Uszczelniacze?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
duzo jest roboty przy wymianie uszczelniaczy?. I jaki jest koszt z robocizna wymiany ,jak ktos sie orietuje,bede wdzieczny
  
 
Uszczelniacze ok 40zl + Uszczelka Pod Klawiature ok 12zl, tyle ci moge powiedziec z kosztami czesci Robocizna roznie od 1 piwa do Flaszki


[ wiadomość edytowana przez: taxi dnia 2005-02-06 12:57:04 ]
  
 
wielkie dzieki a dlugo sie z tym schodzi
  
 
Zaleznie od silnika. U ciebe ok 1.5 h z wypiciem piwka /bez sciagania glowicy/
  
 
To ja się podepnę...

Zauważyłem że mój silnik potrzebuje ok 1 l oleju na 1000 km, jest zalany mineralnym Mobilem 1 15W-40....

Silnik ZETEC 1.6 16v...

Czy to mogą być uszczelniacze??? Czy czeka mnie wymiana pierścionków????

Wolałbym oczywiście to 1. rozwiązanie

Jak sprawdzić co jest ie tak????
  
 
zalezy kiedy dymi....tzn jak dymi tylko po odpaleniu to uszczelniacze a jak caly czas to wszystko moze byc
  
 
Jak żre tyle oleju to powinny być uszczelniacze. a co do dymienia to zima może to byc bardzo złudne bo z regóły zimą dymi cały czas z rury, a zwłaszcza jeśli masz wode w paliwie, najczęściej tak dymi przy LPG bo tu woda w gazie to norma, bo nie ma normy na LPG
  
 
Cytat:
2005-03-04 15:09:18, Dahoo pisze:
Jak żre tyle oleju to powinny być uszczelniacze. a co do dymienia to zima może to byc bardzo złudne bo z regóły zimą dymi cały czas z rury, a zwłaszcza jeśli masz wode w paliwie, najczęściej tak dymi przy LPG bo tu woda w gazie to norma, bo nie ma normy na LPG


tylko że dym z oleju jest sinoniebieski,a po lpg wygląda jak mgła(bo para wodna jest bezbarwna)Swoją drogą podczas spalania benzyny również (jak w przyp. lpg) powstaje woda.A z tego co się orientuję to woda ma znikomą rozpuszczalność w lpg (w benie zresztą też)Coś tam jednak wiem bo się chemii przez 5 lat uczyłem
  
 
ja stawiam na uszczelniacze
  
 
----blad------

[ wiadomość edytowana przez: taxi dnia 2005-03-05 10:07:41 ]
  
 
Ja jestem po wymianie uszczelniaczy. Wczoraj z Darkiem zawalczylismy w koncu z nimi . . . objawy byly u mnie takie,kopcil z rana dosc gestym dymem tak jak powiedzieliscie Sinoniebieskim i wpieprzal mi ok 2l oleju na 300-400km(na poczatku jezdzilem na oleju Forda 15/40, pozniej przeszedlem ze wzgledu na koszty i uszczelniacze na Lubro 20/50) Dzisiaj z rana z wielkim stresem schodze na dol i co ?
Dymka Ni Ma A jak zobaczylismy stare uszczerlniacze to Bylo Raczej Pewne ze to one . . .
PS. Wielkie Dzieki Darek
A na marginesie . . . . 22:46 wyjazd od ciebie - 23:30 domek, niezly czas
  
 
Słuchaj, a czy przed wymianą uszczelniaczy w spalinach czuć było zapach oleju?

pzdr
  
 
Będzie czuć olej w końcu jest spalany.
  
 
Eee ja by sie tak nie cieszyl jeszcze ze tak odrazy spalanie spadnie. Tez wymienialem swoje uszczelniacze i tez byly zalosne te stare, po wymianie moze spadlo o 0,5 litra , wiec reszta to wina pierscieni juz, ale czy to jest sens robic????
  
 
Jest sens ja za robote swojego zapłaciłem 620pln z czesciami. Wymienione pierscienie, uszczelniacze, uszczelki: pod głowica (od tego sie robota auta zaczela bo poszla uszczelka pod glowica) na klawiaturze, pod kolektorami i miski olejowej. Do kosztów musiałem doliczyc 4l Castrola + filtr oleju. Autko nie do poznania, równo pracuje , ciagnie już na nizszych obrotach i nie kopci narazie nie wiem jak sie zachowa jak mu sie porzadnie depnie ale szkoda mi nowych pierscieni na sprawdzanie.