| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Nixon DEADSOUL Caravan MV6 Warszawa | 2004-12-08 12:15:29
Wiem, że pytanie zabrzni dziwacznie w kontekście, ale: Jakie masz zagłówki: pełne czy "ramki" ? pozdr, Robert |
DrA ![]() eS ... | 2004-12-08 13:00:19 No wiec...
Zmiana std reflektorow na xenony to 30minut pracy. Pomijam pierdoly w stylu odkrec stara i przykrec nowa i opisze tylko istotniejsze punkty. 1. Kostka zasilajaca w std reflektorze ma 4 piny ( postoj, mijania, dlugie, masa ), w ksenonie 3 ( postoj, dlugie, masa ). Zasilanie swiatel mijania podlaczamy do przetwornicy WN. Nalezy odnalezc w kostce zasilajacej reflektor odpowiednie kabelki i poprowadzic od nich zasilanie do przetwornicy. 2. Trzeba przelozyc silniczki regulacji wysokosci swiecenia ze starych lamp. Xenon ma inne z samopoziomowaniem. 3. Zmieniamy bezpieczki swiatel mijania z 10A na 15A i gotowe. Natomiast jak ktos jest uparty i chce miec profi oryginal to zostaje do zalozenia uklad samopoziomowania i spryskiwacze ( oba psu na bude potrzebne moim zdaniem ). |
Filipo X25XE + X30XE Poznań | 2004-12-08 16:04:33
Nareszcie ktos sensownie gada.... ![]() |
Bull_Terrier Omega B Szczecin | 2004-12-31 02:02:35
Nosze sie rowniez ze zmiana reflektorow na xenony, jak mi sie uda kupic tanio oryginalne helli to bede bardzo zadowolony, jesli natomiast nie to zabiore sie za przerobke soczewek. No i tu jest jeden problem tzn. jak wyglada sprawa swiatel drogowych w oryginalnych i w przerobionych ?? |