Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Bakster Escort Szczecin | 2006-01-17 23:37:13 Jak wywalic ABS w mk4?? |
![]() rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2006-01-17 23:46:14 najprosciej to zdjac paski ale to moze prowadzic do dziwnych zachowan.... |
![]() rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2006-01-18 00:02:57 no a tak zeby bylo dobrze to trzeba ominac ta centralke lub tez zalozyc cale serwo od essiego bez ABS. Jezeli zostawiasz serwo z bas to sparwa wyglada tak. Przewod idacy najblizej serwa idzie na dol i rozchodzi sie na na 2: jeden idzie do przedniego hamulca kierowcy a drugi do hamulca tylnego od strony pasazera. Z kolei drugi przewod w kolejnosci od serwa idzie na strone pasazera gdzie rozchodzi sie na hamulec przod pasazera i hamulec tyl od strony kierowcy. Dalej, patrzac na te mehcanizmy ABS czy jak je tam zwa modulatory to z kazdego wychodza po 2. Patrzac od prawej bedzie mial przewod 1,2,3 i 4. Teraz przewod 2 wsadzasz zamiast pierwszego a 4 zamiast 3. Pozostale wyjscia zaslepiasz i tyle....wiec to takie proste nie jest ;/
|
![]() rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2006-01-18 10:48:55 niesetety to jest ABS mechaniczny wiec jedyna rzecza elektryczna przy nim jest kontrolka napiecia paska ![]() ![]() |
Bandziorno Sympatyk FEFK Escort Cabrio Mk IV Warszawa | 2006-01-18 11:10:33 serio taka duza roznica jest ?!?!?!?! |
![]() rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2006-01-18 14:15:30 Ja powiem tylko ze ja sobie zdjalem tylko paski i dzieja sie seri dziwne rzeczy i czasem jest niebezpiecznie. Dlatego trzeba t zrobic porzadnie. Np. czasem tylne kola jakby nie hamowaly itp. ps. zdaje ze cabrio nie ma korektora hamowania tylnych kol.
[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2006-01-18 14:16:58 ] |