Polonez coupe - zakupione częsci

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj udało mi sie zakupić na złomie brązową deske rozdzielczą ,wykładzine podłogi w bardzo dobrym stanie(również braz) oraz pare innych drobiazgów.Za całe 30 zł
Wymontowałem to wszystko z Borewicza co mnie bardzo zaskoczyło bo podobno tylko coupe miało brązowy środek.

I jeszcze jedno pytanie?Bo jestem laikiem w tych sprawach.
Czy wszystkie modele Polonezów mają plastikowy nawiew do nagrzewnicy z wklęśnięciem na dole po prawej stronie patrzac od przodu?

Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-04-07 16:06:29 ]
[ powód edycji: Modyfikowałem tytuł ]

mmmmmmm coupe...
ja też mam tylną podłoge brąz ale u mnie to inna historia

Witaj na naszym forum

Moze coś więcej o swojej Coupe opowiesz ?

nooo, WITAMY Pogratulowac autka a jesli chodzi o brązową deskę w Borewiczu, to zdażały się takowe. Dodam więcej, w niektórych wersjach tak około z 80 roku, zdażały sie bordowe lub wiśniowe boczki drzwi, nie pamiętam dokładnie.
Co do tego nawiewu, to napisz o którą cześc Ci dokłądnie chodzi, bo sie troszkę pogubiłem
Pozdro!!

Chyba chodzi o tę rynienkę pod maską co nią powietrze, które wleciało prze otwór w masce wędruje do wnętrza auta.

Cytat:
Co do tego nawiewu, to napisz o którą cześc Ci dokłądnie chodzi, bo sie troszkę pogubiłem
Pozdro!!

to chodzi chyba o nawiew, który widać po otwarciu maski - ten plastik nad filtrem powietrza (stąd wglębienie po prawej patrząc od dołu) ...ale czy wszystkie mają plastik to nie wiem
przedmówca mnie wyprzedził o ułamek sekundy

[ wiadomość edytowana przez: michasmaniak dnia 2004-11-19 18:55:05 ]

Tak własnie podejżewalem, ale pewności nie miałem
Z tego co mi się wydaje, to wszystkie Polonezy do chyba Caro 93 miały tą cześć z plastiku. U mnie ten element jest troszku przerobiony, gięty na gorąco, bo się obudowa filtru powietrza nie mieściał, ze względu na podkłądke pod gaźnik z tzw. turbinką kowalskiego.
Wszystkie jakie widziałem były z palstiku.

Cytat: