MotoNews.pl
5 Poszukuję tokarza w formacie XXL (119208/27) - PT
  

Poszukuję tokarza w formacie XXL

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Poszukuję zakładu tokarskiego, będącego w stanie dotoczyć specjalne kola do warszawy drezyny. te które posiadam w chwili obecnej muszę niestety oddać, Kolo ma średnicę ok 75 cm i jest wykonane z metalu i z drewna (z drewna wykonane są elementy łączące obręcz ze środkiem ( tym co jest w środku koła, przykręca się to do piasty), będę wdzięczny za wszelką pomoc nie ukrywam, że najbardziej zależy mi na tokarzach którzy mieszkają w pobliżu warszawy (tak do 80-100 km)
A tak wygląda to koło
  
 
Na kiedy masz termin oddania?
  
 


Ot, taka tokareczka jest potrzebna

Mnie sie wydaje że tą obręcz należy odlać, a później tylko wyrównać tokarką pow. współpracującą szyną.


  
 
Zastanawiam się czy nie było by sensownie skontaktować siez jakąś fabryką wagonów lub lokomotyw. Dla nich to była by drobnostka, a może i możliwość promocji jakaś? W końcu tę Warszawkę można oglądać w róznych gazetach - info, że jest na kołach z "takiego a takiego" zakładu piechotą nie chodzi.
  
 
A po co takiej fabryczce taka reklama??? Przeca oni nie robią dla prywatnych ludzi...
  
 
dzięki za wszelkie informacje
a co do fabryki wagonów to życie dziś jest takie że za darmo to...
a dla nich taka reklama nic nie jest warta
  
 
Jak przeczytałem tytuł, to myślałem, że Ty po prostu tokarza "przy kości" szukasz. Z tym by było chyba łatwiej
  
 
Cytat:
2005-10-17 17:34:54, Marcin1608 pisze: Mnie sie wydaje że tą obręcz należy odlać, a później tylko wyrównać tokarką pow. współpracującą szyną.


Koła(obręcze) sie walcuje na walcarkach tzw kombinowanych, nastepnie toczy a obręcze to nie odlewy tylko odkuwki!


[ wiadomość edytowana przez: Fsoliebhaber dnia 2005-10-17 21:39:47 ]
  
 
może Zakład Naprawy Taboru Kolejowego (ZNTK) w Pruszkowie?

jakiś zakład naprawy taboru jest też zaraz za Warszawą Zachodnią (na tyłach C.H. Reduta) tam czasam z pociągu widze gotowe osie z kołami to może mają coś takiego, z resztą Mazowieckie Koleje Regionalne ostatnio się wzbogaciły wiec może coś zasponsorują...
  
 
Cytat:
2005-10-17 21:16:12, Robi200 pisze:
dzięki za wszelkie informacje a co do fabryki wagonów to życie dziś jest takie że za darmo to... a dla nich taka reklama nic nie jest warta


Jak bym nie zakładał z góry tylko spróbował. - Nigdy nie wiadomo czy nie ma tam jakichś zyczliwych ludzi. Zakład Naprawy Taboru Kolejowego to też niezły pomysł. Myślę, że należałoby taką pracę zlecić komuś kto ma jakieś doświadczenie w tej dziedzinie.
  
 
Cytat:
2005-10-17 17:34:54, Marcin1608 pisze:
Ot, taka tokareczka jest potrzebna



Czy ten kolo siedzi tam w środku gdy te koła wirują ??
RESPECT!!
  
 
Hmm, niewatpliwie masz problem Robi, ale sprecyzujmy. Masz na to material (obrecze i kola), czy zlecasz calkowita robote? W
Metrze Warszawskim maja specjalistyczne tokarki, ale do przetaczania kol. Takiej kompleksowej roboty raczej nie wykonaja. Rzeczywiscie jedynym rozwiazaniem bedzie blaganie kolesi z zakladow taboru, ale to tez bedzie klopot podejrzewam, bo kola zazwyczaj dostarczane sa przez huty.
  
 
a moze poszukac gdzie remontuja wagony,lokomotywy lub tez na złomowiskach gdzie trafiaja takie rozmontowane maszyny widzialem u siebie w okolicy na złomie koła tylko od drezyny recznej
  
 
Są jeszcze Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Mińsku Mazowieckim, może by tam spróbować, to około 40 - 50 km od Wa-wy.
  
 
Czy te koła od Warszawy były robione specjalnie do niej czy też wykonywali tylko środek wykorzystując typowe obręcze od czegoś?
  
 
Dzięki za wszelką pomoc, dzięki wam znalazlem zaklad który może wykonać coś takiego, jutro jadę rozmawiać o cenie
  
 
Robi, jak bedziesz mial szczegoly to daj koniecznie znac. Temat jest bardzo ciekawy i od pewnego czasu bardzo aktualny
  
 
takie kółka mogą być?