Co to za omega b "trim line" ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
przeszukalem caly internet i nic nie znalazlem madrego.
a wlasnie zakupilem takie autko i chcialbym wiedziec czym ono sie rozni od "zwyklej" omegi?
jak ktos wie cos na ten temat to prosze o info.
  
 
na początek pozdrawiam piękne miasto choszczno, miejscową dyskotekę i kilku znajomych

co do twojego zapytania. czy masz na tylnej klapie oznaczenia pojemności silnika itd.?
  
 
o! to widze ze chociaz jedna osoba wie gdzie jest takie nieduze miasto w polsce! Brawa...

a tak do tematu wracajac to mam z tylu na dole klapy napisane omega 2.5 v6

a wyposazenie to: klima manual, elektryka szyb przednich, kontrola trakcji, roleta elektryczna, klimatyzowany schowek, podlokietnik (chyba standard) no i oczywiscie abs i wspoma, oraz 2 poduchy. a zawieszenie ma tak twarde ze sobie tylna czesc ciala odbijam na polskich dziurach.
  
 
no to teraz już sam nie wiem co o tym myśleć. chodziła mi po głowie wersja bez oznaczeń producenta. podobnie jak w bmw wersja shadow line, jednak to chyba nie to.
  
 
zapomnialem dodac, po bokach omesi mam puszczone fabrycznie takie dwie blyskawice przez cala dlugosc auta jedna kolor zloty a druga to niepamietam jak jutro zobacze to napisze i na koncu blyskawic "trim line" po obu stronach auta. 100% fabryczne sa te oznaczenia -> tak twierdzi moj dziadek, czyli poprzedni wlasciciel.

aha, nie mam kompa pokladowego (pewnie dlatego zeby nie wiedziec ile ta smoczyca pali) 2.5 benzyna v6
  
 
juz wiem wiecej, jeszze raz przeczesalem internet i znalazlem info ze wyprodukowano tylko 1000 sztuk takiej omegi, ale dalej nie wiem czemu ona taka "wyjatkowa". czekam na info.
  
 
Może chodzi o to, że jak się nią jeździ to w efekcie portfel jest taki jakby "Trim line"
  
 
" trim line " to niemiecka firma zajmująca się stylizacją zewnętrzną samochodów czyli np naklejeniem twoich pasków na bokach.
Popatrz na inne samochody na drogach a na pewno zobaczysz tego typu naklejki na golfach , renówkach i innych autach .
I nie ma to absolutnie żadnego związku z wersją samochodu.
Pozdrawiam
  
 
Trim Line na eBaju

Podobno to jej kokpit - wg.dżapańców

A może to tylko kwestia lakieru?

No i tak mi pasuje ten ostatni link - czyli wyjątkowa ze względu na stylizację zewnętrzną - wg tego co piszą to każda Omega (i nie tylko) Trim Line powinna być inna-indywidualna.
  
 
juz wiem o co chodzi,
chodzi o to ze ma naklejki po bokach oraz maly napis trim line oraz jakis dziwny lakier sprawdze to jutro bo dzis za ciemno a dopiero jutro zaczne nia jezdzic bo jeszce nie mam ubezpieczenia ale juz dzisiaj dostala nowe blaszki rejestracyjne
  
 
dzisiaj si edowiedziałem.koleszka sie upierał że jego asterka ma jakiś kolor kameleon...podobno sie zmienia..z zielonego na czerwony,z czerwonego na fioletowy,z filoetowego na brązowy,biały ,żółty i tak w kółko .co godzine ......nie wiem...
hehe

a tak na serio to wersja trim line ma podwozie(wszystkie elementy konstrukcji ukryte za tapicerką)pokryte 44 karatowym złotem....

pozdr

  
 
kurcze tyle szumu o dwie naklejki
  
 
ale moze ladnie wygladaja. sam bym sobie cos napaskudzil ale mnie niestac...
  
 
pytanie w temacie pobocznym.

jakim sposobem dostałeś tablice rejestarcyjne nie posiadając ubezpieczenia samochodu. u mnie nie ma możliwości zarejestrowania samochodu bez okazania blankietu ważnego ubezpieczenia.

poza tym takie działanie jest wykroczeniem i możesz zostać ukarany przez ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny karą 3200 zł
  
 
no normalnie, zarejsetrowalem auto o 15:00 i dostalem normalne blachy a o 19:00 ubezpieczylem auto i taka jest prawidlowa kolejnosc. zarejestrowac auto mozna ale nie wolno nim jezdzic bez ubezpieczenia! a tak wogle to nikt nawet nie zapytal w wydziale komunikacji o ubezpieczenie, zreszta zeby ubezpieczyc musisz miec numery rejestracyjne wiec najpierw rejestracja potem ubezpieczenie.
  
 
Cytat:
zreszta zeby ubezpieczyc musisz miec numery rejestracyjne wiec najpierw rejestracja potem ubezpieczenie.

nie zgodzę się,ja miałem przed zarejestrowaniem wykupione AC i OC.
Cytat:
a tak wogle to nikt nawet nie zapytal w wydziale komunikacji o ubezpieczenie

a to dziwne bo ja robiłem to trochę wcześniej i musiałem przedstawić ważną polisę OC
  
 
Na początek trzeba mieć zapłacony PODATEK
Potem rejestracja...
Potem (chyba) 7 dni na ubezp. - przez ten czas jeździ się na OC poprzedniego właściciela
Chyba że autko z salonu, to trzeba mieć wykupione OC dokładnie tego samego dnia co rejestracja (ale nie przed rejestracją)

Cytat:
zeby ubezpieczyc musisz miec numery rejestracyjne


to też oczywiste...
OC jest przypisane do auta, nie do "ludzika"

tyle teorii OT

  
 
Dokładnie tak jak mówi Alicja.
Ja bujałem się na ubezpieczeniu poprzedniego właściciela aż do końca czyli jakieś 4 miesiące(zgodnie z umową kupna).
Podczas rejestracji stare ubezpieczenie wystarczyło, a przy kontroli panowie porlicjanci kierowali się przede wszystkim numerem nadwozia (blachy były już inne) - był to jedyny łącznik starego ubezpieczenia i mojej Omy (nie licząc umowy którą woziłem ze sobą.)
Było minęło.
Najbardziej zastanawia mnie coś innego....
Mam blachy Sieradzkie i byłem święcie przekonany że muszę bujnąć sie do sieradzewa w celu ubezpieczenia. Ale miałem to szczęście że trafiłem na bardzo zaradną agentkę PZU i w Wawie podpisałem papierki a ona wszystko załatwiła...i to ja podpisywałem a nie teścina która jest głównym właścicielem
  
 
troche zeszlismy z tematu,

w sprawie wersji TRIM LINE, dzwonilem do niemca (poprzedniego wlasciciela autka)
i powiedzial mi ze:
TRIM LINE to firma ktora robi tuning zewnetrzny i powiedzial ze:
w tej wersji (mojej akurat) zmienione jest przez ta firme:

-felgi alu 15" AEZ (5 ramion)
-naklejki po bokach auta na calej dlugosci
-logo TRIM LINE na drzwiach tylnych po 2 stronach.

i to wszystko, czyli w sumie troche malo... ale wazne ze auto sie odroznia od innych.