Dla ludzi ze Śląska-o firmie JADAR

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
HenBas i kilku innych Esperado wypowiadało się korzystnie o firmie JADAR w Chorzowie na Truchana /części Daewoo/.Kierując się tymi postami pojechałem tam i...1. SUPER! na oknach wystawy,drzwiach i kasie info,że można płacic kartą -BLEF!-tylko gotówa! 2."słynna"rura do chłodnicy Nexii-wg nich WYŁĄCZNIE jako oryginał DU-mogą ewent,spróbować ściągnąć ale to musi potrwać kilka tygodni/!/- BLEF ! w InterCars Sosnowiec trwało to ok 14 godzin!/zamówiona telef.!/ i raczej nie jest to prod.DU 3. Mechanizm wycieraczek- 3 ludzi kopało na zapleczu przez 15 minut-15 razy zmieniali też wersje-JEST,NIE MA...w końcu JEST!!...potem lekko 15 min.pisali mi faktukę. Potem montowałem mechanizma ze 3 godz. bo cholera wie co oni sprzedali!-podobne ale trzeba było wiercić we wsporniku nadwozia bo nie pasował otwór mocowania!-i to ponad 2 cm! i wycieraczka wyciera też wyraźnie mniejsze pole!-to był piątek więc w sobotę dzwonię z reklamacją.....zapomnijcie! SOBOTA NALEŻY DO panów JADAR-owców, a nie do klienta.Dotarłem tam dzisiaj o 16.55-spotkało mnie złowrogie milczenie,wyłączone komputery i opieprz,że jak miałem jakieś "ale" to w zębach i natychmiast miałem z mechanizmem przylecieć, a teraz to się mogę...oni mają tyle części że w zasadzie nie wiedzą co sprzedają /sic!/ a Espero było składane z przypadkowych części w kikudziesięciu krajach i napewno trafiłem na to złe i nietypowe /krew mi się zagotowała!/...jeszcze z rozpędu,bezmyśłnie poprosiłem o ramię wycieraczki pr./w sklepie DU oryginał kosztuje 17zł-o tym powiedział mi sąsiad po powrocie/ tu z WIELKĄ ŁASKĄ /no bo już godz.17.01!/ sprzedano mi je za 25zł. LUDZISKA!! -dla mnie w JADARZ-e nieprzyjemnie,niekompetentnie,niefachowo,drogawo i bajecznie!!/ tzn bajki moga pisać/...jednak może akurat to ja miałem 3x pecha!??
  
 
To że goście są niemili i opryskliwi to fakt też się o tym przekonałem .... Co porawda to czego szukałem mieli taniej o 300zł niż w daewoo ale zato mogli mi to ściągnąć dopiero na następny dzień i to z wielką łąchą pod warunkiem że zadzwonie za 15 minut bo komputer się dopiero załącza a była już 10:10 rano czyli powinni od 10 minut być zwarci i gotowi na przyjęcie klientów.!!!! Goście to Gbury przez duże "G" ale czasami mają coś czego szukamy.!!!

Co do Inter Cars to fakt części mają szybko i co dziwne jeżeli w Daewoo niema to tam kupie ale jedno ALE jest są drodzy kilkukrotnie się o tym przekonałem dotyczyło to oczywiście oryginalnych części cena w hurtowni daewoo jakies 20%niższa za tą samą część o ile by była oczywiście.... No cóż panowie powiedzmy sobie szczerze drodzy są ale za jakość obsługi też się płąci osobiście kilka razy dzięki nim niemusiałem odstawić autka na dłuższy postuj z powodu braku części więc Moja opinia na ich temat jest jak najbardziej pozytywna!!!!! drodzy ale warci ceny.!!!!!

Być może ty kupiłeś część u nich taniej bo to nie oryginał opisana przezemnie sytuacja a raczjej sytuacje dotyczyły oryginalnych części...
  
 
Niestety tak u nas jest i jeszcze trochę tak będzie. Klient jest "olewany". Chociaż w Gdańsku jest pod tym względem dobrze, nie tylko w branży motoryzacyjnej. Ale można się nasłuchać co się dzieje w innych miastach...

[ wiadomość edytowana przez: Zoltar dnia 2003-01-10 09:22:13 ]
  
 
Czytam i nóż mi się w kieszeni otwiera!!!!
Ja korzystam z uług moto sklepu i jedyne co mogę powiedzieć to SuPeR!!!
Zamawiałem dwa razy:
1. Łożyska kół tylnich, uszczelniacze półosi, uszczelkę pokrywy zaworów
2. Amortyzatory 4 sztuki ( coprawda chciałem gazowe, ale nie mieli przodów , więc wziołem olejowe - wszędzie gdzie ja dzwoniłem nie było gazowych KYB do Espero)

Jakość i fachowość obsługi na 5, z amorami b. mi zależało więc się pośpieszyli i amorki mialem następnego dnia , po pierwszym zakupie dostałem 7% rabatu, zamówienia realizują w ciągu 2 dni roboczych, ceny są niskie, sporo promocji - jak dla mnie super, polecam