MotoNews.pl
  

TEMPERATURA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
MAM PYTANKO W JAKIEJ POZYCJI ZNAJDUJE SIE U WAS WSKAZÓWKA OD TEMPERATURY JAK WLANCZA SIE WENTYLATOR
W ESIM MK5
  
 
TUZ PRZED POLOWA...
  
 
??


[ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2004-11-26 19:34:33 ]
  
 
TO CO CZUJNIK MAM DO WYMIANKI ZALANCZA SIE NAD "n"
I OCHLADZA DO POLOWY
  
 
Cytat:
2004-11-26 19:18:09, liked pisze:
TUZ PRZED POLOWA...


Co prawda mam MK7, ale czy to aby nie za szybko ??
  
 
NIE MAM PORYPANY ZAPLONIK JAK ZIMNY TO ODPALI JAK TYLKO TEMPERATURA WZROSNIE NIE MOGE SKUBANCA ODPALIC ROZRUSZNIK NIE MA SILY PRZEKRECIC WIEC CZASAMI CHODZI PO 10 MIN NA POSTOJU
  
 
ALE JUTRO ELEKTYKA ODWIEDZAM ZEBY SPRAWDZIL BO MAM JUZ TEGO DOSYC
  
 
mankament wszystkich escortow ze jak sie nagrzeje nie kreci... szczotki i tuleje w rozruszniku.
  
 
Jak sie dowiesz co to to daj znac ja tez mam cos takiego czasami.
  
 
Mam Mk6, ale zegary są te same. U mnie włącza się w okolicach czerwonego pola
  
 
u mnie wlacza sie w polowie i
  
 
liked- tulejki wymienilem szczotek nie wydawaly mi sie ok i calego przesmarowalem .
Zaczelo mi sie to dziac jak zmienilem sobie pasek rozrzadu
wiec jestem prawie w 100% pewny ze to rozrzad
Deny tobie tylko czasami i kazdy mowi ze to urok esiego i z tym sie zgadzam ale nie za kazdym razem po przejechaniu 3 km
  
 
Cytat:
2004-11-26 19:32:55, ARTI1605 pisze:
TO CO CZUJNIK MAM DO WYMIANKI ZALANCZA SIE NAD "n" I OCHLADZA DO POLOWY



A na wskaźniku masz od góry NORM pisane ? i przy N się załącza wentylator (czyli koło 100stC)?
  
 
MKV u mnie wskaznik trzyma na literce O mam napis norm jak lekko przekracza to załącza się wentylator a termostat włożyłem z temp otwarcia początkowego 92*C i mam ciepło jak w piecu hutniczym
  
 
Cytat:
2004-11-26 21:40:20, Shaq27 pisze:
Mam Mk6, ale zegary są te same. U mnie włącza się w okolicach czerwonego pola


W okolicach czerwonego pola ???
To chyba troszke za pozno.
mi sie włacza miedzy literką "O" i "N" ale blzej jednak literki O
  
 
Jeszcze do niedawna mi się wskazówka nie wychylała wyżej literki M czyli na samym spodzie a jak się włączał wentylator to była właśnie na M lub ciut wyżej. Ale ostatnio padł mi ten czujnik od kontrolki (temp. mi wywindowała się do samej góry --jak to zobaczyłem to dostałem lekkiego szoku ale gdy wyszedłem z auta to usłyszałem normalnie chodzący wentylator i po podniesieniu maski w zbiorniku też było OK) igo wymieniłem i teraz wskaźnik temp. jest w połowie i raczej nie przekracza połowy (czyli jest o około literę wyżej).
Pozdrawiam
  
 
A ja mam nowo wymieniony czujnik temp. na oryginalny Forda.
(wspomne tylko że mam Diesla 1,

Wskazówka mi dochodzi do O i stoi.
Jak w Opolu doszła do O to we Wrocławiu dalej była na O.

A powiedzcie mi. Czy wentylator głośno słychać ?
Bo już kilka razu nasłuchiwałem czy on wogóle działa, ale nie miałem zaszczytu go usłyszeć. Jak można sprawdzić czy on działa ?

I od czego jest uzależnione to, że raz w zbiorniku jest max płynu chłodniczego, a czasem jak zajrzę jest go mniej (układ odpowietrzony)

  
 
Cytat:
2004-11-30 23:29:00, marcin_op pisze:
A ja mam nowo wymieniony czujnik temp. na oryginalny Forda. (wspomne tylko że mam Diesla 1, Wskazówka mi dochodzi do O i stoi. Jak w Opolu doszła do O to we Wrocławiu dalej była na O. A powiedzcie mi. Czy wentylator głośno słychać ? Bo już kilka razu nasłuchiwałem czy on wogóle działa, ale nie miałem zaszczytu go usłyszeć. Jak można sprawdzić czy on działa ? I od czego jest uzależnione to, że raz w zbiorniku jest max płynu chłodniczego, a czasem jak zajrzę jest go mniej (układ odpowietrzony)



siedzac w aucie ciezko go usłyszec jedynie da sie odczuc lekki spadek obrotow na chwile a potem opadajaca wskazowka od temp a w diesel-u na pewno go nie uslyszysz.

Co do podnoszenia sie płynu to mam to samo roznica miedzy poziomami gdzies 7 mm na zimnym wskazuje mniej na ciepłym wiecej.
Ja nie odpowietrzałem układu bo myslałem ze sam sie odpowietrza ale jesli to sie robi recznie to prosze o krotka instrukcje gdzie znajduje sie ten odpowietrznik
  
 
Cytat:
2004-11-30 23:46:00, Rick_3 pisze:
(...)Co do podnoszenia sie płynu to mam to samo roznica miedzy poziomami gdzies 7 mm na zimnym wskazuje mniej na ciepłym wiecej. Ja nie odpowietrzałem układu bo myslałem ze sam sie odpowietrza ale jesli to sie robi recznie to prosze o krotka instrukcje gdzie znajduje sie ten odpowietrznik


Ale to prawidłowo, że na ciepło jest tego płynu więcej. Jak każda ciecz rozszerza się przecież pod wpływem temperatury Dlatego też nie powinno się sprawdzać poziomu "na ciepło", tylko poczekać aż ostygnie i wtedy ewentualnie dolewać/ulewać

A układ odpowietrza się sam. Przynajmniej u mnie na pewno tak działa