Remont głowicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój samochód:
Ford Escort,
Model (prawdopodobnie CLX, brak na klapie emblematu)
Rok produkcji 1991,
Pojemność 1,4 litra,

W zwiąsku z tym samochodem mam pare pytań:

1. Jak sprawdzić jaki jest w nim silnik - OHV czy CVH

2. Gdzie znaleść kod silnika, a może to jest to FUH, jak tak to co on oznacza

3. Ktury wałek rozrządu i jakie popychacze są najlepsze, której firmy polecice mi kupić - RUVIL - FEBI - AJUSA

Z góry dzięki za informacje.

Sorki za błędy.
  
 
1.4 CVH, bierz FEBI, wystrzegaj sie TRW.
  
 
A co to jest TRW jakaś firma produkująca części czy co

  
 
Mam jeszcze jedno pytanie, Czy ta zaślepka z prawej strony głowicy, od wałka rozrządu jest zamieszczona z nowym wałkiem, czy trzeba ją dokupić osobno bo moja została zniszczona przy wyjmowaniu.

I jeszcze njedno jakim klejem tom zaślepke zakleić
  
 
Cytat:
2004-11-27 17:19:25, artuu pisze:
A co to jest TRW jakaś firma produkująca części czy co



tak to firma produkująca części mechaniczne do autek
  
 
Cytat:
Mam jeszcze jedno pytanie, Czy ta zaślepka z prawej strony głowicy, od wałka rozrządu jest zamieszczona z nowym wałkiem, czy trzeba ją dokupić osobno bo moja została zniszczona przy wyjmowaniu.



Ja kupilem walek FEBI - poki co jestem zadowolony, co do zaslepki, to nie mialem jej w komplecie. Kupilem osobno w sklepie, chyba 15zl i zalozylem bez nieczego (na wcisk). Poki co swiety spokoj...
  
 
Mozecie mnie jusz mieć dość, ale jeszcze proszę was o jeszcze jedną porade.

Mianowicie rozebrałem głowice, wyjołem WAŁEK no i tu jest problem otusz wkladam nowy a on casno wchodzi więc wkładam spowrotem stary a tu to samo, też casno wchodzi. posmarowałem go olejem i to samo.
Zanim wyjołem stary to obkręcałem go rękom (bez koła pasowego) bez zadnego oporu, a teraz zeby go obkręcić muszę włożyć trochę siły.

Czy to normalne

Proszę o wasze opinie.
  
 
Cytat:
2004-12-01 19:14:37, artuu pisze:
Mozecie mnie jusz mieć dość, ale jeszcze proszę was o jeszcze jedną porade. Mianowicie rozebrałem głowice, wyjołem WAŁEK no i tu jest problem otusz wkladam nowy a on casno wchodzi więc wkładam spowrotem stary a tu to samo, też casno wchodzi. posmarowałem go olejem i to samo. Zanim wyjołem stary to obkręcałem go rękom (bez koła pasowego) bez zadnego oporu, a teraz zeby go obkręcić muszę włożyć trochę siły. Czy to normalne Proszę o wasze opinie.


tak wałek musisz lekko wbic jest to normalne
  
 
Cytat:
2004-12-01 11:10:16, niesztof pisze:
Ja kupilem walek FEBI - poki co jestem zadowolony, co do zaslepki, to nie mialem jej w komplecie. Kupilem osobno w sklepie, chyba 15zl i zalozylem bez nieczego (na wcisk). Poki co swiety spokoj...



masz moze symbol tego walka?? i powiedz ile cie on kosztowal
  
 
Cytat:
masz moze symbol tego walka?? i powiedz ile cie on kosztowal


Co do symbolu, to chyba mam pudelko w piwnicy. Przypomnij mi w piatek, to sprawdze. Co do ceny, to o ile dobrze pamietam, to tez moge sprawdzic, to chyba bylo to 380zl. Na pewno cos blisko tej sumy. Poki co przejechalem jakies 5kkm.
  
 
Cytat:
Mozecie mnie jusz mieć dość, ale jeszcze proszę was o jeszcze jedną porade.

Mianowicie rozebrałem głowice, wyjołem WAŁEK no i tu jest problem otusz wkladam nowy a on casno wchodzi więc wkładam spowrotem stary a tu to samo, też casno wchodzi. posmarowałem go olejem i to samo.
Zanim wyjołem stary to obkręcałem go rękom (bez koła pasowego) bez zadnego oporu, a teraz zeby go obkręcić muszę włożyć trochę siły.


W sumie u mnie walek wszedl bez wiekszych problemow, ale z tego co pamietam, to lekko nim obracalismy przy wkladaniu... Ale kto wie. I jeszcze jedno. Koniecznie nasmaruj tez walek obficie olejem przed pierwszym uruchomieniem, bo to jest moment krytyczny. Szczegolnie wrazliwe sa krzywki.
Mi dodatkowo mechanik zalecil wymiane oleju...
  
 
Cytat:
masz moze symbol tego walka?? i powiedz ile cie on kosztowal



Wałek firmy FEBI i zapłaciłem za niego 400zł, a co do symbolu to na opakowaniu są dwa numery:
FEBI Nr. 03017
Vergleichs Nr. 1 614 766.

Teraz man problem z zaślepką do głowicy na wałek z prawej strony (zamiast aparatu zapłonowego), nigdzie nie moge tego ustrojstwa kupić w sklepach odsyłają mnie do serwisu FORDA, a do najblisszego mam około 150km.

Morzecie polecić jakiś sklep internetowy w którym bym dostał takie coś.

Dane z tej zaślepki:
88SN-12W131-AB
IN.52293
55
FORD

[ wiadomość edytowana przez: artuu dnia 2004-12-03 18:35:03 ]