Zepsuty obrotomierz [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Obrotomierz mi sie cos sypie.Mam tego okragłemo Lumela do 8 tys.I wskazowka siega max do 3 tys.niezaleznie ile silnik ma obrotow.Z tyłu sa zworki i kabelek.ale ja juz probowałem wszytkich mozliwcyh kombinacij ich ustawien. I dalej nic.
Obrotomierz:
-normanie pokazuje wolne obroty,
-do tych nieszczesnych 3 tys,normalnie pokazuje.Na 3 tys.poprostu staje,chodz silnik wkreca sie wyzej.
Tak ze musiała pasc elektronika.Spotkał sie ktos z takim przypadkiem??
pozdrawiam.
  
 
Ja spotkałem sie z tym, że wskazówka blokowała sie o tarcze...
  
 
Jestem wkurzony kupiłem obrotek za 8 dych lumelowski ......
Podłaczyłem zgodnie z podpisaniem kabli i ....... no własnie tu jest problem. Auto ma wolne obroty 1200 - 1600 .
Max wychylenie wskazówki to 3 w porywach ze sporym opóźnieniem 4 tys obrotów.......

No ale nic podpiałem stary obrotek i wolne obroty na poziomie 850 a max wychylenie to 5500 - dalej nie ma sensu .......

Wskazówka moze pójsc dalej w tym lumelowskim ale cos nie chce ...... Co o tym sadzicie ......
Przypominam ze sa b.wysokie wolne obroty i było cos lutowane z tyłu w układzie - luty sa poprawione - jestem wsciekły po prostu ..... opcja 4 cyl odpada bo wtedy miałbym wolne na poziomie 500 .....
  
 
czuczu u mnie takie cos wystepowalo jak na 650 podlaczlame obrotek przeznaczony dla 4 cylindrowca moze tego lumela masz wlasnie an 4 przerobionego bo u mnie bylo dokladnie to co opisujesz i to na 3 roznych obrotkach
i wcale nie jest tak jak mowisz ze opcja 4 cyl odpada u mne wlasnie wolen byly powyzej 1 tys i dochodizlo max 3,5 - 4 tys na obrotku do 4 cylindrowca

wez go podlacz do jakiegos 4 cyl i sprawdz masz chyba podlka co nie to wez go tam podepnij i bedziesz wiedzial na 1005 co jest ne tak
  
 
No tak ale w opisach wszedzie pisze ze po przecieciu kabelka jest 4 cyl ....
  
 
ja mam zworke rozcieta a ta druga zworke na srubki mam w poziomie i mam wszystko git wczoraj z widynkiem testowalismy taki obrotek i bylo to samo sprawdzilismy wszystkie konfiguracje zworek i lipa wiec to chyba wada obrotka
  
 
mój obrotek też ma takie jazdy ale tylko latem w duże upały....nie wiem czemu...podobno jakieś kondensatory sie tam nagrzewają. czy cuś....nie znam sie na tym. w zime chodzi lalunia
  
 
no wlasnie.. ja tesh sie dolaczam.. zgarnelismy kiedys z armata obrotek lumelowski ze shrotu.. byl w kashlu jakims wiec zakladam ze byl ust na 2 cyl.. noi podlaczylem go do siebie i faktycznie mam podobny objaw.. obrotek na jalowym pokazuje ladnie kolo 800obr..
jak przyspieszam to zaczyha fisiowac i strzalka skacze miedzy 1000 a 3000obr i tak sie buja.. jak lece na 4ce v maxem to buja sie w zasadzie prawie na calej skali w te i wefte.. tesh nie wiem co z nim jest..
  
 
Cytat:
2004-11-20 11:58:00, killer126FL pisze:
no wlasnie.. ja tesh sie dolaczam.. zgarnelismy kiedys z armata obrotek lumelowski ze shrotu.. byl w kashlu jakims wiec zakladam ze byl ust na 2 cyl.. noi podlaczylem go do siebie i faktycznie mam podobny objaw.. obrotek na jalowym pokazuje ladnie kolo 800obr.. jak przyspieszam to zaczyha fisiowac i strzalka skacze miedzy 1000 a 3000obr i tak sie buja.. jak lece na 4ce v maxem to buja sie w zasadzie prawie na calej skali w te i wefte.. tesh nie wiem co z nim jest..



mam to samo w poldku caro, na wolnych i do 3000 chodzi ladnie, ale powyzej gdzies 3500 - 4000 wskazowka zaczyna wariowac i czasami bez powodu potrafi sobie skoczyc na 5000
  
 
no dokladeni wlasnie mam tak! help mi!!!!!!!!!
  
 
to moze byc wina kondensatora ale ja tam na elektronice sie nie znam
  
 
Ja miałem podobne objawy - do 1,5 tysiąca pokazywał dobrze, a później zaczynał fiksować i obroty skakały między 3-7 tys. Zostawiłem to na później, ale w międzyczasie wymieniłem aparat zapłonowy - od tego momentu zaczął działać normalnie.
  
 
kiedy moj obrotek dobrze pokazywal na wolnych a pozniej w miare podnoszenia obrotow skakal okazalo sie ze mam aza mala przerwe na platynkach i obrotomierz wypapywal iskrzenie platynek jako impuls i dlatego wariowal jak tak macie to w pierwszej kolejnosci sprawdzcie platynki jesli je macie
  
 
Nie wiem czy chodzi o taki ale ja mialem to samo w takim okraglym obrotku co mial posrodku ustawiana czerwona wskazówke.Wystarczyło
go podłączyć kablem + chyba do skrzynki bezpiecznikowej pod któryś tam dokładnie teraz tam nie pamietam który zacisk od bezpiecznika i chodzi tak jak powinien.Bo tak to tez 4 tys na maxa a po zabiegu 7 z miejsca.
  
 
mi sie tak dzieje jak czasme mu poradu braknie ale zawsze dzialal dobrze i w lato i w zimie.
  
 
Nic jutro pokombinuje z tym dalej.
Jak nie to wysyłam spowrotem i tyle.
Szkoda troche - przynajmniej rurka emulsyjna działa oki...
  
 
Problem sie sam rozwiazał.....

Stanął na 2 tys i wskazówka ani drgnie.....
Mozna reka ustawic na zero ale wraca na 2 tys. Jutro odsyłam i tyle.
  
 
A ja mam taką sprawę:zablokowali mi wątek, także podczepiam sie pod inny dot. obrotka. Otóz kupiłem obrotomierz z PF 125p , przerobiony na 2 cylindry. Moj kaszloczek to FL z 93 roku. Od gościa ktory mi to sprzedał usłyszałem : "z obrotka wychodzą 3 przewody jeden idzie do masy jeden do + i jeden do aparatu zaplonowego"
Jak to podłączyć ?
  
 
Cytat:
2004-11-25 22:42:15, adidegora pisze:
A ja mam taką sprawę:zablokowali mi wątek, także podczepiam sie pod inny dot. obrotka. Otóz kupiłem obrotomierz z PF 125p , przerobiony na 2 cylindry. Moj kaszloczek to FL z 93 roku. Od gościa ktory mi to sprzedał usłyszałem : "z obrotka wychodzą 3 przewody jeden idzie do masy jeden do + i jeden do aparatu zaplonowego" Jak to podłączyć ?



kurde nie umiesz z wyszukiwarki koleś korzystać?? może to jest dla Ciebie za trudne wpisać na dole strony OBROTOMIERZ i kliknąć szukaj??
  
 
witam, instrukcja podłączenia:
czarny do cewki
biały do masy
czerwony do plusa
niebieski pod postojówki

zworę u góry płytki trzeba przeciąć, a blaszke ustawic pionowo, ewentualnie jakby nie działało poziomo,

jeżeli macie tak podłączony i niedziała to pozostaje serwis =(

tez miałem zabawe z podłączeniem bo podłączałem czarny do masy