004-11-25 07:44:06
Ano problem nadal jest, ale na szczęście LPG pozwala o nim zapomnieć. TPS o którym piszesz raczej ok, mierzyłem woltomierzem i raczej ciągłe zmiany (bez szarpnięć itp). Tak jak pisałem obstawiam czujnik temp silnika - zaniża wskazania czyli każe komputerowi podać większą dawkę paliwa - no i się biedak dławi.Jak zamiast tego czujnika wstawiłem potencjometr i nastawiłem na rezystancję odpowiadającą aktualnej temperaturze silnika (mam termometr w "kokpicie" ![]() Natomiast jak ktoś ma tylko Pb i ten problem to radziłbym przyglądnięcię się temu czujnikowi (2 możliwość to lanie wtryskiwacza bo widać na wolnych obrotach strugę benzynki na przepustnicy, a nie powinno chyba tak być ? ). No ale może sam wtryskiwacz jest ok, a leje bo czujnik mówi, żę jest -10st jak jest +10 ?......) Ktoś jedzie do warsztatu z tym problemem ? ![]() Pozdrawiam |
![]() Jurek_P Astra GSi Warszawa | 2004-11-25 16:28:21 Czy wie ktoś jakie parametry powinna miec cewka 9uzwojenie pierwotne i wtorne) oraz czujnik temperatury w silniku 1.6 16v z '98 roku? Mam podobne objawy, ale ASO twierdzi,ze to zaworek od przewietrzania skrzyni korbowej. |
racy Wrocław | 2004-11-25 18:58:08 Chłopaki tak wiec jest nas duzo z tym problemem i jak ktos rozwiąże to koniecznie napisać!
Ja mam dziure w mocy, czasami 'żabkę' od samego dołu do 1800 obr. Na pewno nie jest to odpowietrzenie korbowej bo mam jeden wolny zaworek i wymieniałem go bez rezultatu. Elektryk szukal 2 dni. Nie znalazl nic. Za to 'przeczyścił wsxzystkie mozliwe styki' i bylo ok jakis tydzień... Pozniej z nowu to samo. Mysle ze moze to byc cos z cewką. A gdzie znajduje sie ten czujnik temperatury silnika? |