| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
olo89 golina | 2005-02-02 13:41:19 takie pytanko da sie go tak latwo zaadaptowac jak ten ze 132 czy beda problemy a jak beda to czy do rozwiazania ?? |
automatic | 2005-02-02 14:36:25 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 13:51:18 ] |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2005-02-02 18:11:18
spawarka, dobre oko i nie ma problema |
kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-02-02 21:06:46 to pisalem ja ![]() |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-02-02 22:38:15 Sprawdzilem to dla Was
131 2000 Diesel 60 KM mial most - uwaga - 4,1 131 2500 Diesel 72 KM mial most - 3,58 Dane dotycza modeli roku 1982. Pozdrawiam Adamus |
automatic | 2005-02-02 23:02:40 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 13:48:32 ] |
davit Miłośnik FSO Fiat 125p is Łódź | 2005-02-02 23:07:37 bo ktoś mi powiedział że do gaźnikowego to ten most sie zupełnie nie nadaje a szczególnie do jazdy po mieście, więć niewiem czy go może nie zamienić na most od argenty i.e |
kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-02-02 23:10:47
czyli most jak od benzynowej dwojki- i tak dlugie przelozenie. Dzieki Adamus |
automatic | 2005-02-02 23:14:03 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 13:47:56 ] |
davit Miłośnik FSO Fiat 125p is Łódź | 2005-02-02 23:22:15 przy założeniu tego mostu dużo strace na przyśpieszeniu? |
hajko Polonez Caro 2000 Warszawa | 2005-02-03 00:09:00 pewnie sporo, ale każde rozwiązanie ma swoje zalety i wady: ja mam przespawany most z Argenty w Poldku i spisuje się znakomicie- w ogóle go nie słychać, z gazem mieszczę się w 10l/100km i przyspieszenia są przyzwoite(choć jedynka mogłaby być nieco dłuższa- szczegolnie w mieście) wada łożyska półosi- wymiana co ok. 50 000 km - jeżdżę dość ostro, szczególnie w zakrętach. a mośt od Diesla(Poloneza) pasuje pod względem przełożeń, tylko trwałość przekładni głównej i półosi pozostawia sporo do życzenia. Osobiście nie montowałbym mostu z 131 diesel do gaźnikowca, może to utrudnić jazdę w ruchu miejskim, za to w trasie powinno spaść zużycie paliwa. Aha, odradzam modyfikacje typu oko- spawarka, no chyba że ktoś chce miec czterośladowca Osobiście do przespawania mostu robiłem specjalny przyżąd i dopiero to dało oczekiwany rezultat - prawidłową geometrię zawieszenia(przespawywałem już 3 mosty i na diagnostyce nie wykazało żadnych odchyłek). |
olo89 golina | 2005-02-03 01:08:06
a ile kosztuje taka przyjemnosc |
olo89 golina | 2005-02-03 01:09:55
a nie chcesz czasem sie go pozbyc ?? i nabyc 3.7 jakis od 132 2.0 albo diesla |
davit Miłośnik FSO Fiat 125p is Łódź | 2005-02-03 01:21:29 właśnie sie tak zastanawiam czy nie lepiej kupić coś od argenty bo boje sie tego przełożenia |
kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-02-03 09:07:27
z tego co pisze Adamus wynika ze przelozenie mostu bylo takie samow 2,5 diesel i 2.0 benzyna. Fakt, ze mogloby byc minimalnie krotsze, ale da sie z tym jezdzic i nie jest zle. |
hajko Polonez Caro 2000 Warszawa | 2005-02-03 10:53:19 (przespawywałem już 3 mosty i na diagnostyce nie wykazało żadnych odchyłek).
a ile kosztuje taka przyjemnosc Za 100PLN dałoby się to zrobić(oczywiście pod warunkiem że dostaję wszystkie elementy - tzn uchwyty z Poldka lub Fiata, najlepiej jeszcze na moście, precyzyjne ich odcięcie jest bardzo ważne dla późniejszej wytrzymałości). Co do przełożenia mostu , to mój(od Argenty 2.0 ie) ma 41/11, a wydaje mi się, że diesel powinien mieć nieco mniejsze, ale nie mam żadnych danych na ten temat. A tak na marginesie to nie zaobserwowałem żadnych różnic pomiędzy gaźnikowcem a wtryskowcem(w przyspieszeniach oczywiście), za to wyczuwalne różnice pojawiły się po wymianie aparatu zapłonowego na Digiplexa(na korzyść tego ostatniego). A swoją drogą 125 jest lżejszy od Poldka, więc może dłuższe przełożenia byłyby lepsze? |