MotoNews.pl
  

ABS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak wywalic ABS w mk4??
  
 
najprosciej to zdjac paski ale to moze prowadzic do dziwnych zachowan....
  
 
no a tak zeby bylo dobrze to trzeba ominac ta centralke lub tez zalozyc cale serwo od essiego bez ABS. Jezeli zostawiasz serwo z bas to sparwa wyglada tak. Przewod idacy najblizej serwa idzie na dol i rozchodzi sie na na 2: jeden idzie do przedniego hamulca kierowcy a drugi do hamulca tylnego od strony pasazera. Z kolei drugi przewod w kolejnosci od serwa idzie na strone pasazera gdzie rozchodzi sie na hamulec przod pasazera i hamulec tyl od strony kierowcy. Dalej, patrzac na te mehcanizmy ABS czy jak je tam zwa modulatory to z kazdego wychodza po 2. Patrzac od prawej bedzie mial przewod 1,2,3 i 4. Teraz przewod 2 wsadzasz zamiast pierwszego a 4 zamiast 3. Pozostale wyjscia zaslepiasz i tyle....wiec to takie proste nie jest ;/
  
 
najprosciej to wyjmij bezpiecznik, odlacz czujnik, przetnij kabelek.. cokolwiek zepsuj to sam sie wylaczy;p tylko trzeba jeszcze zarowke z kontrolki wyciagnąć zeby nie swiecila caly czas...
  
 
niesetety to jest ABS mechaniczny wiec jedyna rzecza elektryczna przy nim jest kontrolka napiecia paska ) niestety. Jedynym sposobem na prawidlowe pozbycie sie go jest wlasnie to co napisalem
  
 
a wiec ja ostatnio to omijalem
i wycielem poprostu prewody od pompy ham i przewody od trojnikow
to trojnikow to wchodza od dolu
nasteonie wyrywasz to wszystko i jest pusto
prowadzisz przewod od pompy po prawegop trujnika i drugi do lewego
tylko musisz dobrze odpowietrzyc bo wychodza jaja
zaladuj dobrze bagarznik aby mocno siadl i aby plyn przelecial.nastepnie musisz zobaczyc zobaczyc czy ci nie blokuje tylnych kol a jak blokuje to trzeba wyregulowac korektory.ale hamulce odrazu sa sto razy lepsze.pozdrawiam.
  
 
serio taka duza roznica jest ?!?!?!?!
  
 
Ja powiem tylko ze ja sobie zdjalem tylko paski i dzieja sie seri dziwne rzeczy i czasem jest niebezpiecznie. Dlatego trzeba t zrobic porzadnie. Np. czasem tylne kola jakby nie hamowaly itp. ps. zdaje ze cabrio nie ma korektora hamowania tylnych kol.


[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2006-01-18 14:16:58 ]
  
 
jezeli ma abs to chyba ma korektory
a roznica jest
ja pociagnolem nowe przewody od pompy do trujnikow
i jest dobrze
teraz przynajmniej naciskajac na hamulec czuje sie kiedy chce zablokowac kola a przed tem to makabra jak chce sie mocno to zalaczal abs i dupa zamiast hamowac lecial dalej bo odpuszczal hamulce.teraz to jest to.
jeszcze tylko zaciski od rs lub sierry 260 i beda pewne hamulce.pozdrawiam