| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2004-10-26 22:47:33 Obrotomierz mi sie cos sypie.Mam tego okragłemo Lumela do 8 tys.I wskazowka siega max do 3 tys.niezaleznie ile silnik ma obrotow.Z tyłu sa zworki i kabelek.ale ja juz probowałem wszytkich mozliwcyh kombinacij ich ustawien. I dalej nic.
Obrotomierz: -normanie pokazuje wolne obroty, -do tych nieszczesnych 3 tys,normalnie pokazuje.Na 3 tys.poprostu staje,chodz silnik wkreca sie wyzej. Tak ze musiała pasc elektronika.Spotkał sie ktos z takim przypadkiem?? pozdrawiam. |
emgye Mercedes W123 230E Warszawa WD | 2004-10-26 23:34:02 Ja spotkałem sie z tym, że wskazówka blokowała sie o tarcze... |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-11-19 21:37:31 Jestem wkurzony kupiłem obrotek za 8 dych lumelowski ......
Podłaczyłem zgodnie z podpisaniem kabli i ....... no własnie tu jest problem. Auto ma wolne obroty 1200 - 1600 . Max wychylenie wskazówki to 3 w porywach ze sporym opóźnieniem 4 tys obrotów....... No ale nic podpiałem stary obrotek i wolne obroty na poziomie 850 a max wychylenie to 5500 - dalej nie ma sensu ....... Wskazówka moze pójsc dalej w tym lumelowskim ale cos nie chce ...... Co o tym sadzicie ...... Przypominam ze sa b.wysokie wolne obroty i było cos lutowane z tyłu w układzie - luty sa poprawione - jestem wsciekły po prostu ..... opcja 4 cyl odpada bo wtedy miałbym wolne na poziomie 500 ..... |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-11-19 22:37:59 No tak ale w opisach wszedzie pisze ze po przecieciu kabelka jest 4 cyl .... |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-11-20 10:34:34 ja mam zworke rozcieta a ta druga zworke na srubki mam w poziomie i mam wszystko git wczoraj z widynkiem testowalismy taki obrotek i bylo to samo sprawdzilismy wszystkie konfiguracje zworek i lipa wiec to chyba wada obrotka |
killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2004-11-20 11:58:00 no wlasnie.. ja tesh sie dolaczam.. zgarnelismy kiedys z armata obrotek lumelowski ze shrotu.. byl w kashlu jakims wiec zakladam ze byl ust na 2 cyl.. noi podlaczylem go do siebie i faktycznie mam podobny objaw.. obrotek na jalowym pokazuje ladnie kolo 800obr..
jak przyspieszam to zaczyha fisiowac i strzalka skacze miedzy 1000 a 3000obr i tak sie buja.. jak lece na 4ce v maxem to buja sie w zasadzie prawie na calej skali w te i wefte.. tesh nie wiem co z nim jest.. |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-11-20 12:39:24
mam to samo w poldku caro, na wolnych i do 3000 chodzi ladnie, ale powyzej gdzies 3500 - 4000 wskazowka zaczyna wariowac i czasami bez powodu potrafi sobie skoczyc na 5000 |
killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2004-11-20 12:43:55 no dokladeni wlasnie mam tak! help mi!!!!!!!!! |
beneq mustang virginia beach | 2004-11-20 14:45:49 to moze byc wina kondensatora ale ja tam na elektronice sie nie znam |
Phobos Zastava 1100p Poznań | 2004-11-20 16:35:39 Ja miałem podobne objawy - do 1,5 tysiąca pokazywał dobrze, a później zaczynał fiksować i obroty skakały między 3-7 tys. Zostawiłem to na później, ale w międzyczasie wymieniłem aparat zapłonowy - od tego momentu zaczął działać normalnie. |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-11-20 17:26:12 kiedy moj obrotek dobrze pokazywal na wolnych a pozniej w miare podnoszenia obrotow skakal okazalo sie ze mam aza mala przerwe na platynkach i obrotomierz wypapywal iskrzenie platynek jako impuls i dlatego wariowal jak tak macie to w pierwszej kolejnosci sprawdzcie platynki jesli je macie |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-11-21 15:11:32 mi sie tak dzieje jak czasme mu poradu braknie |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-11-21 15:16:23 Nic jutro pokombinuje z tym dalej.
Jak nie to wysyłam spowrotem i tyle. Szkoda troche - przynajmniej rurka emulsyjna działa oki... |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-11-21 16:43:26 Problem sie sam rozwiazał.....
Stanął na 2 tys i wskazówka ani drgnie..... Mozna reka ustawic na zero ale wraca na 2 tys. Jutro odsyłam i tyle. |
adidegora RedBull Evo II Poznań | 2004-11-25 22:42:15 A ja mam taką sprawę:zablokowali mi wątek, także podczepiam sie pod inny dot. obrotka. Otóz kupiłem obrotomierz z PF 125p , przerobiony na 2 cylindry. Moj kaszloczek to FL z 93 roku. Od gościa ktory mi to sprzedał usłyszałem : "z obrotka wychodzą 3 przewody jeden idzie do masy jeden do + i jeden do aparatu zaplonowego"
Jak to podłączyć ? |
brightblade Fiat 126p szczecin | 2004-11-26 13:10:49 witam, instrukcja podłączenia:
czarny do cewki biały do masy czerwony do plusa niebieski pod postojówki zworę u góry płytki trzeba przeciąć, a blaszke ustawic pionowo, ewentualnie jakby nie działało poziomo, jeżeli macie tak podłączony i niedziała to pozostaje serwis =( tez miałem zabawe z podłączeniem bo podłączałem czarny do masy |