Bmw 318 iS - potrzebne ogólne informacje !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam zamiar sprawić sobie taką furkę 92 r, 145 tys km czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć czy jest to silnik godny uwagi ?
  
 
Ma swoje plusy i minusy, jak każdy, dużym plusem jest spalanie, w mieści 10l ma trasie 6l, a dużym minusem są osiągi a wsasadzie jej brak, 140km to stanowczo zamało jak na samochód tej wielkości i masy.
  
 
A jak jest z trwałością tego silnika ?
  
 
Moja ma przejechane 125tys km, i wszystko jest ok, jedyne co to musiałem zmienić gumowy wąż do filtra powietrza. Ten silnik nie jest wyżyłowany więc myśle że nie powinno być z nim żadnych problemów
  
 
Cytat:
2004-11-12 22:59:36, daz pisze:
Ten silnik nie jest wyżyłowany



tu sie nie zgodze
jak na tamte lata z 1,8 140km to duzo, w sumie to nawet jak na dzisiejsze czasy niezly wynik bo teraz przecietnie 1,8 maja kolo 120 km.

niewyzylowany to jest np silnik vw ktory z 1,8 mial 75 km na poczatku produkcji vw golfa 3

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2004-11-12 23:41:23 ]
  
 
W golfie3 1.8 miał 90km i tylko 8 zaworów, a is ma przecież 16 zaworów więc 140km to całkiem przyzwoicie i uważam że w granicy rozsądku, powinen pochodzić długie lata
  
 
a z którego roku jest ta twoja ?
bo moja ma być z 92 r i gość woła z nią 3000 euro + opłaty!
ale ponoć w zaj....stym stanie
Bo jak przeglądałem ceny giełdowe to coupe z tym silnikiem dosyć wysoko stoją od 17 do 21!!!
  
 
A jeszcze jedno
Czy da się sprawdzić oryginalny przebieg bez wizyty w ASO ?
  
 
3000euro za 92r to bardzo dużo, za tą cene kupisz 95. Moja jest z 96r
  
 
Ale mi głównie chodzi o dobry stan !?
Ale mówisz że gość chcę troszkę przyciachać na mnie ?
  
 
Troche? Mój kumpel sprowadziła za 3000euro 318 is z 95r, i to lekko uderzoną ale za to w super stanie technicznym. A tobie koleś chce sprzedać samochód nie rozity (czyli defakto powinien być droższy od rozbitego) z 92r też za 3000, ja bym nie kupił za te pieniądze, bo pozatym jak sobie wszytsko policzysz (opłaty, akcyza, urzędy, koszty sprowadzenia) to wyjdzie cię ona około albo ponad 20000zł a za te pieniądze to spokojnie kupisz w Polsce.
Ja za te pieniadze bym jej nie brał.
Popatrz na mobile.de po ile chodzą w niemczech takie samochody i będziesz miał porównanie. Nie daj się oszukać
  
 
Cytat:
2004-11-13 00:12:42, daz pisze:
W golfie3 1.8 miał 90km i tylko 8 zaworów, a is ma przecież 16 zaworów więc 140km to całkiem przyzwoicie i uważam że w granicy rozsądku, powinen pochodzić długie lata



na 100% jest tez 75 konna wersja 1.8 w golfie 3!! o ile pamietam jeszcze na gazniku!!

3000 euro za 318 coupe z 1992 tez uwazam ze to duzo te roczniki chodza po 2000-2500 max. tylko maja 1 minus wiekszosc tych 318is coupe w ogloszeniach ma kolor czerwony!! przynejmaniej dla mnie to minus bo nie moge patrzec na bmw w tym kolorze ;] ladna np czarna 318is jest bardzo ciezko znalezc a jesli juz to cena jest wyzsza. niby bzdura ale kolor tez czesto wplywa na cene !!





[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2004-11-13 10:36:58 ]

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2004-11-13 10:38:38 ]
  
 
Wcale nie bzdura, kolor bardzo znacżąco wpływa na ceną np. czarne są droższe i to czasem sporo, a białe tańsze. Ja sobiście też bym nie kupił czerwonego, ani zielonego a już napewno nie białego.
  
 
Cytat:
2004-11-13 18:58:33, daz pisze:
Wcale nie bzdura, kolor bardzo znacżąco wpływa na ceną np. czarne są droższe i to czasem sporo, a białe tańsze. Ja sobiście też bym nie kupił czerwonego, ani zielonego a już napewno nie białego.



bialy nie jest zly, bardzo ladnie wyglda biale coupe, zielony tez jest calkiem ok ale tylko ciemny cos jak e36 M3 GT wersja limitowana w kolorze british racing green czy jakos tak. wg mnie czerwony to najgorszy kolor, jak czerwone to tylko ferrari czarny jednak najlepszy dla bmw
  
 
Ja jakoś zawsze wolałem ciemne kolory, czarny, granatowy, ciemny fiolet, ale ten zielony (British Green) wogóle nie pasuje do bmw, nawet za darmo bym nie chciał.
Ale odbiegliśmy od tematu.
Myśle że jeśli kupisz 318is będziesz zadowolony, bedziesz miał ładny samochód, z niezłym silnikie, z może przeciętnymi osiągami ale za to ekonoemiczy, myśle że jest to model godny polecenia. Ale jeśli chcesz mieć troche mocy pod prawą stopą to kupo 2.5l bo mniejsze pojemności nie idą.
  
 
Tak jak liczyliśmy to wyjdzie ok 15 tys. kolor czarny klima, pełna elekrtyka i zadbana w środku, lakierek ponoć też niezły!
cena 3000 euro sporo nawet bardzo ale jak mam kupić padline za 2000 euroi wpakować 2000 zł na naprawy itp. to wolę jednak ten droższy !!!
  
 
Witam! i w pełni popieram ja dziś lecę po 525 na fullu również za 3000 Euro sporo ale warto za ten stan jak juz pisałem w wątku "znalazłem śliczną 525"
  
 
jeszcze jedno pytanko !!
jaki jest rozstaw śrub w e36 318 iS ?
  
 
Taki sam jak w każdym bmw, 5x120
  
 
witam. odnośnie silnika 1,8 is jak dla mnie o 100razy lepszy niz 2.0 6cylindrów gdzyż z osiagami jest bardzo podobnie a jeżeli będziesz chciał założyc gaz wtedy przekonasz sie o czym pisze. mam taka bmw 318is coupe tylko z 96 roku i kupiłem ja jakieś 4 miesiace temu a wczesniej miałe inne bmw i uważam że ten silnik jest super szczególnie powyżej 3500obr/min dzieja sie rózne dziwne rzeczy z ty autem juz nie wspomne o mokrej czy sliskiej nawierzchni. owszem jeździłem innymi szybszymi bmw ale jak na 1800 poj i 4 cylindry jest to super silnik. jeżeli codzi o cene ja za swoja sdałem 300euro pluz opłaty i nigdy nie była walona na dodatek ma pełne wyposażenie i jest czarna a to ważne co do ceny. jeżeli gość ci troche zejdzie to sie nie nogladaj tylko bierz będziesz naprawde zadowolony z tego silnika. pozdrawiam. marcin