MotoNews.pl
4 Prędkościomierz (74334/45) - PT
  

Prędkościomierz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanko czy jest jakiś problem z wyjęciem prędkościomierza w essim MK VII, szczególnie z jego odłączeniem, linek itp.. ewentualne póżniejsze problemy ze złożeniem lub kalibracją. Jeszcze nie rozbierałem kokpitu ale zrobić to nie ma problemu gorzej z odkręceniem i wyjęciem zegarów. wszystkich z doświadczeniem prosze o ewentualne wskazówki. dzięki.
  
 
www.fordescort.org - dzial porady - zmiana tarcz zegarow w MK7.
  
 
wiem czytałem te porady ale mi chodzi o to czego tam nie ma. czyli trudności które ewentualnie mogą wystąpić. szczególnie nie ma tam opisane odłanczanie linki od prędkościomierza.
  
 
.. żeby łatwiej było wyjąć zegary wykręć wcześniej przełącznik zespolony ..... wtedy masz więcej miejsca na to żeby sie dobrać do linki prędkościomierza ...... na końcówce linki jest taka dzwogienka którą trzeba docisnąć do pancerza ..... wtedy odblowujesz linke i możesz ją wyciągnąć ..... jak wyjmiesz przełącznik do i dwie ręce sie za zegary zmieszczą ....
  
 
Narazie wielkie dzięki.
  
 
Pozdrawiam.Wyciągnij bezpiecznik sygnału dżwiękowego,zaślepa airbagu, lub zwykła.Kierownica demontaż.Przełącznik zespolony,jak kolega sugerował do zdjęcia.Itd.Ble,ble,spadają spinki od kokpitu.LINKA od szybkościomierza + wkretak,lub zwykłe szczypce(zalezy gdzie przyciśniesz) i linka odłącza się.SUKCES!!!!!Ojej,ile to już razy????Wymieniałem dechę ze zwykłego CL na deskę z obrotomierzem.Pamiętaj!!!!!Po zamontowaniu , ułóż z powrotem linkę w komorze silnika pod silnikiem wycieraczek.Miłego szarpanka.
  
 
... he .... ja się przyznak że juz nieraz ściągałem deche i ani razu nie musiałem ściągać kierownicy ..... co do sygnału dzwiękowego to przed wyciągnięciem przełącznika wypinam wtyczki i po sprawie ......