Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2004-12-21 18:21:16 Stawiam na zerwany wieloklin pompy oleju tudzież w zębatce go napędzającej co skutkuje brakiem jej pracy. Zdejmij miche i wykręć pompę oleju, obejrzyj ząbeczki wieloklinu, wyjmij trybik (po wymontowaniu aparatu zapłonowego, jeśli jest w kadłubie) i również do niego zaglądnij. |
![]() Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2004-12-21 18:50:55 sprawdź jeszcze czy są wszystkie broki w wale korbowym.
|
automatic | 2004-12-22 13:17:22 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 12:29:55 ] |
![]() PAWEL-PLL Zgierz | 2004-12-22 15:16:21 no no, a co do pompy to w tamtym silniku mam taką samą miskę więc powinna pasować.Fakt kumpel miał inną michę.
|
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2004-12-23 20:51:59 niestety nie różnią się jedynie wysokością smoka ![]() |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2004-12-23 23:20:40
Hmm... Pit właśnie do swojego 132 C2.000 z glęboką miską zamontował pompę oleju od argentowskiego 132 C3.000 z płytką michą z kieszeniami. Pasowała idealnie, tylko smoki trzeba było zamienić (dłuższy ze względu na głębszą miskę) , co również udało się bez żadnych kombinacji. Dziwny silnik masz... ![]() |
![]() Woleczek Alfa Romeo Giulietta ... Krosno | 2004-12-24 01:27:44 Niemożliwe zeby nie pasowała pompa od 2.0 do 2.0 oczywiście poza wysokością smoka. Ja z kumplem przekładaliśmy nawet smoka z 2.0 do 1.6 ohv i pasował. A stuki i taki chroniczny brak ciśnienia to chyba jedynie wina pompy lub braku zaślepki w wale. No bo jakie widzicie inne wyjście? Spróbój sobie inną pompe i sprawdz czy sa wszystkie zaślepki i czy któraś nie jest zle nabita. Może zapchany kanał smarowania?? [ wiadomość edytowana przez: Woleczek dnia 2004-12-24 01:31:12 ] |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-12-24 12:06:36 u mnie zassalo od razu, tyle ze przed samym montazem zmoczylem pompe olejem. |
marko77 Pf125/ DU lanos wrocław | 2004-12-24 14:04:51 mam trzy pompy oleju, dwie od 2.0 i jedną jakąś inną (chyba od 1.6) i o ile 2.0 tak jak piszecie są zamienne, to od 1.6 za chiny ludowe nie da się tego poskładać. |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2004-12-24 14:18:51 Te Twoje domniemane 1.6 to nic innego jak 1.8, co starałem się Ci przekazać w innym wątku - dlatego Ci nie pasuje (pierwsze 1.8 miały inną pompę - ta faktycznie nie pasuje ani do 2.0 ani do 1.6 na tłokach 84). Dziwne ze nawet nie próbujesz dociec jakie to silniki masz.
W każdym razie nie pisz, że pomp od argenty 2.0 nie da się założyć do 2.0 od 132 i odwrotnie bo mijasz się z prawdą. |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2004-12-30 13:28:31
Gdybyś o tym na samym początku wspomniał, to byłaby postawiona od razu 100% diagnoza. Niech ten temat będzie modelowym przykładem, mojej niechęci do rozwiązywania techniczych problemów i zagadaek jakimi zarzucane jest forum. W znakomitej większości wielu rzeczy nie dopowiecie, na niektóre nie zwracacie uwagi, jeszcze gorzej jak zielono to wszystko z opisu wygląda - wyskakuje taki jeden czy drugi delikwent ze swoim "pomocy - sramto i taramto" i bądź tu człowieku mądry. Bez urazy Pawell-PLL - nie kieruję tego do Ciebie, piszę ogólnie, żeby wszyscy zrozumieli, że przez net postawić diagnozę jest niezmiernie trudno. Czasem się udaje, jeśli ktoś ma tyle oleju (silnikowego ![]() |
automatic | 2004-12-31 09:33:49 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 12:29:04 ] |