| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
NAZIK Clio 16s Kraków | 2004-11-16 20:53:34 jak?
nie mam zadnej ksiazki w archiwum szukalem ale nie ma nic jeszcze (na temat tak prostej rzeczy) ale w tym silniku nie wiem jak oto LINK |
schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2004-11-17 12:15:18 W każdym prawie aucie i na każdym silniku możesz spróbować starej metody :
Koniecznie zagrzać silnik porządnie ( jak chłodzony wodą - to do momentu włączenia wentylatora ) i przyspieszyć zapłon o kilka stopni . W trakcie jazdy z prędkością 30 - 40 km/h włożyć IV bieg , po czym wdepnąć gaz w podłogę . Jak usłyszysz z silnika klekot ( spalanie stukowe ) to zapłon jest za wczesny . Jak nie - to jeszcze trochę przyspiesz zapłon , jak stukot jest głośny - opóźnij . Tak - metodą prób i błędów ustawisz zapłon na granicy spalania stukowego tj. optymalnie dla aktualnych ustawień silnika i aktualnie wlanej benzyny . Jak zalejesz gorszą - zacznie stukać wcześniej . |
adams1978 fiat127 mkIII proszowice | 2004-12-04 23:13:20 czesc ja mam calą plytkę z obslugą 127 kmI kupilem ja na allegro za 30zl |