MotoNews.pl
  

Wymiana układu wydechowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
wie ktoś może ile kosztuje kompletny układ wydechowy do BMW 520i z 1991 roku?
z góry dziękuję i pozdrawiam!!!
  
 
Jeśli interesuje cię oryginalny zestaw, oto ceny:

1) pierwszy tłumik z katalizatorem 5.000 zł
pierwszy tłumik bez katalizatora 1.600 zł

2) środkowy tłumik 1.100 zł

3) końcowy tłumik 1.500 zł

Do tego obejma, uszczelki, srubki, wieszaki itp. ok. 300 zł
  
 
a nie oryginały, ja tylko tak z ciekawosci, bo wiedziałem, że oryg. jest kosmicznie drogi ale nie wiedziałem, że aż tak. pzdr
  
 
  
 
polskiej produkcji 450 zł za środkowy i ostatni. sprzedają jako komplet.
  
 
Cytat:
2005-05-23 19:54:33, pawełO pisze:



śmiejesz się ze mnie, czy z cen czy z czego?
  
 
Cytat:
2005-05-23 20:02:15, krzysiek77 pisze:
polskiej produkcji 450 zł za środkowy i ostatni. sprzedają jako komplet.



Popieram pomysł. Nie ma sensu prowadzić dyskusji, czy oryginały są za drogie, czy też nie. Można założyć wydech polskiej produkcji, też będzie działać, a przede wszystkim jest tani. A jak za rok przerdzewieje, to należy kupić drugi. Przy okazji dasz zarobić Polakom, a nie zachodnim imperialistom
  
 
Cytat:
2005-05-23 20:38:26, Jeztom pisze:
śmiejesz się ze mnie, czy z cen czy z czego?


oczywiscie z cen przeciez to cena auta
  
 
Polecam tłumiki firmy Bosal , tyle że trzeba kupować w autoryzowanym sklepie - bo w tworach typu NORAUTO sprzedają odpady. Orginały są porządnie pospawane i mają równo przyspawane wieszaki u końcówki.

Ja wymieniałem w swojej E34 520 końcowy i o ile pamietam to ceny były takie:
Tłumik środkowy - 260zł
Tłumik końcowy - 360zł

Jeżeli nie masz gazu to spokojnie wystarczy ci taki tłumnik najmniej na 3 lata.
  
 
Cytat:
2005-05-23 15:36:46, zyggy pisze:
Jeśli interesuje cię oryginalny zestaw, oto ceny: 1) pierwszy tłumik z katalizatorem 5.000 zł pierwszy tłumik bez katalizatora 1.600 zł 2) środkowy tłumik 1.100 zł 3) końcowy tłumik 1.500 zł Do tego obejma, uszczelki, srubki, wieszaki itp. ok. 300 zł



5000+1100+1500+300 = 7900zł - hmm to ja Ci załatwie za to cale bmw a wydech dostaniesz gratis

P.S. Kto sie śmieje ten się śmieje, ale ja mam u siebie dwa wydechy, dwa katalizatory, dwie sondy lambda itd itp - jeezu nie chciałbym tego wymieniać w serwisie!
  
 
No masakra - wszystkie koszty podwójne
  
 
dzięki wszystkim za pomoc
wiem już przynajmniej jakie są wachania cen
(no i,że w serwisie zapłaciłbym połowę tego co za całą bete)
jeszcze raz dzięki
  
 
sprzedajac takie bmw firma dobrze wie co robi zeby klient zostawil jeszcze pare zloty w serwisach a co do tego ze tlumi bosal spokojnie wystarczy spokojnie na 3 lata to wole kupic uzywany caly w bdb stanie za 300 zl i napewno bedzie dluzuj niz 3 lata
  
 
Cytat:
2005-05-24 16:38:50, pawełO pisze:
sprzedajac takie bmw firma dobrze wie co robi zeby klient zostawil jeszcze pare zloty w serwisach a co do tego ze tlumi bosal spokojnie wystarczy spokojnie na 3 lata to wole kupic uzywany caly w bdb stanie za 300 zl i napewno bedzie dluzuj niz 3 lata



No taa ale u mnie przy 228 tys ten wydech wygląda jak nowy!
  
 
u mnie tez
  
 
Paweł chcesz mi powiedzieć że tłumik firmy BOSAL dłużej ci wytrzyma niż 3 lata ??
Wydaje mi się że jak wytrzyma te 3 lata to jest się z czego cieszyć. Bo z tego co wiem to żaden tłumik nie fabryczny nie jest ani w połowie tak wytrzymały i odporny na korozje jak tłumiki orginalne.

Ja miałem w swoich autach tłumiki Bosala, Ultera i Ferroz i żaden nie wytrzymał więcej jak 2 do 3 lat. I jak wszystkim mówiłem to że tyle mi wytrzymały to nie chcieli wierzyć bo standardowo to 2 lata to maksymalny czas i tłumik nie fabryczny, albo jest wypalony albo nadaje się na żyletki. Ale może poprostu ja miałem pecha.
  
 
Cytat:
2005-05-26 01:19:39, Buczer pisze:
Paweł chcesz mi powiedzieć że tłumik firmy BOSAL dłużej ci wytrzyma niż 3 lata ?? Wydaje mi się że jak wytrzyma te 3 lata to jest się z czego cieszyć. Bo z tego co wiem to żaden tłumik nie fabryczny nie jest ani w połowie tak wytrzymały i odporny na korozje jak tłumiki orginalne. Ja miałem w swoich autach tłumiki Bosala, Ultera i Ferroz i żaden nie wytrzymał więcej jak 2 do 3 lat. I jak wszystkim mówiłem to że tyle mi wytrzymały to nie chcieli wierzyć bo standardowo to 2 lata to maksymalny czas i tłumik nie fabryczny, albo jest wypalony albo nadaje się na żyletki. Ale może poprostu ja miałem pecha.


zle mnie zrozumiales (przeczytaj dokladniej) ja mowie ze wole kupic uzywany oryginalny (caly uklad wydechowy mozna kupic za ok 300 zł oryginalny) niz za wieksze pieniadze nowy polski szajs bo jestem pewien ze na uzywanym dluzej pojezdze niz na nowym polskim u mnie w bmw z 1990r uklad wydechowy jest w stanie oryginalnym nigdy nie wymieniany bo sa odbite daty na ukladzie z roku 1990