[126] wyciek oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!

problem jest następujący. cieknie mi olej gdzies w okolicach oslon popychaczy. problem mam juz od jakiegos czasu. wymienilem uszczelki na popychaczach, uszczelke pod glowica, glowica byla u sprawdzenia i wyrownania (okazalo sie ze troszke krzywa byla, wszystko dokrecalem z odpowiednimi momentami i cholera olej nadal cieknie :[[ (konkretnie wylatuje przez klapke termostatu, najgorsze to ze do ogrzewania leci dymek spalanego oleju. macie jakis pomysl mi ich juz brak
  
 
to moze skróc osłony popychaczy....
a jestes pewien ze to spod osłon leci..??
mi kiedys sciekało spod kapy zaworów, leciało potem po bloku i myslałem ze to spod osłon......
  
 
Cytat:
2004-12-21 12:40:47, WOYTAZ pisze:
to moze skróc osłony popychaczy.... a jestes pewien ze to spod osłon leci..?? mi kiedys sciekało spod kapy zaworów, leciało potem po bloku i myslałem ze to spod osłon......



nie jestem pewien, mowie ze z okolicy, apropo przypomnialo mi sie ze jak zdjalem glowice to uszczelka na tylnym cylindrze byula mokra a na przednim sucha.


[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2004-12-21 13:25:06 ]
  
 
witam poznaniaka!!!

wedlug mnie sa dwie prawdopodobne mozliwosci:
-wyciek oleju z pod kapy zaworowej "z tylu" -olej cieknie
po glowicy,uszczelce pod nia,bloku i widoczny jest kolo popychaczy.
-drugi to wyciek z pod gumek na oslony popychaczy przy glowicy lub bloku. wina przewaznie bylo: zbyt dlugie popychacze, za slabo przykrecona glowica, lub zielone gumki ktore do niczego sie nie nadaja!!! najlepsze sa takie ciemno brazowe czy siakies takies!

ja tez mialem takie wycieki roznie to bywalo ale przewaznie to byla uszczelka pod kapa. a rozwiazywalem to tak:

zdejmowalem obudowe termostatu, czyscilem wszystko pieknie i ladnie. nastepnie pale silnik, pogazuje, poczekam az sie nagrzeje i zacznie leciec olej-wtedy wiem z ktorej "dziory" leci.
p z d r v!!!!!!
  
 
Cytat:
2004-12-21 16:26:11, stachu_poznan pisze:
witam poznaniaka!!! wedlug mnie sa dwie prawdopodobne mozliwosci: -wyciek oleju z pod kapy zaworowej "z tylu" -olej cieknie po glowicy,uszczelce pod nia,bloku i widoczny jest kolo popychaczy. -drugi to wyciek z pod gumek na oslony popychaczy przy glowicy lub bloku. wina przewaznie bylo: zbyt dlugie popychacze, za slabo przykrecona glowica, lub zielone gumki ktore do niczego sie nie nadaja!!! najlepsze sa takie ciemno brazowe czy siakies takies! ja tez mialem takie wycieki roznie to bywalo ale przewaznie to byla uszczelka pod kapa. a rozwiazywalem to tak: zdejmowalem obudowe termostatu, czyscilem wszystko pieknie i ladnie. nastepnie pale silnik, pogazuje, poczekam az sie nagrzeje i zacznie leciec olej-wtedy wiem z ktorej "dziory" leci. p z d r v!!!!!!



wlasnie gumki jak pisalem juz nowe sa i sa brazowe . zastanawiam sie czy moze to miec cos wspolnego z tym ze podniosl mi sie caly cylinder jak krecilem kolem pasowym zeby tloki podniesc do gory coby je z nagaru oczyscic? moze uszczelka pod cylindrem?? bo to wlasnie z tych okolic leci.

p.s. powitac poznaniaka i zaprosic na zloty w poznaniu, mam nadzieje ze niedlugo cos bedzie
  
 
ja tak kiedys kiedys mialem i okazalo sie ze byly popekane podkladki te ktore sa pod srubami trzymajacymi glowice lecial z nich olej splywal po szpilce a pozniej wiatrak chlapal olejem po calym swiecie
  
 
mi pryska lekko olejem na prawą dolną cześć klapy i jeszcze nie wyczaiłem co to może być;P