MotoNews.pl
  

Jak zwiekszyć akustyke wychu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam..słuchajcie ma ktoś pomysł jak udoskonalić wydech (michael-owalny), aby był głośniejszy. Wiem ze rzekomo trzeba wszystko wywalic ze srodka,ale codzi mi co konkretnie nalezy zrobic od poczatku.Np jak rozcinac wydech..
  
 
Było jush gdzieś


A rozcina się palnikiem


[ wiadomość edytowana przez: agentczor dnia 2004-12-08 13:10:31 ]http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=40029&c=0&hq=t%B3umik&f=25
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=24136&c=0&hq=t%B3umik&f=25

[ wiadomość edytowana przez: agentczor dnia 2004-12-08 13:11:33 ]
  
 
spojrz mniej wiecej gdzie spaliny odbijaja sie w tlumiku i tam zapadaj 2 dziury polecam na seryjnym tłumiku rewelka ...
kreci sie na 3 pod 95 km/h seria silnik
  
 
a ze tak powiem ile wtedy okazuje obrotomierz?bo jesli ponizej 6000 to w ogole zapomnij ze jezdzisz z takimi predkosciami i od razu cofnij sobie wskazowke predkosciomierza o 10 km...a jak faktycznie seryjny silnik wykrecasz na obroty 6400 na trzecim biegu,to od razu go wyjmujcie i do obru z nim bo takij maszyny tam jeszcze nie bylo...panowie,troche realnosci...seryjny maluch kreci sie do 5300 obrotwo,a to jest ok.80 na trzecim biegu...co do tlumika to wywal wszystko co jest w srodku po prostu,tylko przegrody musisz wyciac palnikiem zeby nie uszkodzic scianek tlumika bo szybciej poleci wtedy
  
 
blade napisal... na seryjnym tlumiku z dziurami a nie silniku
sam moim bobelkiem w 2osoby i 60kg bagazu jechalem 95km/h na 3cim biegu, bylo 6200obr
  
 
a to przepraszam blade , juz jestem przewrazliwiony tymi wszystkimi przechwalkami na forum chyba bo czasami mysle ze to wszystko co zrobilem w silniku za 2 lata to wszystko lipa bo wystarczy trafic na malca za 600 i wyjac silnik i juz zapieprza 130 w 4 osoby...tylko obowiazkowo trzeba tez przelozyc predkosciomierz
  
 
Cytat:
2004-12-08 18:19:47, Poochaty pisze:
a to przepraszam blade , juz jestem przewrazliwiony tymi wszystkimi przechwalkami na forum chyba bo czasami mysle ze to wszystko co zrobilem w silniku za 2 lata to wszystko lipa bo wystarczy trafic na malca za 600 i wyjac silnik i juz zapieprza 130 w 4 osoby...tylko obowiazkowo trzeba tez przelozyc predkosciomierz



Bo to jest poprostu siries performęs a nie jakaś rzeźba, jakieś wałki, głowice i inne bzdury
  
 
Ja mam u siebie wulpexa stara puszke i odciolem boszem ta srebna koncowke z calymi bebechami i chodzi naprawde racingowo


A teraz pytanie z innej beczki. Jak mi wali plomieniem kolo gaznika a dokladnie spod gaznika. to czego to moze byc wina ??
  
 
Cytat:
spojrz mniej wiecej gdzie spaliny odbijaja sie w tlumiku i tam zapadaj 2 dziury polecam na seryjnym tłumiku rewelka ...
kreci sie na 3 pod 95 km/h seria silnik



Nie Poochaty dobrze zauważył, tak przerobiony seryjny silnik pozwala wykręcić takie obroty na seryjnym silniku- według Blade.
Aż się boje zapytac o prędkość maxymalna. Podejżewam ze w okolicach 140-150km/h
  
 
czyli moje obawy sie potwierdzily...
  
 
Po pierwsze pomijam juz fakt ,ze na kiego miec ryczacy wydech ktory bedzie tylko głosny a nic nie da ,albo pogorszy.
Ale ja dziwny jestem.Jesli chcesz miec głośno to rozetnij tłumic wzdłuż zgrzein ale meslem a nie diaxem ,bo potem łatwiej zaspawac ,bo nie ma ubytku materiału.Wypiernicz wszystkie przegrody ze srodka i zaspawaj spowrotem.
Odrazu mowie ze taki pusty wydech do seryjnego silnika to lekka pomyłka,do wysokoobrotowych wałkow najlepsza jest BREDA.czyli strumienica wydechu ,a tak naprawde pusty wydech z odpowiedniej wielkosci komora.
  
 
Zgadzam sie z przed mowca ale jednak muisisz stwierdzic ze seryjnie zrobiony wulpex jednak wymaga wybebeszenia chociaz tego sidka co ma w tej swiecacej koncowce
  
 
podepne sie pod temat a mianowicie zaozyłem obrotek z kanta w malcu i na 2 biegu porzy max pi*** pokazuje góra 4000 obr/min a jak jade 60 km/h na 4 biegu to 2000 obr/min i niewiem czy ten silnik sie tak kręci czy obrotek jest cos nie tak .Wg obliczen to na 4 biegu wskazuje dobrze tylko z tymi maxymalnymi cos nie tak,moze złe kondensatory dolutowałem sam juz niewiem
  
 
Cytat:
2004-12-08 21:07:31, Geba pisze:
podepne sie pod temat a mianowicie zaozyłem obrotek z kanta w malcu i na 2 biegu porzy max pi*** pokazuje góra 4000 obr/min a jak jade 60 km/h na 4 biegu to 2000 obr/min i niewiem czy ten silnik sie tak kręci czy obrotek jest cos nie tak .Wg obliczen to na 4 biegu wskazuje dobrze tylko z tymi maxymalnymi cos nie tak,moze złe kondensatory dolutowałem sam juz niewiem



hm 4000 obr na II to nawet seria sie wyzej kręci, coś masz zdupane:/
sprawdź ten kondensator
aha mogełs go przylutowąc w takim miejscu ze ten obrotowy mechanizm sie o niego opiera i moze sie blokowac i wyzej nie wychyla sie wskazówka
  
 
najbardziej mi sie podoba temat tego postu... Bo chyba tu nie chodzi o zwiększenie mocy którą można przenieść na oś napędową tylko o moc akustyczną (przydatna pod dyskotekami... - podobnie jak "moc optyczna" niektórych autek...) nie to żebym sie czepiał - wiem że nigdy nie bedzie tak że autko bedzie cichutkie i bardzo mocne (ale ja nie mam potrzeby by mi bębenki w uszach pękały... Silnik i tak na wysokich obrotach fajnie sobie mruczy...)
  
 
Hehe no niektorym w malcach faktycznie prdekosciomierze pokazuja fajne wyniki i to w seriach. ja mojego wczoraj do ponad 7000 wkrecilem nawet fote mam tylko musze skads skolowac kabel do koma i sie pochwale
  
 
Cytat:
ja mojego wczoraj do ponad 7000 wkrecilem



Maskekk przy całej masie twoich wypowiedzi trudno mi się połapac czy ty sobie żartujesz, czy poważnie tyle wykręciłeś. Bo jeśli tak, to już Poochaty napisał gdzie trzeba oddać ten silnik..........
  
 
ja swojego seryjnego eleganta na III krece do ok 95 km/h i nastepuje odciecie zaplonu (czy paliwa -nie wiem) a o ile wiem fabrycznie ogranicznik obrotow jest ustawiony na 6300. wiec raczej sie kreci do tylu obrotow.
  
 
zajebisty topik, proponuje wszystkim wybebeszyc wydechy, silnika nie tykac a potem zglosic sie na mistrzostwa polski w jezdzie na wprost i tylko odbierac puchary
  
 
Nie no Zoltar, jeszcze trzeba nawiercić otwory w dnie puszki filtra powietrza, i dopiero na zawody