| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2004-09-04 16:33:22 Taak, sstrumienice, świece Brisk i stożek |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2004-09-04 16:37:15 tzn sportowy iltr powietrza?? swiece mam nowki...ale pomyslec mozna;] |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-09-04 16:38:00 obawiam sie że bez wsadzenia troszke kasy i pracy w np. wałek,odelżenie ukł. korb.-tłok.,lepszego gaźnika,niewiele Ci to da, ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2004-09-04 16:51:31 Stożek bez większych przeróbek da ci tylko dźwięk, a mocy troszke na tym stracisz...
gaźnik...już lepiej... Najlepiej byłoby odelżyć szpeja póki rozebrany. Pozdro |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2004-09-04 17:23:26 Wywaz wal korbowy z kolem zamachowym i dociskiem, wywaz korby i tloki, wypoleruj glowice i spasuj kolektory (o to az sie prosi w rozebranym silniku jaki masz teraz), glowice mozesz zjechac 0,5 mm ale ja bym nie ryzykowal... Gaznik dwugardzielowy z 850 sport i masz 50-55KM. |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2004-09-04 17:26:55 Acha, zamiast stozka, zrob zwykly filtr bez puszki z zimnym dolotem a zamiast Briskow kup porzadne NGK/Championy i odpicuj aparat zaplonowy. |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-09-04 18:26:33 Briski to u kumpla w elektronicznej firmie wywalaja do kosza bo to gowniane swiece, lepiej NGK ale i tak roznicy nieopdczujesz, chyba najwieksza roznice odcvzujesz jak gazniorek zmienisz. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2004-09-04 18:31:41 Powiem tak...NIE odczuje bo jeszcze tego silniczka NIE ujezdzalem;] dopieo kupiony do swapa....kumpel ma dwugardzielowca - moze sie zamieni boi tak sprzedaje swoja bryke. Huh |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-09-04 22:46:37
|
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2004-09-04 23:08:59 kumpel ma swapa 903, własnie konczy skladac auto. Jesli chodzi o silnik to odelżył koło, cos tam przerobiony gaznik, wałek heinricha i splanował głowice o 1mm. Jestem cholernie ciekawy jak to bedzie jezdzic... |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-09-05 00:07:14 no jak go dotrze to niech opowie co i jak
1mm nie za duzo? ps. taki waleczek to chyba z osiem stówek kosztuje nie? |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-09-05 01:05:50
Jeżeli chodzi o opcje napawania to chyba nie więcej jak 300 złotych |
RUFF 126p i.e Poznań | 2004-09-05 08:20:11 Witam
Dzwoniłem do Heinricha i za napawanie i przefazowanie wałka od 900 zarządał 400zl w porównaniu z nowym wałkiem Świątka (800 zeta) jest różnica.
Henrich mówił że głowice można 2 mm zjechać, ale wole nie ryzykować. Ale holernie jestem ciekawy jak sie jego wałki sprawują w 903. Co do tuningu opisze co moim zdaniem można by zrobić: -gażnik 2gardzielowy ja mam 32 DATR 2E 10/100 czy jakoś tak pochodzi on od pandy 4x4, silnik jest wyrażnie mocniejszy, szybszy ale i spalanie wzrasta o 3 litry, dla oszczędnych proponowałbym wtrysk od sc koszt ok 600zł w poznaniu, ekonomia w stosunku do osiągów jak i kultura pracy powinna się znacznie poprawić. -wydech najlepiej jakiś kolektor 4w1 lub 4w2w1 i przelotowy tłumik (jeszcze nad tym pracuje), moment powinien sie znacznie zwiększyć, -dolot ja mam stożek H&N, i poza wyglądem różnicy w osiągach nie odczułem, -w najbliższym czasie zamieżam założyć wałek Henricha robiony pod moją głowice, narazie ją robią ( dobór odpowiednio wiekszych zaworków,sprężyn, powiekszenie kanałów, polerka, i delikatne planowanie) myśle że głowica sie zamknie w 300zł, -koło zamachowe Hm w 903 waży 5kg oglądałem je i stwierdze że maksimum da rade zjechać ok. 1,5kg + wyważenie w poznaniu 40zeta. -korbowody napewno da sie jeszcze conieco odchudzić. Tyle mam zamiar zrobić u siebie, start jak odbiore wypłate ale zrobie jeszcze przed przeróbkami pomiar na chamowni tylko szkoda mi tych 90zeta. Mam pytanka: -czy można 903 rozwiercić na powiedzmy ok 1,0 z zastosowaniem odpowiednio większych tłoków np. od uno 1,0 Fire? -czym dokładnie różni się 903 od 899, pomijając fakt że 899 niema rozdzielacza, ale za to posiada napinacz łańcuszka rozrządu, i chydrauliczną regulacje luzów zaworowych. Czy wtrysk bedzie dobrze działał w 903? bo przymierzałem i wszystko jest si tylko jakoś monowtrysk do mnie nieprzemawia. Jak ktoś wie co można by jeszcze przerobić to niech zapodaje póki jeszcze nierozebrałem silnika. pozdro wszystkich tuningowców |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-09-05 10:34:17
może pomogą te dane: (średnica x skok) 899cc - 65.00mm × 67.70mm 903cc - 65.00mm × 68.00mm 999cc - 70.00mm × 64.90mm 1050cc - 76.00mm × 57.80mm 1108cc - 70.00mm × 72.00mm |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-09-05 11:56:00
Co do 1,5 kilo koła to nie dasz rady, chyba że będziesz dziury robić, a z resztą jaki jest sens takiego lekkiego koła ?? Nie wiem ile Cię to wszystko wyniesie ale dodam od siebie że CHMS jest w stanie zrobić wersje GT tego silnika za troche ponad 1 tys zł. 0-100 10 sekund, moc i moment w góre o 20 % jednocześńie w dół użyteczne obroty , wszystko na seryjnym wałku...normalnym spalaniu i praktycznie bez zmian a może nawet na plus odnośnie wytrzymałości silnika.Jasne - taka opcja zabiera przyjemność z własnego dłubania ale bardzo często jest lepszym rozwiązaniem |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-09-05 12:07:14
RUFF miał na myśli zjechanie koła o 1,5kg (czyli do 3,5kg), nie do 1,5kg. |